Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Εν τη παλάμη...

 

 
Σήμερα δεν είχα όρεξη για πολλά-πολλά. Γούσταρα ησυχία και περισυλλογή. Ξύπνησα πρωί, αγόρασα την εφημεριδούλα μου, έφτιαξα το φραπεδάκι μου και πήγα στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής. Βρήκα ένα παγκάκι με παχιά σκιά, είχε κι ένα απολαυστικό αεράκι, τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή μου;
Κάποια στιγμή διακρίνω από απόσταση ένα γεγοντάκι ιερέα, με πολύ παραδοσιακή εμφάνιση, θα τον έλεγα και σεβάσμιο.
Ερχόταν προς το μέρος μου και τον παρατήρησα καλύτερα. Αποκλείεται να με ήξερε. Θα τον είχα θυμηθεί. Φευγαλαία έκανα μια υπερβολική σκέψη: "Να δεις που τον στέλνει ο Θεός να μου μεταφέρει κάποιο μήνυμα. Να μου πει έναν πνευματικό λόγο να με αναπαύσει!"
Γέλασα με τη μεταφυσική σκέψη μου, αλλά έλα που το γεροντάκι είχε πλησιάσει ήδη στα πέντε μέτρα και ήταν σίγουρο πως ερχόταν για μένα! Έλα Χριστέ και Παναγιά...
"Παιδί μου, να καθίσω εδώ στην ακρούλα, δεν σε ενεοχλώ, έτσι;"
"Φυσικά πάτερ, άλλωστε υπάρχει πολύς χώρος"
Δεν σας κρύβω πως ένιωσα μια αμηχανία αλλά και μια υψηλή προσδοκία. Σίγουρα για καλό σκοπό ήρθε ο παπάς καταπάνω μου. 
Προσπάθησα να του ανοίξω κουβέντα για να του δώσω θάρρος να μιλήσει. "Πάτερ μου, στην Παναγίτσα ήσασταν". "Όχι, ήμουν εφημέριος στον Άι-...." (δεν γράφω τον ναό για μην αναγνωριστεί.
Κι εκεί που περίμενα να ξεκινήσουμε μια συζήτηση υψιπετή, που θα με ανέβαζε πνευματικό επίπεδο, σκάει η βόμβα. 
"Παιδί μου, στο νησί μου τη Ζάκυνθο φτιάχνουμε έναν ναό προς τιμήν του Αγίου ...., θα ήθελες να μας ενισχύσεις;"
Έπεσα απ' τα σύννεφα. Ξενέρωσα στο φουλ. Γι' αυτό και δεν κρατήθηκα:
"Πάτερ μου, ήμουν νιος και γέρασα. Από μικρό παιδάκι ντυνόμουν παπαδάκι στις εκκλησίες. Το 'χω μαράζι ν' ανοίξει το στόμα του ένας ιερέας και να μην ζητήσει λεφτά!'...

17 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Φτου! Στραβά πήγε η δουλειά...

morfeas είπε...

Εχουν εξοδα Ψονθομφανήχ, καπως πρεπει να τα καλυψουν..
Πως αλλιως,κλεφτες θα γινουν??
Πριν χρονια για λογους επιβιωσεις υπηρξε μια εποχη
που πωλουσα χαρτομαντηλα.. πηγαινα καποιες φορες
εξω απο ενα νεκροταφειο, μια μερα λοιπον βλεπω εναν ιερεα να απλωνει το χερι του μεσα στο παγκαρι και να βουταει με την χουφτα του χρηματα και να φευγει χωρις να μου δωσει σημασια
okey
Υπαρχουν και σεβασμιοι ιερεις που βοηθανε οσους εχουν αναγκη απο βοηθεια

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Εγώ τώρα τελευταία, φίλε Μορφέα, τυχαίνω σε ιερείς οι οποίοι με προσεγγίζουν, επειδή θέλουν να μοιραστούν "εναλλακτικές" σκέψεις που δεν μπορούν να μοιραστούν στον περίγυρό τους... Ένας, τον τελευταίο καιρό, ο οποίος έκανε γυμναστική και συνεχίζει.. Μιλούσαμε για deadlifts!!

Ψονθομφανήχ είπε...

τελικά, απ' όλα έχει ο μπαχτσές του ιερατείου...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ο παπα- Ράμπος!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ο Χαρδαλίας είναι γουρούνι! (Περιμένω τώρα τον Γιάννο να βγει... Επίτηδες το είπα!! Που σαι ρε Γιάννο; Γιάννος ο "μοιράζων φάπας"!!!!)

Ψονθομφανήχ είπε...

μοσχαροκεφαλή είναι!

Ανώνυμος είπε...

Για μαλακιούλες καλοί είστε. Με το που σοβαρέψει μια συζήτηση όμως οι φάπες πέφτουν βροχή. Κλασσικοί ρωμιοί δηλαδή και ας φαντασιώνεστε ότι είστε επαναστάτες και αντάρτες. Βρε μπουρδολόγοι είστε!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Αν δεν πάρω δόση από Γιάννο μια μέρα δεν μπορώ!!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

E ναι, σταθερή αξία εδώ μέσα ο Ανώνυμος Γιάννος!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Περί Τζελένσκι: https://www.instagram.com/p/CwPQX5WIhtx/

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Όταν έφτιαχνα πριν 3 χρόνια ιστορίες με το μυαλό μου ότι ο Κονάνος ήταν ομοφυλόφιλος και πιο συγκεκριμένα εφηβολάγνος (φωτογραφιζόταν ιδιαίτερα με νέους άντρες) που να ξερα ότι θα έπεφτα μέσα (στο πρώτο σκέλος τουλάχιστον 100%)!!!!
Το ίδιο συνέβη και με το "ακαταδίωκτο" των "ειδικών" της κακιάς ώρας!
Θυμάμαι ήταν Μάρτης του '21 που τραβούσα ηχητικό και το έστελνα σ' έναν παλιό μου συμμαθητή, "παριστάνοντας" τα καινούρια μέτρα που θα έρχονταν και καλά μετά το Σ/Κ:
"όποιος βρίσει τον κ. Χαρδαλία ή τον κ. Τσιόδρα θα τιμωρείται με πρόστιμο, όποιος αμφισβητεί την αυθεντία τους θα τιμωρείται με φυλάκιση...."
Και καλά!!!
Ααάχαχαχαχα!!!
Μα πόσο μέσα έπεσα ρε;;;
Πόσο "μέσα" έπεσα ρε;
Πότε θεσπίστηκε το ακαταδίωκτο;
Μετά από 2 μήνες από τότε;

Ανώνυμος είπε...

"όποιος βρίσει τον κ. Χαρδαλία ή τον κ. Τσιόδρα θα τιμωρείται με πρόστιμο, όποιος αμφισβητεί την αυθεντία τους θα τιμωρείται με φυλάκιση"

Κλασσικός μακάκας ψεκασμένος. Ποιος σε απείλησε με πρόστιμο και φυλάκιση αστέρι μου. Οι ψεκασμένοι πάσχουν από σύνδρομο καταδιώξεως το ξέρουμε αυτό. Μπουρδολόγος που ξιφουλκεί με ανεμόμυλους.

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μάλλον οι "αψέκαστοι" παθαίνουν επιλεκτικό.... αλτσχάιμερ (όποτε τους συμφέρει) !!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ζεις σε παράλληλο σύμπαν, ξύπνα ώρα για ύπνο.

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Επειδή το έθεσες ως θέμα, όντως ζούμε, όλοι κι ο καθένας ξεχωριστά, σ' ένα "παράλληλο" σύμπαν! Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση αντικαθιστάς τη λέξη "σύμπαν" με τη λέξη "βίωμα"!!
Υ.Γ. Να ξυπνήσω για να ξανακοιμηθώ;

Ανώνυμος είπε...

Είσαι αστέρι εσύ, πιάνεις πουλιά στον αέρα.
Μη ρωτάς μακάκα.