Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Οδηγίες για "αρπαχτές"!

Εσείς το λέτε ουάν νάιτ σταντ. Σεξ της μιας βραδιάς. Του στυλ... "Ρε φίλε, γιατί να θέλω σχέση? Σε ήξερα κι από χθες?". Εγώ είμαι παλιομοδίτης και το λέω ακόμα "ξεπέτα"!
Αλλά έχει κι η ξεπέτα τα μυστικά της. Που αν δεν τα γνωρίζεις μπορεί να μπλέξεις άσχημα. Κι επικίνδυνα.
Κανονικά πρέπει ν' αποφεύγετε τα σπίτια σας. Γιατί, αν π.χ. το κάνω σπίτι μου και το πρωί η άλλη δεν ξεκουμπίζεται, πώς την πείθω να φύγει? Καλά, θα της πω ότι μόλις χώρισα και δεν θέλω ακόμη να κοιμάται κάποια μαζί μου γιατί μου θυμίζει την πρώην. Αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα πιάσει. 
Καλύτερα να της πω ότι ο σκύλος μου, που μόλις πέθανε, κοιμόταν πάντα δίπλα μου στο κρεβάτι και... κατάλαβέ με σε παρακαλώ, θέλω χρόνο να το ξεπεράσω.
Το σπίτι της γυναίκας φαίνεται καλύτερη λύση. Ξυπνάς πάντα πρώτος, της αφήνεις ένα τριαντάφυλλο με ένα σημείωμα πως ήταν η καλύτερη νύχτα της ζωής σου και πάντα θα τη θυμάσαι στις Μαλβίδες που μετακομίζεις μόνιμα για επαγγελματικούς λόγους.
Αλλά στο ξένο σπίτι μπορεί να συμβούν και απρόοπτα. Π.χ. ν' ακούσεις νυχτιάτικα κάποιον να ξεκλειδώνει την πόρτα και να φωνάζει... "αγαπούλα μου, σουρπράιζζζζζ, ήρθα!". Μη χάνεις χρόνο, άρπαξε τα ρούχα σου και βγες απ' το παράθυρο...
Γενικά, τώρα, εμείς οι άντρες που έχουμε δεσμευσοφοβία και επιδιδόμαστε στο άθλημα της ξεπέτας, δεν είναι ανάγκη να γινόμαστε και γαϊδουρογόμαρα. Δεν είναι ευγενικό να ξεκαθαρίζεις στην άλλη με ωμό τρόπο πως τη θες για μια βραδιά και πως δεν πρόκειται να γίνει τίποτα μεταξύ σας. 
Θέλει λίγο παραπάνω τακτ η δουλίτσα. Άλλωστε κι εκείνη, που δέχθηκε να κοιμηθεί μαζί σου χωρίς καν να σε παιδέψει ή να θελήσει να γνωριστείτε καλύτερα, πιθανότατα σε θέλει επίσης για μια βραδιά.
Πολλά είχα να σας πω αλλά βαρέθηκα να γράφω. Κάνω μια τελευταία έκκληση: μαλάκες μου, εσείς που κάνετε αρπαχτές, ποτέ μα ποτέ μην διανοηθείτε να φτιάξετε πρωινό της γκομενίτσας. Υπάρχει κίνδυνος να σας δει σαν τρυφερούς και ιδανικούς συντρόφους και μπλέξατε. 
Νόμος: πρωινό φτιάχνουμε μόνο για τις γυναίκες που σκοπεύουμε να δούμε και την επόμενη μέρα. Τις άλλες τις αφήνουμε να λιμοκτονήσουν!

5 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μην αποκαλύπτεις "μυστικά" ρε γμτ!

Ψονθομφανήχ είπε...

Μόνο την κορυφή του παγόβουνου, αποκαλείπτω!
Τα άλλα θα τα πάρω στον τάφο...

morfeas είπε...

Χρήσιμες συμβουλές!

Frixos είπε...


Τα ξέρουμε αυτα που γραφεις, αυτο που δεν ξερουμε (και που δεν γραφεις) ειναι που θα βρουμε να γαμησουμε. Δωσε πρωτα ονοματα, διευθυνσεις και τηλεφωνα και μετα κατσε και κανε το δασκαλο, οσο θελεις.

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν έχετε κι άδικο παίδες... Χρήσιμες είναι οι συμβουλές για το πώς
πρέπει να τρως, αλλά προηγείται η ανεύρεση τροφής!