Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Ομαδικό σεξ: μια αναγκαία εμπειρία...

Το ομαδικό σεξ, σε όλες του τις παραλλαγές, είναι μια κοινή φαντασίωση αντρών και γυναικών. Βέβαια, κατά τη γνώμη μου, στο ομαδικό σεξ πρέπει τα άτομα να είναι από τέσσερα και πάνω. Γιατί μέχρι τρία θεωρείται σχέση. 
Το ομαδικό σεξ μεταξύ αγνώστων δεν έχει χάρη. Πρέπει να γίνεται μεταξύ κανονικών ζευγαριών. Εκεί είναι η κάβλα...
Νομίζω πως πέρασαν οι εποχές που ο έρωτας ήταν τόσο κτητικός. Πλέον η εικόνα του συντρόφου σου να κάνει σεξ με κάποιο άλλο άτομο δεν προκαλεί ρίγη αγανάκτησης αλλά αλλεπάλληλους οργασμούς. Ανανεώνει τη σχέση, ουσιαστικά καταργεί το κέρατο, είναι πολύ διεγερτικό και συνάμα ειλικρινές και ντόμπρο! 
Αλλά βέβαια πρέπει κι εδώ να τηρούνταν κάποιοι βασικοί κανόνες. Τίποτα δεν λειτουργεί χωρίς κανόνες...
Π.χ. θεωρώ σκόπιμο ο άντρας να επιλέγει τους άντρες που θα συμμετάσχουν στο ομαδικό, κι οι γυναίκα τις γυναίκες. Είναι βαθιά φιλοσοφημένο αυτό που λέω, κι ας βαριέμαι να το αναλύσω περισσότερο.
Επίσης πρέπει να τηρούμε κι ένα σαβουάρ βιβρ. Όπως σερβίρουμε πρώτα τους καλεσμένους μας, έτσι πρέπει να ενδιαφερθούμε πρωτίστως για την ικανοποίηση των τρίτων.
Καλό είναι πριν βρεθείτε στα κρεβάτια, να προηγηθούν μερικές κοινές έξοδοι για καφέ, ποτό κ.λπ. Να γνωριστείτε λίγο καλύτερα, να δείτε αν κολλάτε στοιχειωδώς, να μην προκύψουν τίποτα "έκτακτα" την κρίσιμη ώρα που είναι δύσκολο να διαχειριστούν...
Αν δεν νιώθετε απόλυτα έτοιμοι, αφήστε το καλύτερα γι' αργότερα. Μην πιέζετε καταστάσεις ούτε τον εαυτό σας. Τίποτα δεν κάνουμε ψυχαναγκαστικά. 
Κάθε παρτουζίτσα έχει τη δική της ιστορία και χημεία. Και πρέπει να ξέρουμε πως μετά από μια τέτοια εμπειρία καμία σχέση δεν μένει ίδια. Περνάει σε άλλη διάσταση ή φάση. Είναι ένα ρίσκο αλλά αξίζει τον κόπο. Ειδικά αν έχει βαλτώσει η σχέση...
Επίσης να φροντίζετε ν' ανανεώνονται οι συμμετέχοντες. Για να αποφεύγεται η πιθανότητα κάθε συναισθηματικού δεσίματος. Έτσι την πατάνε κυρίως οι γυναίκες. Πρέπει να ξεκαθαριστεί απόλυτα: κανείς δεν παντρεύεται με κανέναν στο τέλους του οργίου...
Οι γυναίκες επίσης πρέπει να προσέξουν να μην το κάνουν βούκινο στην κοινωνία. Μπορεί, κυρίες μου, να έχετε ενθουσιαστεί, αλλά πολλοί εκεί έξω δεν είναι έτοιμοι να συμμεριστούν όσα αισθάνεστε και, το χειρότερο, από χαιρεκακία θα σας "θάψουν" όλους κανονικά...
Και μια τελευταία συμβουλή: το ομαδικό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνει ρουτίνα. Δεν είναι για χόρταση, αλλά μόνο το κερασάκι στην τούρτα. 
Πρέπει να είναι το "βότσαλο στη λίμνη", που αραιά και πού θα ταρακουνάει τα βαλτωμένα ύδατα της σχέσης. Αν το κάνετε τρόπο ζωής θα μπείτε σε άλλους λαβυρίνθους, που προσωπικά δεν τους συνιστώ...

66 σχόλια:

μί είπε...

σαν το βότσαλο στην λίμνη...μα πόσο ρομαντικός είσαι, δεν έχω λόγια ..

Ψονθομφανήχ είπε...

η λίμνη να έχει νούφαρα και διακτινισμένα βατραχάκια παρακαλώ!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

.... και λουκάνικο με γεύση πικάντικης ελιάς!!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Κεφάτος ξύπνησες σήμερα!!

Ψονθομφανήχ είπε...

θα το δοκιμάσω κι αυτό το λουκάνικο!
Ως τώρα μόνο "τρικαλινό" κατανάλωνα

μί είπε...

Γιάννη ξέρεις ποιο δεν έχει προσθέσει στον αριθμό? το κωφάλαλο με το σπασμένο κεφάλι αχαχ Ψονθομφανήχ αυτά παθένεις όταν καταναλώνεις μόνο "τρικαλινό"..οτι κι αν είναι αυτό, δεν ξέρω αχαχ ορεξάτοι είμαστε σήμερα :))

Ψονθομφανήχ είπε...

το τρικαλινό λουκάνικο είναι με χοιρινό και πράσο!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Είσαι μερακλής απ' ότι φαίνεται..

Ψονθομφανήχ είπε...

και πού να δοκιμάσεις το ... λουκάνικο καρπενησίου!
Ψήνεται κι απ τις δυο πλευρές... που θα λεγε κι ο Γκλέτσος!

http://vrekos.gr/allantika/

μί είπε...

μάλιστα ..,ήθελα να ήξερα γιατί ξεχνιέμαι και ρωτάω και γράφω αυτά τα δεν ξέρω ..θα κάνω αναζήτηση στο google άλλη φορά

Ψονθομφανήχ είπε...

καλημερούδια γλύκα

μί είπε...

καλησπέρες..μέσα σε όλη την οργάνωση που προσπαθώ να κάνω έχω και το άγχος μου για την επίσκεψη στον οδοντίατρο αχαχ γι'αυτό είμαι λίγο αγχωμένη και έχω εγκατασταθεί στο άλλο μπλόγκ σου και διαβάζω συνέχεια όπως κάνουμε όταν είμαστε αγχωμένοι και χαλαρώνουμε με μια επίσκεψη σε δικά μας ατομα..παρόλα αυτά το άγχος μου αυξήθηκε... :)) ως γνωστών φοβάμαι τα οδοντιατρικά εργαλεία και τα αποφεύγω

μί είπε...

άσε το άλλο θέμα που δεν το μπορώ...ο μεγάλος συνωστισμός στην ουρά, α πα πα και μόνο που το σκέφτομαι..άλλο 4 άλλο 14, μίλησα με τον οδοντίατρο μου όμως και με διαβεβαίωσε οτι πάνω απο 4 δεν θα είναι..παρόλα αυτά, το άγχος μου δεν έφυγε :)

μί είπε...

θα επιμείνω να γίνουν 3 αχαχ 4 με μένα..ε μα πια..

μί είπε...

μόλις θυμήθηκα σε πια δημοσίευση είμαι απο κάτω..μην δίνετε σημασία, γράφω τα άσχετα μου εγώ και ο Ψονθομφανήχ δεν με παρεξηγεί..αμέ!!!

μί είπε...

και επέστρεψα η "επαναστάτης" :) και γιατί λέω επαναστάτης -θα σου γράψω λίγα άσχετα, δεν είναι κάτι μάλλον μου βγένει επειδή δεν κάνω δημοσιεύσεις..παρά την απαγόρευση πήγα για τσιγάρα ..ε μαα δεν είναι επανάσταση αυτό? ζήτω η επανάστασης ιχιχ -παραλλαγή γέλοντος- τελικά δεν κυκλοφορεί ψυχή και δεν με έγραψαν -ευτυχώς δηλ.- πήρα τα τσιγάρα μου και επέστρεψα και πίνω τον καφέ μου παρέα σας..
σταματ'αω τα ασχετα και σχολιάζω δημοσίευση ..γιατί το παράκανα με τα άσχετα..αλλά είσαι ο αγαπημένος μου blogger κι εγώ η παλαιότερη αναγνώστρια σου και ακόλουθος..αμέ..και δεν με μαλώνεις οτι και να σου γράφω ιχιχ -μου άρεσε αυτό :) - οκ θα σχολιάσω την δημοσίευση τώρα...

