Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Κι ο Αδάμ έχανε στα φρουτάκια!

Είναι τόσα πολλά που θέλω να πω και τόσο λίγος ο χώρος του ιστολογίου, που αναγκαστικά θα γίνω Λάκων και ατακαδόρος.
Ο έρωτας αν είναι να 'ρθει, θε να ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει. Κι εγώ κάτι κελεπούρια δεν τ' αφήνω να περάσουν δίπλα μου χωρίς να πληρώσουν διόδια! 
Άλλωστε είναι καλύτερα να ερωτευτείς και να χάσεις, απ' το να μην ερωτευτείς καθόλου...
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο αφροδισιακό απ' την αθωότητα. Και το τρυφερούδι έδειχνε πολύ αθώο. "Τι θες από μένα?", με ρώτησε. "Μια αγκαλιά!", της απάντησα. "Μολών λαβέ!", μου είπε και μ' έστειλε αδιάβαστο...
Την περίμενα πολύ πριν τη συναντήσω. Ζούσε ήδη μεσ' στα όνειρά μου. 
Οι περισσότεροι άντρες προτιμούν μια όμορφη γυναίκα από μια έξυπνη. Ίσως γιατί βλέπουν καλύτερα απ' ό,τι σκέφτονται. Αλλά το μωράκι μου είναι και κουκλί και τετραπέρατο. 
"Όταν κάνουμε έρωτα", μου λέει, "θέλω να σκέφτεσαι πως είμαι η γυναίκα ενός άλλου. Αυτό ξέρω πως εξιτάρει πολύ τους άντρες"!  
Θε μου, πού τα 'μαθε αυτά? Λέτε τελικά να μην είναι και τόσο "αθώο"? 
Αθώα ξεαθώα, ένα είναι σίγουρο: οι γυναίκες είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι. Και, φυσικά, όλα απομυθοποιούνται όταν τα πλησιάζεις πολύ. 
Η φάση άρχισε να στραβώνει στο οικονομικό. Γενικά, το χρήμα με αποφεύγει συστηματικά. Αλλά δεν του κρατάω κακία. Όμως το μωρό μου δεν τα πολυσηκώνει κάτι τέτοια. Κι ας της εξηγώ πως είμαι μόνο άφραγκος κι όχι φτωχός. Γιατί η φτώχεια είναι ψυχική κατάσταση ενώ η αφραγκία προσωρινή.
Για να είμαι ειλικρινής, ένα απ' τα μειονεκτήματά μου είναι ο τζόγος. Γύρισα ξημερώματα, κι ως συνήθως ταπί και ψύχραιμος. Είχε βάλει τα κλειδιά πίσω απ' την πόρτα και αναγκάστηκα να χτυπήσω το κουδούνι.
"Έχασες πάλι?", με ρώτησε.
"Όχι, αυτή τη φορά κέρδισα, άνοιξε".
"Ωραία, λοιπόν, βάλε ένα πενηντάευρω κάτω απ' τη χαραμάδα".
....
Τελικά κοιμήθηκα στο παγκάκι. Το πρωί με ξύπνησαν οι καμπάνες της εκκλησίας. 
Δεν ξέρω πώς μου 'ρθε και θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια. Τότε που διάβαζα τις ιστορίες της Παλαιάς Διαθήκης. Και κάπως παρηγορήθηκα που ο πρώτος άνθρωπος που έπαιξε και έχασε στα φρουτάκια ήταν ο Αδάμ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: