Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Σας αποκαλύπτω πώς να πλουτήσετε! (Α' - Το χρήμα είναι σαν τις γκόμενες!)

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 95% του πλούτου βρίσκεται στα χέρια του 5% των ανθρώπων. Είναι τυχαίο? Όχι βέβαια.
Είμαι σίγουρος πως αν υπήρχε τρόπος να μοιράσουμε ισομερώς όλον τον πλούτο της γης σε όλους τους ανθρώπους, σε 30 χρόνια το πολύ πάλι το 5% θα συγκέντρωνε το 95% του πλούτου. Ούτε κι αυτό είναι τυχαίο.
Άρα υπάρχουν κάποιοι ιδιαίτεροι λόγοι που οι λίγοι πλουτίζουν και οι περισσότεροι παραμένουν ή γίνονται φτωχοί.
Για να μην πολυλογώ ο πλουτισμός δεν θέλει τόσο κόπο όσο τρόπο. Δεν είναι μόνο ταλέντο ή τύχη. Είναι κυρίως "συνταγή". Κάνοντας συγκεκριμένα πράγματα και ακολουθώντας πιστά τα σωστά βήματα είναι σίγουρο πως θα πλουτήσεις.
Ε, λοιπόν, εγώ την ξέρω αυτή τη συνταγή. Έχω ανακαλύψει τον τρόπο να βάζεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα αντί να δουλεύεις εσύ γι' αυτά όλη σου τη ζωή. Ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να σταματήσει το χρήμα να καταδυναστεύει τη ζωή σου: να το αποκτήσεις!
Μην ακούτε τι λένε οι παπάδες και οι νευρωτικοί της Αριστεράς. Το χρήμα δεν είναι ούτε κακό ούτε διαβολικό. Μήπως κι οι παπάδες κι οι αριστερούληδες γι' αυτό δεν σκίζονται?
Το χρήμα πρέπει πρώτα να το απενοχοποιήσετε. Και μετά να το αγαπήσετε. Κι όποιος αγαπάει δεν φυλακίζει. Με άλλα λόγια το χρήμα είναι σαν τη γυναίκα. Αν το μασουριάσεις, αν το κλείσεις στ' αμπάρι ή σε μια τράπεζα θα ψάξει τρόπο να σου την κάνει. Ενώ αν το σκορπάς ελεύθερα (όχι αλόγιστα), αυτό θα επιστρέφει φέρνοντας μαζί του κι όλη του την παρέα και το συγγενολόι!
Αμαρτία δεν είναι να γίνεις πλούσιος. Ούτε να γουστάρεις να ζεις χλιδάτα κι ευτυχισμένα. Αμαρτία είναι να γίνεις κάτι λιγότερο απ' αυτό που αξίζεις.
Τώρα θα μου πείτε, αφού εσύ ξέρεις τη συνταγή, γιατί δεν πλούτισες? Ευκολάκι! Γιατί, το πρώτο πράμα που απαιτείται για να πλουτίσεις είναι το να θες να πλουτίσεις. Κι εγώ δεν το γουστάρω. Δεν ψάχνω τη μεγάλη ζωή, δεν μου αρέσουν τα χαϊλίκια κι οι χλίδες!
Ένα μόνο θα σας πω. Το προηγούμενο ιστολόγιό μου είχε τεράστια επισκεψιμότητα. Γνωστές εταιρείες με πλήρωναν να τις διαφημίσω. Το αποτέλεσμα? Όχι μόνο τους αρνήθηκα αλλά έκλεισα το διάσημο μπλογκ και ξεκίνησα καινούργιο από μηδενική βάση.
Συμπέρασμα: όσοι από σας θέλετε πράγματι να πλουτίσετε, και δεν βαριέστε να μπείτε στην όλη διαδικασία όπως εγώ, να διαβάσετε τις συνέχειες. Με προσοχή και με ανοιχτό μυαλό. Στον Ψόνθο όποιος μπαίνει με λαχτάρα, βγαίνει με κέρδος! Γνωστό αυτό...

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

https://youtu.be/GrO4Ph9C3Gk

Ανώνυμος είπε...

τι τα θέλεις τα λεφτά?

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Εκεί που έλεγα: "θα μας πει το μυστικό", να σου μας πετάς πως δεν ενδιαφέρεσαι!
Μωρέ εσύ πες μας το μυστικό κι όλα τ' άλλα μένουν ως έχουν!! Δεν υπάρχει θέμα... 😂😆

Ψονθομφανήχ είπε...

πω πω, μου έδωσες ιδέα για νέα ανάρτηση
στο άλλο ιστολόγιο, το "θεολογικό"!
Εδώ οι Χαϊνηδες εκφράζουν το αυθεντικό
ευαγγέλιο κι όχι το αλλοιωμένο που έχει
προσθέσει την πλαστή φρασούλα "αν θέλεις
τέλειος να είσαι"! χαχαχαχα

Ψονθομφανήχ είπε...

Γιάννη θα τα πω όλα! Και δεν θα κρύψω τίποτα!
Λίγη υπομονή...

Δημήτριος είπε...

Τι το θεϊκό είχε το προηγούμενο ιστολόγιο σου που φειδεσαι να το εφαρμόσεις στο παρόν;

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν νομίζω πως ε΄χε κάτι ιδιαίτερο, ίσως έπεσε και στην περίοδο
που ήταν της μόδας τα μπλογκ... ξέρεις τώρα... πριν το φέις τα
σαρώσει όλα

Μυρτιά είπε...

καλώς σας βρήκα!

Ψονθομφανήχ είπε...

Από πού ξετρύπωσες πάλι εσύ;
Πούθε κρατάει η σκούφια σου;

Δημήτριος είπε...

Κατάλαβα, ήμουνα νιος και γέρασα ,πριν το facebook τότε γινότανε πανζουρλισμός με τα blog,σα νεοφερμένος θεσμός που ήτανε... Θυμάμαι κάποια από αυτά τα διάβαζα και εμένα άναυδός

Ψονθομφανήχ είπε...

νομίζω πως την περίοδο 2005-2007 ήταν η κορευφαία
των μπλόγκερς. Αν θυμάσαι, υπήρχε και "κίνημα μπλόκερς"
που έκαναν διαδήώση στο Σύνταγμα φορώντας μαύρα ρούχα
ως διαμαρτηρία για τις πυρκαγιές το καλοκαίρι του 2007

Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...

Επειδή Λίγο πολυ ειμαι εξω απο τα κοινωνικά δρώμενα στο κίνημα αυτό δεν το ήξερα,
Βτγ επειδή τελευταία εμπνεύστηκα από ένα άσμα που τραγουδούσε ο Διονυσίου ,θυμήθηκα ως μετεφηβος τι μ ειχε εντυπωσιάσει από τους στίχους που τραγουδούσε
εκτός φυσικά από το ακουομένο ως σόκινγκ ελάτε να την πιάσετε
μου είχε κάνει τότε εντύπωση και το ρεφρέν
εγώ είμαι και του λιμανιού ,εγώ είμαι κάτω σαλονιού...
μάλλον το τελευταίο εξηγεί γιατί είχε τόση απήχηση το μπλοκ σου, αλλά και την απήχηση που έχει το παρόν
Αυτο το σκοτσέζικό τύπους ανάμεσα στις εκφάνσεις της διάνοιας και στις έξαρσεις της σάρκας είναι που τρελαίνει τον αναγνώστη !!!
τι είναι όμως αυτό το ρημάδι το ίντερνετ, να υπάρχει κάπου ένας πρώτος και να μη βρίσκεται δεύτερος!!!!

Μυρτιά είπε...

Είμαι video gamer και έχω ενα blog, καινούριο αλλά κλειστό προς στιγμήν προς αναγνώστες! το παλιό μου -αυτό που έκλεισα, έκανα δηλ. την τελευταία μου δημοσίευση- είναι ακόμα ανοιχτό στους αναγνώστες...αν δεν έχετε τι να κάνετε ρίξτε μα ματιά...έχει σημεία του video game που ετοιμάζω!
Το ίντερνετ αγαπητέ Δημήτριε είναι το παρόν, το παρελθόν και έχει πολύ μέλλον ακόμα...δες εδω https://tvxs.gr/news/kosmos/epaggelma-video-gamer

Μυρτιά είπε...

https://seperimeno.blogspot.com/

το blog που έλεγα ότι έχει σημεία του video game

Ψονθομφανήχ είπε...

Μυρτούδι, δώσε μας στίγμα και στο φέις

Μυρτιά είπε...

Δεν γίνεται, έχω μόνο άτομα που γνωρίζω στην πραγματική ζωή, αλλά ευχαριστώ για την πρόταση!!! Είχα πάνω απο 2000 φίλους, ε και; διαγραφή και delete!

Ψονθομφανήχ είπε...

χαχαχα κι εγώ στο φέις έχω μόνο 3 φίλους (πλέον).
Οπότε, γιατί να μην ενώσουμε τις διαγραφές μας;
Και γιατί να μην γνωριστούμε και ζωντανά;
Τέλειωσε η καραντίνα, ή κάνω λάθος;

Μυρτιά είπε...

Αν γνωριστούμε και ζωντανά, τότε εντάξει θα γίνουμε και φίλοι στο fb...Θα αυξήσουμε και τους φίλους μας έτσι!!! Η καραντίνα θέλει ακόμα λίγο για να τελειώσει, περίμενε να ανοίξουν τα καφεοινοποτεία και αν είσαι κοντά βρισκόμαστε!!! Δεν ξέρω σε ποιο μέρος μένεις, εγώ είμαι απο νησί...στείλε email στο blog μου με ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο κτλ και αν είμαστε κοντά βρισκόμαστε!!! καφεοινοποτείο ή κλάμπ?

Μυρτιά είπε...

κοίτα...αν είσαι χάλια θα πάμε σε καφεοινοποτείο, αν είσαι όμορφος θα πάμε σε κλάμπ αχαχχ

Ψονθομφανήχ είπε...

κι αν είμαι χάλια... σε παγκάκι! Έχω καρατσεκάρει αρκετά
τελευταία, και με θέα!

Ψονθομφανήχ είπε...

Kαλα, στείλε εδώ ... psonthomfanix@gmail.com
το φέις σου κι άσε τα μπατσίστικα με ονοματεπώνυμο,
διεύθυνση κατοικίας, φώτο και τηλέφωνα!
Πάλι καλά που δεν ζήτησες και νούμερο/χρώμα μποξεριού

Μυρτιά είπε...

Δεν γίνεται, δεν μου αρέσει η τεχνολογία, αν και video gamer...επίσης θέλω το κεφάλι μου στην θέση του αχαχα την σκέψη μου, εννοώ! Πριν λίγες μέρες συνομιλούσα με κάποιον στο fb και μου είχε φύγει το κεφάλι, φαντάσου να συνομιλούσα μαζί του και στο email ή σε άλλα δίκτυα αχαχχχ

Μυρτιά είπε...

Επίσης δεν ταιριάζει ένα τέτοιο όνομα στην λίστα με τους φίλους μου στο φβ...Ψονθομφανήξ..οι φίλοι μου έχουν τα κανονικά τους ονόματα!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Ε καλά, αν φοβάσαι μην σου ζαλίσουμε το κεφάλι,
κι αν δεν σου αρέσει το ονομάτάκι μας, δεν πειράζει!
Τι θα πει κανονικό όνομα? Αυτό που έχει καταχωριστεί
στο ληξιαρχείο? Που το επέλεξαν κάποιοι άλλοι και, ω τι
σύμπτωση, είναι το ίδιο με του παππού ή της γιαγιάς?
Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Εμένα Ψόνθο με λένε και
σ' όποια/ον αρέσει

Μυρτιά είπε...

Ωραίο είναι το όνομα μου αρέσει πολύ, αλλά δεν ταιριάζει στο φβ προφίλ μου. κι εγώ δεν θα πάρω, δεν μου αρέσουν τα παγκάκια ούτως ή άλλος..μου αρέσει ο συνωστισμός!

Δημήτριος είπε...

Παρεπιπτόντως κορίτσι βιντεογκέιμερ? εκπλήσσομαι πολύ θετικά...

Ψονθομφανήχ είπε...

Όλο εκπλήξεις είν' το μυρτούδι μας!

Μυρτιά είπε...

συνωστισμός μαγαζιών, εννοώ :))