αυτά όλα ανήκουν σε μια άλλη εποχή..οτι κάναμε κάναμε..αυτό..οτι δεν κάναμε κακώς δεν το κάναμε..και αυτό..κι αν τα κάναμε όλα λάθος καλά να πάθουμε..και αυτό παίζει στην περίπτωση μου..και πόσο τυχεροί είμαστε που ακόμα συνεχίζουν να γράφουν οι αγαπημένοι μας blogger -κατα την γνώμη μου συγγραφείς- και τους επισκεπτόμαστε και μας χαρίζουν και τα υπέροχα γραπτά τους δωρεάν..αυτό παίζει στην δική σου περίπτωση ..και πάλι ξέφυγα νομίζω...μουάτς!!

Ψονθομφανήχ είπε...

με ραντεβού δεν πας στον γιατρό?
άρα μόνη θα είσαι...

μί είπε...

πήρα τηλέφωνο μετά το σχόλιο..αυτό μου είπε και επειδή είναι φνωστός, μου είπε να μην τον ζαλίζω αχαχ θα πάρω τρίτη τηλέφωνο, θα με βάλει μόνη μου συγκεκριμένη ώρα..ουφ..ούτε αναμονή ούτε τίποτα

μί είπε...

έχω εγκατασταθεί στο άλλο σου μπλόγκ αλλά έρχομαι κι εδω..πάω κι έρχομαι σε σένα δηλ..μην κλείσεις το φως και πρέπει να μου αφήσεις κάπου εναν καφέ να μην κουβαλάω τον δικό μου

μί είπε...

στην ουσία δεν μου είχαν λείψει τα κείμενα σου..όχι Ψονθομφανήχ.ούτε τα σχόλια σας..όχι αγαπημένοι μου συν-bloggers..στην ουσία ξαναδιαβάζω τα πάντα απο την αρχή, γίνομαι μέρος της παρέας σας...τι ωραία..να αφήνω σχόλια απο το μέλλον? όχι, θα είμαι μια διακριτική παρουσία..ενα διακριτικό άλιεν απο το μέλλον ιχιχ -έτσι κάνουν τα άλιεν- και πέρνω τον καφέ μου και πάω..ιχιχ

μί είπε...

το μουάτς είναι ο ήχος απο το κλειδί του διαστημικού μου σκάφους..ωωωωπ ας γυρίσω το κλειδί..μουάτς..εκτόξευσii..δεν έπιασε...ξανά...μουάτς..διακτίνησiiii...

(μάλλον πρέπει να ανοίξω κανένα μπλογκ να γράφω να μην σε ζαλίζω)

μί είπε...

μου έσβησε η μηχανή του σκάφους..ξανά..μουάτς..ιχιχ βρουυυυυμ

Ψονθομφανήχ είπε...

όταν έχω αυπνίες κάποιες νύχτες, φαντάζομαι
πως είμαι εξερευνητής του διαστήματος
και κάπως έτσι με παίρνει ο ύπνος, έστω και λίγο
πριν το ξημέρωμα

μί είπε...

είναι ωραία να ταξιδεύεις με τα φτερά της φαντασίας..

μί είπε...

είδες όμως πως μας επηρεάζεις με αυτά που γράφεις? η ουρά στο οδοντιατρείο μετουσιώθηκε υποσυνείδητα στην φαντασία μου μετά απο αυτά που διάβασα, σε αυτό που γράφεις..ουρά και η μια ουρά και η άλλη θα μου πεις αλλά οκ αχαχ

Ψονθομφανήχ είπε...

τουλάχιστον ξεμπέρδεψες ή θα ξαναπάς στο κρεβάτι
των βασανιστηρλιων?

μί είπε...

τρίτη μου έχει πει να τον πάρω τηλ

Ψονθομφανήχ είπε...

τουλάχιστον είναι σέξι τύπος?

μί είπε...

axax δεν το έχω σκεφτεί.. στο κεφάλι μου είναι μόνο σαν οδοντίατρος..βρε για τα δόντια μου θα πάω, δεν τα συγχέω στο κεφάλι μου εγώ αυτά..εκτός κι αν είναι περίοδος blackout εγκεφάλου μου -οκ ισχύει αυτή την εποχή- που όλα είναι συγκεχυμένα δηλ. αλλά αφου είναι ο οδοντίατρος μου μόνο σαν οδοντίατρο μπορώ να τον δω..σταμάτα να βάζεις ιδέες αχαχ

μί είπε...

μιας και είπα για σύγχυση..δεν είμαι η ποιο παλιά σου αναγνώστρια, υπάρχουν ποιο παλιές και ούτε η ποιο πιστή είμαι, υπάρχουν ποιο πιστές..αλλά σε ακολουθώ σαν αναγνώστρια απο τότε που έχω μπλογκ,,οπότε εντάξει, μοιάζει συγκεχυμένο τώρα αυτό? και μου απαντώ..όχι :)) να βλέπεις, καλυτερεύω..

Ψονθομφανήχ είπε...

δεν ξέρω αν υπάρχουν πιο παλιές και πιο πιστές,
αλλά εφόσον είναι "αόρατες", να τις βράσω!

Τελεία και κάβλα (να! πάλι έπαθα "σύγχυση"!)
εσύ είσαι η μόνη και κορυφαία μου...

μί είπε...

οι περισσότεροι διαβάζουν και δεν σχολιάζουν..

Ψονθομφανήχ είπε...

κρυόκωλες!

μί είπε...

γενικό το κακό Ψονθομφανήχ, γι'αυτό έκλεισα και τα ιστολόγια μου..νομίζω έκανα σωστά, μέτρησα τα συν και τα πλην στο να τα λαμβάνουν στα email τους..α μου ήρθε τραγούδι τώρα που είπα μέτρησα..περίμενε...
https://youtu.be/39crq4KAK-c

Ψονθομφανήχ είπε...

τ' όνειρο πάντως έμεινε σίγουρα μισό!

μί είπε...

αποφάσισα να τα κάνω εκδόσεις...σιγά σιγά...οπότε ολόκληρο το όνειρο

μί είπε...

εσυ με έκανες να θέλω να γράψω καλύτερα..αυτό που βγάζουν τα δικά σου γραπτά, αυτό...είσαι το έναυσμά μου και η έμπνευσή μου εσυ..συν οτι άντεξες τις παλαβομάρες μου που δεν έχει σημασία πως βγήκαν αλλά υπήρχαν μέσα στα δικά μου γραπτά και στα σχόλια μου χωρίς να το γνωρίζω ουσιαστικά..ξέρεις εσυ..επίσης όταν επέστρεψα ήσουν ο μόνος που παρά τα όσα είχαν γίνει με "αγκάλιασες" στην ουσία -νοητά- μου σχολίαζες..ήσουν το στήριγμα μου..γι'αυτό σε αγαπάω εσένα..γι'αυτά και για άλλα τόσα, που μας έδωσες με τον γραπτό σου λόγο..

μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...

το πιθανότερο είναι να κάνω e-book..λογικά είναι δωρεάν αυτό

καλημέρα

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι...e-book! Τέλειο ακούγεται!

χαχαχα είμαι ο ... μούσος σου!

μί είπε...

άκου..είχα εναν αγαπημένο -και τον λέω έτσι γιατί ήταν και σχέση και φίλος και η αδυναμία μου- ήταν κι αυτός μερακλής -που είπε ο Γιάννης- έχω χρόνια να τον δω..την τελευταία φορά που τον είχα δει τον πέτυχα σε εναν δρόμο με καταστήματα και καφετέριες..αυτός πήγαινε να πιει καφέ γιατί περίμενε μια σχέση του κι εμένα με περίμενε η σχέση αλλού..ήπιαμε παραταύτα καφέ και απο τότε έχω να τον δω..φαντάσου πόσο λατρεμένο δικό μου άτομο τον νιώθω που την μέρα που θα έφευγε για εξωτερικό -δουλειά σεζόν- στο σπίτι του μαζί με την οικογένεια του και την σχέση του, ήμουν κι εγώ..έπιανα τις μπλούζες του και της μύριζα, μυριζαν πάντα ενα πολύ ωραίο άρωμα και μια φορά μου είχε χαρίσει μια..έβαζε υπερβολικό άρωμα πάνω στις μπλούζες του...άσχετα όλα αυτά τα θυμήθηκα με την λέξη μερακλής που είπε ο Γιάννης γιατί θυμάμαι όαν πήγαινα σπίτι του για καφέ πάντα έφτιαχνε κατι να φάμε..συγκεκριμένης μάρκας, είχε μανία με αυτό..σόρυ σε έχω ζαλίσει

μί είπε...

είχε ενα παρατσούκλι υπέροχο και δεν θα το γράψω γιατί ήταν πολύ γνωστός και αγαπητός σε άπειρο κόσμο...μπάρμαν ήταν σε πολύ καλά club και μετά έκανε ενα δικό του είχα μάθει και πήγαινε καλά..κοίτα πόσες αναμνήσεις ευχάριστες μπορεί να σου φέρει μια λέξη

Ψονθομφανήχ είπε...

