Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Άντρας-δονητής...

Καμιά φορά αναπολώ
τα χρόνια
της μεγάλης μου παρακμής.
Σε μια σοφίτα-κοτέτσι
παρέα με μια ξεπεσμένη πουτάνα.
Πίναμε φτηνό κρασί 
και καπνίζαμε κλεμμένα πουράκια.
Περπατούσα ξυπόλυτος
μ' ένα σκισμένο σώβρακο
και τ' άσχημα παπάρια μου
να κρέμονται απ' έξω...

"Είμαι διάνοια!", ούρλιαζα.
"Σκατά! Ένας μαλάκας είσαι!"
μου απαντούσε εκείνη.
Κι ο διαχειριστής της πολυκατοικίας
έκανε παράπονα πως ενοχλούμε
και καλούσε την αστυνομία.
Κι εμείς βάζαμε το κρεβάτι
πίσω απ' την πόρτα.
Κι οι μπάτσοι προσπαθούσαν 
να μας καλοπιάσουν:
"Ξέρουμε πως είστε καλοί άνθρωποι,
απλά ανοίξτε μας!".
Κι εμείς κάναμε τους ψόφιους κοριούς
και συνεχίζαμε να πίνουμε
αγναντεύοντας αμίλητοι
την κορυφή του πύργου Αμπελοκήπων...
Τη φωτεινή διαφήμιση της Ιντεραμέρικαν
και της Άραγκ-νομική προστασία.

Αυτή ήταν η μόνη ζωή
που μου επέτρεπαν
τα οικονομικά μου...
Σάπιες αναμνήσεις
ενός σάπιου παρελθόντος...

Αν ρωτούσες για μένα
τις γκόμενες που είχα τότε
θα σου απαντούσαν
"του αρέσει να κοιμάται,
να πίνει,
δεν θέλει να πηγαίνει πουθενά...
εκτός απ' τον ιππόδρομο,
τι ηλίθιο μέρος!"
Γυναίκες μαλακισμένες,
σπαζαρχίδες,
που εξαφανίζονταν ξαφνικά
χωρίς προειδοποίηση
ή εξηγήσεις...
Αλλά είχαν φοβερά κορμιά
κι εγώ ήμουν νέος
και τρελός από κάβλα...

Έχω εξαφανίσει όλα τα τηλέφωνα
των πρώην μου.
Γιατί όταν μεθάω
τους τηλεφωνώ!
"Έλα μωρό μου, εγώ είμαι"
"Ζεις ακόμα σ' εκείνο το κοτέτσι?"
"Ναι, κι είμαι σκνίπα
κι είπα να σου ρίξω
ένα τηλεφώνημα"
"Ώστε πάλι μέθυσες..."
"Ναι. Το λοιπόν εντάξει
σε χαιρετώ τώρα..."
Εικοσιπέντε χρόνια πέρασαν
κι ακόμα με μισεί!
Τόσο κακός ήμουν
γαμώ το μου?

Αλλά εδώ και χρόνια
είμαι σε άλλη φάση.
Αποφάσισα λίγο να συμμαζευτώ
κι αποτραβήχτηκα.
Άλλωστε και να θέλω
δεν μπορώ πλέον να είμαι 
ένας άντρας-δονητής...

17 σχόλια:

μί είπε...

οι γυναίκες που εξαφανίζονται χωρίς προειδοποίηση ή εξηγήσεις, το κάνουν αυτό γιατί στην ουσία κανείς δεν "υπάρχει"..κανείς δεν νοιάζεται να τις ακούσει, να τις κρατήσει..δεν φεύγει μια γυναίκα λόγω οικονομικών ή σεξ ή οτι άλλο, αυτά είναι θέματα που δεν ενοχλούν μια γυναίκα, γιατί αυτά τα προσαρμόζεις ανάλογα..απο την στιγμή που ήταν εκεί πάντα παρών, ήθελε να είναι εκεί..απο επιλογή ήταν εκεί!!! Αυτή η φάση που είσαι, είναι η φάση λούζερ που έχω υιοθετήσει κι εγώ? αχαχ ξέρεις πως λέγονται όλα αυτά που γράφεις? "ασυμφωνία χαρακτήρων" και κοινή συναινέσει αποχώρηση και των δυο :))

Ψονθομφανήχ είπε...

συναινετικό διαζύγιο? Να το κάνουμε κάπως έτσι?

μί είπε...

δεν μιλάω για τέτοιο πράγμα εγώ..συναινετική αποχώρηση, όχι συναινετικό διαζύγιο..συναινετική αποχώρηση και όχι μονόπλευρη, παίρνουν οι άνθρωποι γενικά όταν τελειώνουν οι σχέσεις..δεν μιλάω για άλλη φάση..φεύγει κάποιος τελικά ή τον διώχνουμε εμείς? γι'αυτό λέω..γενικά μιλώντας

μί είπε...

κι όταν μπαίνει στην μέση ο εγωισμός..........πολύ συζήτηση σηκώνουν αυτά τα περι σχέσεων κι εγώ περνάω φάση καφέ και ξυπνήματος αυτή την στιγμή..και οργάνωσης πάρτι σήμερα που θα γίνει στον χώρο εδω

Ψονθομφανήχ είπε...

μπα, κάνει και κορωνοπάρτι το μπουρδέλο σας?

μί είπε...

ιιιι.περίμενε μισό..γιατί το έχω πιάσει λάθος το θέμα..δεν ξέρω πως γίνεται κάθε φορά να λέω άλλα απο αυτά που θέλω να πω και το συνειδητοποιώ μετά αχαχ...άκου...δεν είπα εγώ καταρχήν να μην είναι μαζί αυτοί οι δυο.....ήθελα να πω οτι ..τι? αχαχ....αφου την έπαιρνε μεθυσμ'ενος τηλέφωνο, την θέλει..και αφου μίλαγε μαζί του στο τηλέφωνο κι αυτή τον θέλει...και σε αυτά δεν χωράνε τα προηγούμενα που είχα γράψει ...?...δεν ξέρω, δεν έχω χρόνο σήμερα για σκέψη, έχει πολύ φασαρία εδώ σήμερα..φαντάσου οτι οι πελάτες κάνουν και κάτι ντεκαπάζ στα μαλλιά τους και τέτοια πράγματα..αύριο θα διαβάσω τι κουλά έγραψα πάλι αχαχ κωρονοπάρτι ναι...αυτά φωνάζω σήμερα....κτλ

μί είπε...

εγώ πάντως νομίζω οτι αυτή έχει γίνει ενας κινητός δονητής...απο τα νεύρα της αχαχ υποθέτω δηλ.. :))

Ψονθομφανήχ είπε...

ρε τι ωραία τα λές?

Ανώνυμος είπε...

Τελικά είσαι πολύ πιο "αθεόφοβος" απ όσο περίμενα... Επειδή ολοι ξερουμε πως πάσα εις δικεόρος είναι και ολίγον ψευταράκος το παίζεις φορα παρτιδα πορνόβιος ώστε πλειστοι όσοι να υποψιαζονται πως ελα μωρέ πλάκα μας κάνει...υπερβολες...ποσα δλδ να τρωει στις ιεροδουλες;
διοτι αν το επαιζες γυναικοκατακτητης και υπερανω πλερωμενου σεχ, ολοι θα υποψιαζονταν
να δεις που αυτος δεν παιζει με την καμια να ριξει γκομενα... μαλλον θα ειναι ο μεγαλυτερος κρυφοπουτ*νι*ρης αθηνων και περιχωρων
προφανως δεν μπορει κανεις βεβαια να υποκριθει γνωσεις που δεν κατεχει!!
Αν ειπα χοντραδες μαλλον εχω πεσει ηδη στην εν λογω παγιδα:


https://www.youtube.com/watch?v=6ql62FWV3fE


Δημητριος ο ματαιοδοξος

μί είπε...

είχα λίγο χρόνο αυτή την στιγμή και ήρθα πάλι..διάβασα ποιο προσεκτικά...πως είναι δυνατόν να λες οτι σε μισεί?..αν και μπερδεύτηκα γενικώς και απο αυτά που σχολίασα -αναφερόμενη γενικώς στις σχέσεις- και απο του ματαιόδοξου το σχόλιο που δεν κατάλαβα καν τι γράφει -δεν είναι η μέρα μου σήμερα- ήρθα για να σχολιάσω πάλι....θα κάνω άλλη μια προσπάθεια οκ? ....δεν μπορώ... δυσκολεύομαι σήμερα, έχω πολλά πράγματα στο κεφάλι μου....θα το πιάσω απο άλλο σημείο...οπότε...ποτέ ένας άνθρωπος δεν είναι κακός όταν είναι ο εαυτός του...και ποτέ δεν κάνει να φοράμε σκισμένα εσώρουχα!!! Επίσης δεν γίνεται ενας άντρας να είναι άντρας-δονητής γιατί δεν είμαστε ρομπότ, είμαστε άνθρωποι .. και δεν έχω πάει ποτέ σε ιππόδρομο, αυτό έχω στο μυαλό μου τώρα..

Ψονθομφανήχ είπε...

Δημήτριε Ματαιόδοξε, η εμπειρία μου λέει πως αν κάτι δεν το πλερώσεις δεν το εκτιμάς!
Μόνο που οι συνήθεις γκόμενες σου κοστίζουν περισσότερο κι απ τις
πουτάνες πολυτελείας!
Μου άρεσε το βιδεάκι σου. Συμφωνώ με τον φθόνο των ομοτέχνων, που λέει κι ο Θουκυδίδης.
Κι όταν ακούς και πολλούς επάινους, ψάξε την πουστίτσα που κρύβεται! Κι αυτό πολύ φιλοσοφημένο...

Η Μι αμολάει άλλες φιλοσοφίες! Γιατί καλή μου να μην έχεις τρύπια εσώρουχα? Αυτό μου το είχε πει και μια νοσοκόμα στο στρατιωτικό νοσοκομείο, πριν από 30 χρόνια. Με είχαν πάει στο φορείο κι εκείνη το μόνο που πρόσεξε ήταν πως το σλιπάκι μου ήταν τρύπιο στο σημείο των όρχεων!
Λευτεριά στους όρχεις! Μην τους ζουμπάτε! Αφήστε τους να κρέμονται ελεύθεροι!

Δημήτριος είπε...

Ψόνθο καλά τα λες ,παραδέξου όμως ότι το προσωπείο που επιβάλλεται να φορά ένας δημόσιος λειτουργός και δη εκπαιδευτικός τον εμποδίζει να συμμετάσχει ελεύθερα σε τέτοιες αναιδεις συζητήσεις ,να μας διαβάζει και να με ταυτοποιησει Κανάς μαθητής να ξεφτιλιστούμε

Ψονθομφανήχ είπε...

Νομίζω πως οι μαθητές γουστάρουν τους δασκάλους τους
που δεν φοβούνται να "τσαλακωθούν"!
Αλλά εσύ εισαιωραίος! (πλέον προφέτρεται και γράφεται
σαν μια λέξη)!
Θα ήθελα να σε έχω καθηγητή, έχεις και τη σωστή
δόση τρέλας

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Τα "προσωπεία" μας έχουνε φάει...

Ψονθομφανήχ είπε...

οι περσόνες...

Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...

Περσονα νον γκρατα να μη γίνουμε και από περσόνες δε γλιτώνουμε,
στο πανεπιστήμιο έκανα διπλωματική με έναν συνάδελφο που ήτανε πολύ του λιμανιού και αρκετά λιγότερο του σαλονιου ,εξ ισων τσεκαρα ειδα πως εχει φροντιστήριο ,μπορεί εκεί να είναι ωραίος τύπος για τους μαθητές, δεν ξέρω όμως αν ήθελε ποτέ να μπλέξει με τη δημόσια εκπαίδευση, η επικοινωνία μαζί του ήταν αρκούντως μαρτυρική για μένα δεν ψέματα, με δική μου "ευθύνη" φυσικα