Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Γιορτάζω απόψε και το μυαλό μου φλυαρεί...

Απεχθάνομαι ό,τι δεν είναι εντελώς αμοιβαίο. Μ' αρέσει το τζάκι κι η κουβεντούλα. Μ' αρέσουν κι οι γυναίκες με τα πλατιά χαμόγελα. Θέλω μια ζωή συγχρόνως περιπετειώδη και στοχαστική...
Η ζωή μου είναι μια μεγάλη σειρά αποχαιρετισμών. Σε φίλους, ερωμένες, ιδεολογίες... Κάθε χωρισμός έχει και το κεντρί του. Ο καλύτερος τρόπος να λες "αντίο" είναι να προχωράς γρήγορα παρακάτω. Σοφό είναι να διακόπτεις μια σχέση με χάρη και γούστο.
Η ελπίδα είναι κάτι ευχάριστο μα και ριψοκίνδυνο. Αλλά είναι κάτι που το χάνουμε μεγαλώνοντας. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Η απώλεια της ελπίδας είναι μια μεγάλη ευκαιρία ν' αλλάξουμε ζωή ή στάση. Καλύτερα να προσεγγίζουμε το μέλλον σαν έναν απλό φίλο. Και να απαλλαγούμε απ' τις μεγάλες προσδοκίες. Όσο λιγότερα θέλω, τόσο περισσότερα φαίνεται να έχω...
Προτιμώ μια ρευστή προσέγγιση της ζωής. Προσπαθώ να γίνω προσαρμοστικός κι ευέλικτος. Να μη φοβάμαι τις αλλαγές. Να δημιουργώ ευκαιρίες για νέες εμπειρίες. Καλύτερα να βολοδέρνεις στα κύματα του ωκεανού παρά να κωπηλατείς στα πληκτικά νερά μιας ήρεμης λίμνης ατενίζοντας τις ακίνητες και ανιαρές όχθες της...
Δεν θέλω να ζω προγραμματισμένα. Ούτε να έχω σαφείς και ξεκάθαρους στόχους στη ζωή μου. Θέλω να βλέπω τον κόσμο σαν σουλάτσο. Να πετάγομαι από δω κι από κει. Τρέμω και στην ιδέα πως μπορεί να ξυπνήσω ένα πρωί διάσημος και πλούσιος. Το βόλεμα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας. Δεν με νοιάζει ούτε και θέλω να ξέρω τι θα μου ξημερώσει. Κουράστηκα ν' αναζητώ την ασφάλεια. Καλό είναι να πετάμε στα σκουπίδια όλα τα σχέδια, αλλά σοφό να φροντίζουμε να διαθέτουμε τα κατάλληλα "υλικά"...
Ποτέ δεν εμπιστεύτηκα όσους συνηθίζουν να δίνουν συμβουλές, να το παίζουν δάσκαλοι, γκουρού, προφήτες, "γεροντάδες". Η ηθικολογία γεννάει την υποκρισία. Περιφρονώ τους οπαδούς, όσους ψάχνουν για έτοιμες λύσεις, για κάθε είδους λιμανάκια για αραξοβόλι. Θέλω να παραμείνω για πάντα το ρομαντικό και άγριο παιδί που δεν εξημερώνεται. Που δεν μπορεί ν' αντισταθεί στην πρώτη νύχτα κανενός πράγματος. Αν ακούσετε κάτι άσχημο για μένα, δεν θα είναι ψέμα. Ίσως μόνο λίγο υπερβολικό...

2 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Να ευχηθώ λοιπόν κι εγώ χρόνια πολλά!!

Ψονθομφανήχ είπε...

σ' ευχαριστώ πολύ φιλαράκι