αυτό το σχόλιο κόλλαγε σε προηγούμενο ποστάκι, που σας συμβούλευα να κάνετε σεξάκι με τους πρώην σας κι εσύ έλεγες πως δεν σου
βγαίνει!

μί είπε...

το δέρμα του ήταν σαν μωρού απο τις κρέμες..πόσο μου άρεσε να χαιδεύω τα μάγουλά του..τα μάτια του είχαν ενα ανοιχτό γαλάζιο, δεν ήταν παχύς αλλά ούτε και αδύνατος και όταν πήγαινα σπίτι του κυκλοφορούσε με ενα μπουρνούζι -χωρίς ζώνη- και πάντα μοσχοβολούσε...στο σεξ ήταν απίστευτος..μιας και τα θυμήθηκα είπα να τα γράψω αχαχ βασικά δεν ξέρω όταν βρισκόμασταν μετά απο λίγο είχαμε ερωτικές περιπτύξεις...α τα μαλλιά του..ηταν ξανθά, λαμπερά, μοσχοβολιστά..

μί είπε...

αυτός δεν ανήκε στους πρώην..αυτός ήταν νυν..για πάντα :))

μί είπε...

το εξοχυκό του ήταν δίπλα απο εναν βράχο και τον βράχο τον έβλεπες στην μια εσωτερική πλευρά του σπιτιού σαν τοίχο..και πάντα στο αυτοκίνητο του κουβαλούσε ενα μπαστούνι ..τι μπαστούνι ήταν? ράγκμπι? ενα ξύλινο μεγάλο και αν περνούσε ανάμεσα απο κοπάδια με κατσίκια κοπανούσε μου έλεγε ενα στο κεφ΄αλι και το έπαιρνε αχαχ έτσι μου είχε πει για το ξύλινο μπαστούνι, αυτό σου λέω...

μί είπε...

μια μέρα πέρασε και με πήρε απο την δουλειά..πάμε λέει? θα πήγαινε με παρέα στο εξοχικό του...όλοι πήγαν στο ενα δωμάτιο κι εγώ με τον ίδιο σε ενα άλλο..στράβωσαν οι άλλοι αλλά εγώ ήμουν μόνο δική του..του αρέσαν τα ομαδικά, να το πω κι αυτό μιας και είναι τέτοια η δημοσίευση :))

μί είπε...

α να γράψω κι αυτό μιας και το θυμήθηκα....
μια μέρα φρέναρε το αυτοκίνητο δίπλα στον κεντρικό δρόμο και κάναμε σεξ σαν τρελοί, αναστέναξε το αυτοκίνητο :)) περνάει το λεωφορείο, ήταν μέσα μια φίλη της σχέσης του και της σχέσης μου και μας είδε..την είδαμε κι εμείς και καταλάβαμε οτι οι σχέσεις μας αυτές δεν θα διαρκούσαν και πάρα πολύ αχαχ αλλά συνεχίσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε..αυταααα

μί είπε...

ήταν τόσο ωραίος που νόμιζες οτι έβλεπες εναν άγιο..πως είναι αυτοί που παίζουν τον χριστό στις ταινίες, που λες πόσο ωραίοι είναι, κάπως έτσι...είχε απίστευτη ομορφιά..και λάμψη..ναι, και αυτό

μί είπε...

το φωτοστέφανο του έλειπε μόνο, γιατί η λάμψη του έμοιαζε να έρχεται απο ενα φωτοστέφανο τώρα που το σκέφτομαι....

μί είπε...

https://youtu.be/vSyI5_MeHc8
θυμήθηκα αυτό το τραγούδι τώρα, που τον θυμήθηκα...

μί είπε...

Ξεροί καημοί και νερό θαλασσινό
το σώμα σου κόλλησε στο σώμα μου
με τον πανσέληνο πόνο του χειμώνα.
Ακούς νερά που χύνονται στα μέσα των ποδιών σου;

Ανάμεσα στα όνειρα σπαράζει η ζωή μας,
ανάμεσα στα όστρακα παφλάζει η καρδιά μας.

Άγιος ο Έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος
με τις μεγάλες μνήμες.
λέω μάτια μου κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ουρανός.

Πάνω από την θάλασσα, στη μεριά του ανέμου
στα μαύρα ντύνεσαι κι ανοίγεις το σκοτάδι
σηκώνεις τα άστρα σε χορό
και το κορμί μου σ' άγριο ποτάμι.

