Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Σας αποκαλύπτω πώς να πλουτήσετε! (Β' - Να πληρώνετε αμέσως και με ενθουσιασμό!)

Όπως λέγαμε τις προάλες, το να γίνεις πλούσιος δεν έχει να κάνει με κωλοφαρδία, καταγωγή, μόρφωση ή εργατικότητα. Είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Είναι επιστήμη. 
Είναι συγκεκριμένη συνταγή που σε οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Φτάνει να θέλεις να την εφαρμόσεις. Γιατί και μια απλή ομελέτα δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αν εσύ δεν το θελήσεις...
Το βασικό είναι να θες πραγματικά να γίνεις πλούσιος και να μείνεις πιστός στο πλάνο της συνταγής. Μια συνταγή που εγώ την έμαθα παρακολουθώντας απλά τι κάνουν οι πραγματικά πλούσιοι κι επιτυχημένοι άνθρωποι...
Αυτοί οι χαρισματικοί τύποι βρήκαν πριν από μένα τον τρόπο όχι μόνο να κάνουν τα χρήματα να έρχονται μόνα τους στις τσέπες τους, αλλά και να κολλάν κυριολεκτικά πάνω τους. Σαν μαγνήτες!
Και το "μυστικό" αυτών των ανθρώπων ήταν τρεις λεξούλες που είχαν σχέση με το χρήμα: αγάπη, ενθουσιασμός, ευγνωμοσύνη. 
Τα χρήματα πρέπει να τα αγαπάτε. Να νιώθετε καλά και άνετα μαζί τους. Γιατί αν τα θεωρείται κάτι κακό, δαιμονικό και αμαρτωλό, τότε ασυνείδητα τα απωθείτε. 
Μια επίσημη έρευνα μεταξύ υπερτυχερών στα λαχεία απέδειξε πως οι περισσότεροι νικητές σε δύο το πολύ χρόνια όχι μόνο έχασαν όλα όσα κέρδισαν αλλά κατέληξαν και καταχρεωμένοι. Είναι προφανές πως αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν καθόλου καλή σχέση με το χρήμα. Ίσως να έφταιγαν τα κηρύγματα που είχαν ακούσει στις εκκλησίες με τον κακό πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο...
Για να αποκαταστήσετε τη σχέση σας με το χρήμα αρχίστε με μια ασκησούλα στην οποία εγώ έχω γίνει εξπέρ. 
Όταν καταφθάνουν σπίτι σας οι φουσκωμένοι λογαριασμοί κοινοχρήστων, ρεύματος, τηλεφώνου, νερού κ.λπ. πώς αντιδράτε? Οι περισσότεροι πανικοβάλλονται, αρχίζουν την γκρίνια και τη μουρμούρα, προσπαθούν να βρουν τρόπο να μην πληρώσουν κ.λπ. Μιλάμε, δηλαδή, για μέγιστη μιζέρια και αρνητίλα που, όπως και να το κάνουμε, γαμάει την ψυχολογία μας και, κυρίως, τσαντίζει το χρήμα που κοιτάει πως να φύγει όσο το δυνατόν μακρύτερα από εμάς.
Να όμως πώς αντιδρώ εγώ όταν έρχονται οι λογαριασμοί ο ένας πίσω απ' τον άλλον: ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ! Ναι, καλά ακούσατε. Τους υποδέχομαι με αγάπη, ενθουσιασμό και ευγνωμοσύνη. Και τρέχω να τους ξοφλήσω από την πρώτη κι όλας μέρα. 
Το ίδιο κάνω με τους κάθε είδους φόρους. Ποτέ με δόσεις. Εφάπαξ και την πρώτη μέρα του μήνα.
Όταν πληρώνω τους λογαριασμούς μου δεν σκέφτομαι πως ξεπαραδιάζομαι. Ούτε υπολογίζω πόσα και αν θα μου περισσέψουν στο τέλος. 
Αντιθέτως, σκέφτομαι με ευγνωμοσύνη τις υπηρεσίες που απόλαυσα. Πως με ένα κουμπάκι είχα στο σπιτάκι μου φως, ίντερνετ, θερμοσύφωνο, κουζίνα, κλιματιστικό. 
Πως έστριβα λίγο ένα μαραφέτι και άφθονο νερό καλής ποιότητας έπεφτε στον νεροχύτη μου. 
Σκέφτομαι τους υπαλλήλους που εργάζονται σε όλες αυτές τις υπηρεσίες και πως με τα λεφτάκια μου θα ζήσουν τις οικογένειές τους. Φέρνω στο μυαλό μου όλους τους δημόσιους υπαλλήλους που θα πληρωθούν απ' το υπερβολικό ποσό που πληρώνω για φόρους. Τους φύλακες των συνόρων μας, τους γιατρούς και τους νοσοκόμους μας, τους δασκάλους που μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας...
Προσπαθώ να εκπέμπω πάντα σε πολύ θετική συχνότητα. Και τα λεφτάκια, λες και το μυρίζονται, ανακαλύπτουν κάθε απίθανο τρόπο για να επιστρέψουν στις τσέπες μου, φέρνοντας μαζί τους και τους κολλητούς τους, τους κουμπάρους, τους μπατζανάκηδες και τα πεθερικά τους...

