Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Μια αδιάφορη ιστορία με άσχημο τέλος...


Ήρθε στη ζωή μου ανέλπιστα. Σαν μια κολακεία στον σκοτεινό κόσμο των περιθωριακών και απόκληρων της νύχτας που συναναστρεφόμουν.
Έπινα μόνος μια μπύρα σ’ ένα παρακμιακό μπαράκι, γνωστό καταφύγιο των εραστών της νύχτας, των ερωτευμένων ζευγαριών και των μοναχικών.
Ξαφνικά ένιωσα μια παράξενη ενέργεια να με πλημμυρίζει. Σαν κάποιος να με παρακολουθούσε με όλη την ένταση του μυαλού του. Γυρίζω δεξιά και βλέπω μια κοπελίτσα να με ζωγραφίζει.
- Τι κάνεις εκεί;
- Το πορτρέτο σου.
- Και γιατί;
- Μ’ αρέσει το πρόσωπό σου!
- Το στο διάολο σ’ αρέσει;
- Μοιάζεις με συγγραφέας.
- Μα δεν έχω γράψει ούτε σελίδα.
- Πες ό,τι θες. Είσαι σπουδαίος συγγραφέας, απλώς δεν έχεις αναγνώστες!
Την κέρασα ένα ποτό, αλλά η ώρα ήταν ήδη περασμένη κι η γκαρσόνα ήρθε σύντομα να τα μαζέψει.
"Άστα κάτω", της λέω, "τα ποτήρια είναι απασχολημένα"...
Ήταν παρορμητική. Είχε μια σαγήνη που με μαγνήτιζε. Αλλά έπινε σα νεροφίδα. Προσπάθησα κάπως να την κοντρολάρω αλλά ξέσπασε: "Τώρα υποδείξεις πας να μου κάνεις; Εγώ είμαι γυναίκα των άκρων. Όταν βγαίνω να διασκεδάσω, πίνω όσο γουστάρω και δεν λογαριάζω τίποτα και κανέναν. Δεν μ’ αρέσει να μου κάνουν παρατηρήσεις, εντάξει;"...
Την έβλεπα κι ανατρίχιαζα από πόθο. Δεν λέει να τη χάσω για το κωλοποτό. 
Της ζήτησα συγγνώμη και τα ξαναφτιάξαμε. 
Λίγο πριν το ξημέρωμα χωρίσαμε στη γωνιά δυο σκοτεινών δρόμων.
"Προτείνω αύριο βράδυ να τα πιούμε σπίτι σου", της είπα. "Νομίζω πως σε ερωτεύτηκα".
"Εσείς οι άντρες έχετε την καρδιά σας στον πούτσο". 
Αλλά μου έδωσε τη διεύθυνσή της και μου ’πε χαμογελώντας πως θα με περίμενε μετά τις 10...
Χωρίς να διστάσω πέρασα το χέρι μου κάτω απ’ το φόρεμά της. Άρχισα να χαϊδεύω τα μπουτάκια της οδηγώντας τα δάχτυλά μου στο περίγραμμα της δαντελωτής κιλότας της σαν μεθυσμένος οδηγός που μπαίνει στο τούνελ.
Η ιστοριούλα μας θα ήταν πολύ κοινότυπη και βαρετή αν δεν είχε δυσάρεστο τέλος. 
Η τύπισσα ήταν μπλεγμένη με ναρκωτικά, άρχισε να γίνεται μεγάλο πρόβλημα κι είδα κι έπαθα να την ξεφορτωθώ. Αργότερα έμαθα πως τη βρήκαν μαχαιρωμένη σε μια πανσιόν στην Ομόνοια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: