Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

Ο Σεφέρης έλεγε πως ... η ζωή είναι ψυχρή, ψαρίσια!


 
Γυμνή γυναίκα,
το ρόδι που έσπασε 
ήταν γεμάτο αστέρια.
Συλλογισμένο το στήθος σου
βαρύ μες στον καθρέφτη.
Η βάρκα κάνει κύκλους
κι ούτε ένας γλάρος...

Αργούν οι μέρες
βασανίζονται μες στα ρολόγια
Είδα τη ζωή μου
σα χορδή τεντωμένη
τυραννιέμαι απ' το δικό μου πουκάμισο
μήτε κι η σιωπή δεν είναι πια δική μου.
Βουλιάζει όποιος σηκώνει
τις μεγάλες πέτρες...

Βρεθήκαμε γυμνοί
πάνω στην ελαφρόπετρα.
Μια φλογέρα έπαιζε 
στα γυμνά σου πόδια.
Ο αέρας που φυσά δεν μας δροσίζει
κι ο ίσκιος μας κρύβεται στα κυπαρίσσια.
Στο στήθος μου η πληγή άνοιξε πάλι...

Θυμάμαι που μου λεγες...
"μάθε μου τη γλώσσα των δέντρων!"
Μα εγώ, εκτός απ' ένα μικρό πεύκο,
δεν έχω άλλη συντροφιά.
Άφησα να περάσει ένα ποτάμι
μέσα απ' τα δάχτυλά μου
χωρίς να πιω ούτε μια γουλιά.
Ό,τι αγάπησα χάθηκε...

Ήταν ωραία τα μάτια σου
μα δεν ήξερες πού να κοιτάξεις.
Δεν ήξερα πού να κοιτάξω ούτε εγώ.
Τα δάχτυλά μου στο μαλακό χορτάρι 
βρήκαν τα δικά σου.
Τη ζωή που μας έδωσαν να ζήσουμε
τη ζήσαμε;

Ξαναμπαρκάραμε
με λίγο φως απ' τα παιδικά μας χρόνια
και τα σπασμένα μας κουπιά
ταξίδια που δεν τέλειωσαν
κορμιά που δεν ξέρουν πια
πώς ν' αγαπήσουν.
Οι στοχασμοί μου σαν τις πευκοβελόνες,
σου γράφω γράμματα
και τα ρίχνω στον αποχωρισμό
για να γεμίσει...

Δεχόμουν τα πάντα όπως έρχονταν
χωρίς ν' αλλάζω μες στην αλλαγή
κι εσύ χαμήλωνες τα μάτια σου
κι είχες το χαμόγελο που ανιστορούσαν ταπεινά
ζωγράφοι αλλοτινοί...
Αργά μιλούσες μπρος στον ήλιο
και τώρα είναι σκοτάδι.
Κι έλεγες πως η ζωή είναι ψυχρή...
ψαρίσια!

Ρόδο της μοίρας
γύρευες να βρεις να με πληγώσεις.
Κορμί μαύρο, μες στο λιοπύρι,
κορμί-καράβι μου, πού ταξιδεύεις;
Στο κορμί της όμορφης
κέντησα τη ζωή μου...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Πέλλα έχει... παγετώνες: Viral η γκάφα Τσίπρα κατά την ομιλία του
Μιλώντας σε παραγωγούς, ο κ. Τσίπρας μίλησε για... παγετώνες που καταστρέφουν την παραγωγή των αγροτών, εννοώντας προφανούς τους παγετούς.
https://www.iefimerida.gr/politiki/i-pella-ehei-pagetones-viral-i-gkafa-tsipra
(O Μητσοτακης φταίει για τους παγετωνες..)

"Παραγωγική παραγωγή" λέει ο πανίβλακας.

https://www.youtube.com/watch?v=waC8PxGUKUA
"Ο Τσίπρας, καθώς περπατούσε στήν Πέλλα, έκανε στροφή 360 μοιρών και βρέθηκε μπροστά σε Παγετώνες."
XD

Για υποκρισία κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης, παρουσιάζοντας στη Βουλή έγγραφο που δείχνει πως η απόφαση πλειστηριασμού της κατοικίας της δημοσιογράφου Ιωάννας Κολοβού έγινε επί ημερών και με νομοθεσία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (σ.σ. στις 20 Μαρτίου 2019, χωρίς να τελεσφορήσει).
Πράγματι, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και πολλά στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισκέφθηκαν την συνταξιούχο δημοσιογράφο στο σπίτι της, για να της συμπαρασταθούν, παρότι η απόφαση πλειστηριασμού για την κατοικία της εξεδόθη επί των ημερών τους.
https://www.iefimerida.gr/ellada/i-ioanna-koloboy-apokalyptei-oti-hrostage-pantoy-ti-leei-se-anartisi-tis

Ο γερμανικός Τύπος «πυροβολεί» το Spiegel για τον Έβρο: Το νεκρό κορίτσι ίσως δεν υπήρξε
«Το νεκρό κορίτσι ίσως δεν υπήρξε», γράφει στον τίτλο της η FAZ, ενώ υπενθυμίζει ότι οι ανταποκρίσεις του «Spiegel» απέδιδαν τον «χαμό» της 5χρονης στην απραξία των ελληνικών αρχών. «Τώρα τα δημοσιεύματα έχουν εξαφανιστεί. Τι συμβαίνει;», προσθέτει.
https://www.iefimerida.gr/kosmos/o-germanikos-typos-pyrobolei-spiegel-gia-ton-ebro-nekro-koritsi-isos-den-ypirxe

Καραγκιόζ μπερντέ.
Ακούς Νικολουδάκη φραπεδόμαγκα; Μούγκα στη στρούγκα της βρωμιοσύνης.

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Άρης Κούρτης (Σκατογιαούρτης)

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

"1+2 τεχνικές για να καταλήξεις ένας αποτυχημένος, 65χρονος, άθεος θεολόγος-λυκειάρχης που ορέγεται κοριτσάκια κι αγοράκια πίσω από ψεύτικα προφίλ".....

Ανώνυμος είπε...

Ο θεολόγος λυκειάρχης που ορέγεται παιδάκια δεν είναι αποτυχημένος για τα standards της ρωμιοσύνης.
Ξύπνα ώρα για φάπες διανοητή μου!