19 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μάλιστα..

Μυρτιά είπε...

εφάπαξ ε??? δεν το νομίζω.....
για την εποχή λέω.....που έχει γεμίσει με παλιοεγωίσταρους..που κάθονται και βλέπουν τους λογαριασμούς νααααααα -γιατί σου λέει ο λογαριασμός ...είμαι για σένα ρε φίλε, ολόκληρος δικός σου....και τους αφήνουν για τον άλλο μήνα, για μετά για δύο κτλ....και οι λογαριασμοί μαζεύονται...και χάνεται η μπάλα.....
εκτός κι αν θέλουν να χαθεί...τότε οκ..καλά κάνουν

σιγά μωρέ με τον πλούτο και τα χαζά...καρδιά έχεις?
ο πλούτος είναι να έχεις τα απλά και σημαντικά..ανθρώπους που σε αγαπάνε, την υγεία σου..και όλα τα άλλα ανεβοκατεβαίνουν...ε και? οτι ανεβαίνει κατεβαίνει και οτι κατεβαίνει ανεβαίνει...αχαχ... και οτι πάει πέρα δώθε κάποια στιγμή πρέπει να καθίσει λίγο, να πιάσει το τηλέφωνο στα χέρια (κάτι σαν τους λογαριασμούς) και να κάνει κλικ κλικ κλικ κλικ...ντριιιν

Μυρτιά είπε...

εφάπαξ είναι όταν απλά κοιτάς τον λογαριασμό και ο λογαριασμός σε κοιτάει και αυτός?? κι ο ένας πάνω κάτω, πάνω κάτω, πάνω κάτω? κι άλλος πέρα δώθε, πέρα δώθε, πέρα δώθε???

Ψονθομφανήχ είπε...

Μυρτούδι, εφάπαξ είναι στα ανθρώπινα η μετάφραση της
αιγοπροβατικής λέξης πρρρτττ!
Εγώ απ΄την αρχή το ξεκαθάρισα πως δεν με νοιάζει ο πλούτος.
Αλλά υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που τους νοιάζει και τους
κόβει, οπότε οφείλω να ματαδώσω δωρεάν τη γνώση μου μπας και
ξεμπλοκάρουν.
Αν αυτοί δεν θέλουν να με ακούσουν και συνεχίζουν να αφήνουν
απλήρωτους λογαριασμούς κλπ... είναι άξιοι της τύχης τους.
Αυτοί δεν πρόκειται να πλουτήσουν ποτέ των ποτών!

Μυρτιά είπε...

δεν ξέρω...ξαφνικά θέλω να αγκαλιάσω ενα πρόβατο και να του ψιθυρίσω στο αυτί..πρρρτ...αλλά σιγά σιγά...αγαπησιάρικα

Μυρτιά είπε...