Άγιος ο Έρωτας, άγιος καημός
δικός μου και ο Αύγουστος
με τις μεγάλες μνήμες.
λέω μάτια μου κι αστράφτει κεραυνός
θέλω θάλασσα κι ανοίγει ουρανός.

Music: Giorgos Andreou
Lyrics: Dionysis Karatzas

Ψονθομφανήχ είπε...

Επειδή έχω τρεχάματα, θα σου απαντήσω με δόσεις... σαν το σιρόπι για τον βήχα ένα πράμα...

και ξεκινάω απ' το κάπως παλιότερο ιχιχ.
Λοιπόν, το γέλιο είναι χαχα. Το ιχιχ νομίζω είναι ο ήχος που βγάζουν οι αναστενάρηδες όταν χορεύουν στις φωτιές. "Χορεύοντας στα κάρβουνα"! Να ένας καλός τίτλος για ι-μπουκ!

Έβαζε κρεμούλες στα μαγούλια του το πουλάκι μας? Τι να πω... αυτό με ξεπερνάει. Δεν θα πω τίτποτα γιατί με το δίκιο σου θα νομίσεις πως ζηλεύω!

Το μπαστούνι δεν είναι του ράγμπι αλλά του μπέιζμπολ. Αυτό το παίζουν οι Αμερικάνοι σαν τρελοί. Πολλλοί το έχουν και για αυτοάμυνα. Αλλά αυτό πω... χτυπάει στο κεφάλι τα πρόβατα μάλλον για πλάκα στο λεγε. Πάντως με ένα τέτοιο ρόπαλο χτυπούσαν οι πρωτόγονοι τις γυναίκες στο κεφάλι και τις έσερναν στη σπηλιά τους! Να που κολλάει και ο βράχος του εξοχικού...

Δεν είμαι ρομπότ!

μί είπε...

https://youtu.be/wEI-G6aEakA

Ψονθομφανήχ είπε...

θα σαι πάντα εδώ όσα χρόνια κι αν περάσανε?

μί είπε...

αν μου πεις να φύγω θα φύγω

Ψονθομφανήχ είπε...

το αυριανό ποστάκι θα είναι δικό σου!
Αν ήσουν ινδιάνα θα σε έλεγα...
"το σχόλιο που έγινε ανάρτηση"! χοχο

μί είπε...

:))

Ταξιάρχης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
μί είπε...

ανοιχτά τα παράθυρα Ταξιάρχη..καλοκαίρι γαρ




(εε Ψονθομφανήχ με έπιασε ενα ανεξήγητο άγχος τώρα..σε διαβάζουν πολλοί? ιχιχ ιχίχ :))

μί είπε...

και να συμπληρώσω Ταξιάρχη..αυτά όλα είχαν γίνει προ αμνημονεύτων χρόνων..πριν μονάσω..

μί είπε...

αλλά δεν βάζω κι το χέρι μου στο ευαγγέλιο Ταξιάρχη, οτι τα παράθυρα ήταν ανοιχτά..μπορεί να μην είχε κλείσει τελείως το τζάμι..μπορεί κι αυτό..πάνε πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι και πολλά

μί είπε...

ναι ναι..θυμήθηκα..ήταν λίγο κατεβασμένο το τζάμι

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι, πολλοί μς διαβάζουν αλλά στα κλεφτά. Απ την κλεδαρότρυπα. Λες κι αν αφήσουν κάποιο σχολιάκι θα πέσει μούρη ή το κύρος τους ή δεν ξέρω γω τι άλλο... χαχαχα

Αλλά κι εσεις ρε Μι, το κάνατε σε αμάξι και σε σημείο που περνάνε λεωφορεία και κόσμος! Μα τόσο προχώ ήσασταν πια;

μί είπε...

τι να πω..πιωμένοι θα ήμασταν αχαχ είπαμε..ήταν λίγο κατεβασμένο το τζάμι..ελάχιστα..ίσα ίσα να μπαίνει αέρας για να ξεθολώνει τα τζάμια.. :))

μί είπε...

τα τζάμια ήταν φιμέ και δεν έβλεπες μέσα..απλά εκείνη την ώρα που πέρασε το λεωφορείο εγώ έτυχε να έχω βγει για να κάνω τσιγάρο και με είδε η γνωστή έξω απο το αυτοκίνητο του...και έτσι σύνδεσε οτι ήμασταν μαζί...για δυο λεπτά βγήκα και έτυχε να περάσει το λεωφορείο