Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ο "Ψονθομφανήχ ο Ευρυτάν" περιμένει απ' το 2013 μια ... Ιππαρχία!

Σε οικονομικό επίπεδο ευελπιστώ απ' το νέο έτος να πιάσουμε επιτέλους πάτο μπας κι αρχίσουμε την αναρρίχηση...
Σε προσωπικό επίπεδο περιμένω να βρεθεί μια Ιππαρχία!
Νισάφι πιά.
Αρκετά έχω διάγει ως ανέστιος και περιπλανώμενος Κυνικός.
Βολοδέρνοντας με πόρνες, εταίρες, αυλιτρίδες και μαλακίστριες...
Στην αρχαία Αθήνα, όταν πέθανε ο Διογένης τον διαδέχθηκε στην ηγεσία των Κυνικών ο Κράτης απ' τη Θήβα.
Ο τυπάς ήταν πλουσιόπαιδο, αλλά χάρισε όλη του την περιουσία στο Κράτος κι από τότε, όπως δήλωνε, βρήκε την ελευθερία και την υγειά του ο άνθρωπος...
Ζούσε αδέκαρος, φιλοσοφώντας και ζητιανεύοντας!
Γνώρισε και μια πλουσιοκόρη, την Ιππαρχία, που παράτησε τα πλούτη και τις ανέσεις της και αφοσιώθηκε στον άντρα της και στη φιλοσοφία.
Ηθικό δίδαγμα: και οι Κυνικοί παντρεύονται!
Καλή Χρονιά...

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Αρίστιππος Κυρηναίος: ο αγαπημένος μου φιλόσοφος.

Ο "δικός μου" φιλόσοφος δεν ήταν "θεός", "βαρύ πεπόνι", "τέλειος"...
Ήταν ρεαλιστής, ανθρώπινος, με τις ατέλειες, τις αδυναμίες, τα κουσούρια, αλλά και τις εξάρσεις του.
Καταγόταν απ' την Κυρήνη και σπούδασε στην Αθήνα.
Ήταν απ' τους σημαντικότερους μαθητές του Σωκράτη, αλλά τον είχε ψιλογραμμένο το δάσκαλο.
Γι' αυτό και μόλις εκείνος πέθανε, ο Αρίστιππος έσπευσε να γίνει σοφιστής.
Δηλαδή επαγγελματίας δάσκαλος, πολύ καλά αμειβόμενος.
Φιλοξενήθηκε και από πολλούς τυράννους της εποχής του, τους οποίους κολάκευε και ζούσε με πολυτέλεια στις αυλές τους.
Όταν γύρισε στην πατρίδα την Κυρήνη ίδρυσε φιλοσοφική Σχολή, γνωστή ως "Κυρηναϊκή" ή "Ηδονιστική".
Κατά τη γνώμη του η γνώση είχε αξία μόνο όταν συνοδεύεται από πρακτική χρησιμότητα.
Γι' αυτό και περιφρονούσε τα μαθηματικά: δεν εξετάζουν ούτε μας λένε τι είναι βλαβερό και τι ωφέλιμο.
Απ' τη φύση η ηδονή είναι ευάρεστη και ο πόνος δυσάρεστος. Γι' αυτό η ηδονή αποτελεί αγαθό και εκφράζει την ανώτατη ηθική. Είναι εντελώς αδιάφορη η πηγή προέλευσης των ηδονών.
Όμως την ηδονή, ως ύψιστο αγαθό, πρέπει να την κατευθύνει η σύνεση και εγκράτεια, και να την εξευγενίζει η παιδεία.
Η τάση του για αυτοκυριαρχία, ανεξαρτησία και ελευθερία τον κράτησαν μακριά απ' την πολιτική.
Δεν δέχθηκε καν να γίνει πολίτης μιας πόλης-κράτους. Ζούσε παντού ως μέτοικος... 
Μπορεί σκοπός να είναι η απόλαυση της ζωής αλλά ο άνθρωπος πρέπει να υποτάσσει και να μην υποτάσσεται στις ηδονές.
Ο Αρίστιππος υπήρξε εραστής και της περιβόητης εταίρας Λαϊδας.
Αλλά διευκρίνιζε: "Κατέχω τη Λαϊδα και δεν κατέχομαι απ' αυτήν"...

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Οι Έλληνες ανακάλυψαν και τον χημικό πόλεμο!

Οι Σπαρτιάτες πριν τη μάχη έτρωγαν ωμά κρεμμύδια και έπιναν δυο ποτήρια κρασί για να τους ανέβει η πίεση και η αδρεναλίνη!
Αποτέλεσμα: η μπόχα που προπορευόταν της σπαρτιατικής φάλαγγας ήταν απερίγραπτη!
Σκέτος χημικός πόλεμος...
Πώς να τους αντιμετωπίσουν οι καημένοι οι Αθηναίοι που πριν τη μάχη έτρωγαν το "μελίκρατον", ένα μείγμα από γάλα, μέλι και καρύδια;

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο όνειρο...

Ήμασταν, λέει, διακοπές σε κάποιο νησί.
Την πλησίασα καθώς ήταν καθισμένη, και κατέβασα τη βερμούδα μου.
Δεν ήθελε να μου πάρει πίπα!
Απλά δεν "το 'χε". Συχαινόταν είπε...
Πήρα ένα καρπούζι και του άνοιξα μια τρύπα.
Το γάμησα!
Μετά το έκοψα φετούλες και της το 'δωσα να το φάει...
Το φετίχ μου είναι τα γυναικεία πόδια.
Τα βλέπω να βγαίνουν απ' τ' αμάξια κι αλαλιάζω!
Τούτη δω όμως έχει δυο μεγάλα και υπέροχα βυζιά.
Τα πιάνω στα χέρια μου και τα σηκώνω.
Πολύ πράμα...
Αρχίζω να τα βυζαίνω.
Επιτέλους, ξανανιώθω μωρό!
Κοντεύω να βάλω τα δάκρυα...
Έτσι μπουκωμένος νομίζω πως πάω στον παράδεισο.
Της κατεβάζω τη μωβ κιλότα και την καβαλάω.
Ελέφαντες καταβρέχουν την πλάτη μου με ιδρώτα.
Τα βλέπω όλα λέμε...
Οι ανεμόμυλοι στο λόφο ξαναπαίρνουν μπρος.
Ο Μωυσής ρεύεται, ο Ιησούς ερωτεύεται τη γυναίκα του Πιλάτου, ο Μωάμεθ κάνει κοκορέτσι την καμήλα του κι ο φωτισμένος Βούδας τραβάει το καλώδιο απ' την πρίζα...
Δεν άντεξα για πολύ.
Τέλος...

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

"Μαύρο στρατιωτικό" η σχέση...

Τελικά, χίλιες φορές να έμενα μια ζωή στην Αεροπορία, σκοπάνθρωπος και μπατζής, παρά αυτό το μαρτύριο που περνάω τώρα!
Με τραβολογάει όλο το πρωί στα μαγαζιά της Ερμού, κι όταν έξω από μια βιτρίνα γονατίζω το υποζύγιο, παίρνει το χαμόγελο της μπλαντ μαίρης και λέει "κουράστηκε το μωρό μου;".
Ξυπνάω Κυριακή πρωί, χαλαρός ο άνθρωπος, κι εκεί που θέλω να ρίξω κανένα μανίκι μαθαίνω πως έχει πονοκέφαλο και διευκρινίζει "αλήθεια λέω, δεν σου κάνω καψόνι"!
Έρχεται σαββατοκύριακο, κι εκεί που λες να πας να δεις το θρύλο, να μπεκρουλιάσεις με τα ρεμάλια και να ξελαμπικάρεις, αρχίζει: "πού θα πάμε σου-κου αγαπούλα; Άκουσα πως στο Καρπενήσι χιονίζει, γουστάρω χειμερινή διαβίωση"!
Βγαίνετε το βράδυ σε μπαράκι και με το έτσι θέλω καλάει τη νιόπαντρη φίλη της κι όλη την ώρα μιλάνε για νυφικά, εγκυμοσύνες, προγεννητικούς ελέγχους, τοκετούς και μαιευτήρια! 
Κι εκεί που εσύ, ο άμοιρος, έχεις γονατίσει και όλη η μούρη σου φωνάζει "έλεος", πετάγεται η κολλητή και λέει ... "μεγάλη ντακότα ο δικό σου"!
Ώσπου σήμερα δεν άντεξα και ξέσπασα.
"Αχ, τι ωραία περνάμε αγαπούλα; Σαν μήνα του μέλιτος", μου λέει.
"Τι τσαμπουνάς τώρα ρε παρτσακλό; Ξέρεις τι ήταν μήνας του μέλιτος; Όταν έφτανε η ώρα να ενηλικιωθούν οι Σπαρτιάτες έφηβοι, αποσύρονταν για ένα μήνα με τους παιδαγωγούς τους στις πλαγιές του Ταΰγετου κάνοντας στρατιωτικές ασκήσεις και τρώγοντας μόνο μέλι. Και ήταν μόνο άντρες, και μιλούσαν μόνο για μπάλα, κυνήγια και αλλοδαπές και περνούσαν γαμάτα"!

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Οι Χριστιανοί "πηδιούνται" και οι Πρωτόγονοι "κάνουν παιχνιδάκι"!

Λέγαμε τις προάλλες πως η σεξουαλικότητα δεν πρέπει να διαχωρίζεται απ' τις υπόλοιπες φυσιολογικές εκδηλώσεις της ζωής.
Ανθρωπολογικές έρευνες σε ιθαγενείς της Αυστραλίας απέδειξαν πως στις περισσότερες πρωτόγονες κοινωνίες ζωή-χαρά-σεξουαλική ικανοποίηση είναι έννοιες ταυτόσημες.
Οι συμπαθείς πρωτόγονοι χρησιμοποιούσαν για το σεξ τη λέξη "παιχνίδι".
Πόσο πιο φυσιολογική έκφραση απ' τις αντίστοιχες χυδαίες εκφράσεις των δυτικών κοινωνιών, συνέπεια των χριστιανικών απαγορεύσεων και κόμπλεξ;
Υπάρχουν όμως και πρωτόγονες φυλές που πράγματι έχουν δαιμονοποιήσει τη γυναίκα και το σεξ.
Σ αυτές, οι ανθρωπολόγοι διαπίστωσαν υψηλά ποσοστά νευρώσεων, αυξημένη επιθετικότητα και πολεμική διάθεση, σαδομαζοχιστικές τάσεις και κανιβαλισμό...
Όμως, οι ιθαγενείς των νησιών Σαμόα, που δεν έχουν μολυνθεί απ' τον ιουδαιο-χριστιανο-ισλαμισμό έχουν τη σοφία να θεωρούν φυσιολογικές συμπεριφορές τον αυνανισμό, την ομοφυλοφιλία και τις διάφορες σεξουαλικές αποκλίσεις.
Δεν τις ενθαρρύνουν αλλά και δεν τις απαγορεύουν.
Έτσι αποφεύγουν τα συναισθήματα ενοχής και τους καταστροφικούς ψυχαναγκασμούς.
Γι' αυτό κι ανάμεσά τους δεν βρέθηκε ούτε ένας υστερικός ή νευρασθενής!
Ο έρωτας και το σεξ ολοκληρώνουν τον άνθρωπο.
Κλείνουμε με τον μύθο του "αντρογύνου", που διαβάζουμε στο "Συμπόσιο" του Πλάτωνα:
Υπήρξε κάποτε ένα πλάσμα με ιδιότητες και χαρακτηριστικά και των δύο φύλων.
Το πλάσμα αυτό προκάλεσε το φθόνο των Θεών που για να το τιμωρήσουν το χώρισαν στα δύο, σαν αχλάδι.
Από τότε το κάθε κομμάτι (και οι απόγονοί του) ψάχνει εναγώνια για το άλλο του μισό!

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ο μαγικός αριθμός "τρία"!

Όταν ρωτάς τις γυναίκες για τον αριθμό των ερωτικών τους σχέσεων, διαιρούν τον πραγματικό αριθμό με το τρία.
Ενώ οι άντρες πολλαπλασιάζουν τις κατακτήσεις τους επίσης με τον αριθμό τρία!
Τον τελευταίο καιρό άκουσα από γυναίκες τις εξής δυο εκδοχές:
Α) "Μισό λεπτό ν' αρχίσω το μέτρημα, μπορείς να βοηθήσεις κι εσύ λίγο γιατί δεν μου φτάνουν τα δάχτυλα;"
Β) "Δεν έχει και τόση σημασία γιατί από τότε που σε γνώρισα όλο το παρελθόν μου διεγράφη!".