πως να είναι όταν αγκαλιάζεις ενα προβατάκι? αναρωτιέμαι γιατί ειλικρινά δεν έχω αγκαλιάσει προβατάκι, δεν είχα την τύχη...ειλικρινά σου λέω οτι αν δω προβατάκι μπροστά μου θα το κάνω αγκαλιά...γούτσι γούτσι αχαχ ή δεν λένε έτσι? αχαχ α δεν το λένε έτσι, είδα στην αναζήτηση...τι λες σε ενα προβατάκι που το αγκαλιάζεις και το αγαπάς?

Μυρτιά είπε...

αμαν μωρέ με αυτούς τους λογαριασμούς πια...

Ψονθομφανήχ είπε...

Την εποχή αυτή τα προβατάκια είναι κουρεμένα,
οπότε δεν κινδυνεύεις να κολλήσεις και τσιμπούρια!
Άλλοι τους λένε γούτσι-γούτσι, άλλοι γούτσου-γούτσου,
κι άλλοι "που 'σαι κοπέλα μου?"

Μυρτιά είπε...

θα έρθεις μαζί όταν πλησιάσω προβατάκι για να το κρατάς? γιατί τα φοβάμαι λίγο..μήπως δαγκώσουν, κλοτσήσουν κτλ...

Ψονθομφανήχ είπε...

τα απλά προβατάκια δεν κλοτσάνε, δεν δαγκώνουν, δεν φτύνουν.
Απλά τρομάζουν και δεν κάθονται να τα χαϊδέψεις.
Οπότε, εγώ θα τα κρατάω κι εσύ θα τα χαϊδεύεις. Όχι πολύ ώρα όμως
γιατί έχουμε και δουλιές στην κουζίνα

Μυρτιά είπε...

εντάξει, είμαστε σύμφωνοι...<3...και τέλειωσε η κουζίνα μόλις και πάω σε άλλο δωμάτιο τώρα..όχι τώρα δηλ. αύριο γιατί κουράστηκα..έρχομαι εδω και ξεκουράζομαι όμως, μια χαρά!!!! Ξέρεις τι βλέπω απο το παράθυρο της κουζίνας στο δίπλα οικόπεδο? κοτούλες αριστερά και προς τα δεξιά είχαν πάπιες κτλ αλλά τώρα δεν έχω καταλάβει αν τις έχουν ακόμα... στην μέση είναι ενα χωράφι με αγριολούλουδα που βάζουν καμιά φορά ενα μουλαράκι ή αλογάκι είναι, δεν ξέρω...και τρώει και ξαπλώνει κάτω, είχε πολύ πλάκα αυτό..τώρα που ήρθα δεν το έχω δει, αλλά δεν έχω προλάβει με τις δουλειές να πάω..παλιά υπήρχαν πολλές παπαρούνες και ανεμώνες..αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα

Ψονθομφανήχ είπε...

εδώ δεν ξέρουμε αν εμείς υπάρχουμε ακόμα...

Μυρτιά είπε...

υπάρχουμε..γιατί να μην υπάρχουμε :))

Ψονθομφανήχ είπε...

Πλέον είναι όλα ρευστά...
Να, π.χ., σήμερα το πρωί πήγα στον Εθνικό Κήπο, μετά από 2 μήνες,
και δεν βρήκα τις γαλοπούλες μου, όσο κι αν έψαξα!
Γιου νόου γαλοπούλες? Αυτά τα τεράστια άσχημα πουλιά που
οι αμερικάνοι τα λένε τουρκοπούλες και φοράν μπόα στο λαιμό!
Ξέρεις τι είναι μπόα?

Μυρτιά είπε...

ξέρω, ναι..πάρε μου ενα, θέλω ενα, δεν έχω... αχαχ

Μυρτιά είπε...

και θα το φοράω όταν πάμε στο προβατάκι..αμεεε

Ψονθομφανήχ είπε...

να το φοράς γυμνούλα, είναι πολύ σέξι...

Μυρτιά είπε...

δεν θα έχει θέμα το προβατάκι νομίζω...ok ~:D

Ψονθομφανήχ είπε...

θα χουμε δράματα στη στρούγκα...