Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Ένα τραγούδι είν' η ζωή μου (Γ' - Λόγια αγάπης τρελά...)

Το καλοκαίρι του 1973 ήμουν μεταξύ πρώτης και δευτέρας Δημοτικού. Ήμουν και στην ηλικία των πρώτων ερώτων. Πλατωνικών μεν, ερώτων δε...
Στην Αθήνα τα ατίθασα νιάτα εκείνη την εποχή σύχναζαν στο Ροντέο και στο Κύτταρο. Άκουγαν Φρανκ Ζάππα και Τζίμι Χέντριξ. 
Εμείς, της βαθιάς επαρχίας, Καρπενήσι και βάλε, τη βρίσκαμε με Νοστράδαμος. Ειδικά η Δέσποινα Γλέζου θεωρούνταν η γνησιότερη εκπρόσωπος της γενιάς των λουλουδιών. Παντελόνι καμπάνα, ταγάρι, χωρίς παπούτσια... το φευγάτο ύφος της ήταν το πρότυπο για πολλά κοριτσάκια.
Το τραγούδι "δως μου το χέρι σου", που ’χε κερδίσει ένα δεύτερο βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1972, έκανε πάταγο. 
Οι στίχοι του ήταν σημειωμένοι σε όλα τα κοριτσίστικα ημερολόγια. Αν ήθελες να ρίξεις γκόμενα, κι ας ήσουν 5χρονο, έπρεπε να παριστάνεις πως εκστασιάζεσαι ακούγοντάς το...
Τότε τα κορίτσια γούσταραν πάρτι και ρομάντζα! Οπότε τα πικάπ έπαιρναν φωτιά... "Δως μου το χέρι σου μες στη ζωή, χωρίς αγάπη ποιος μπορεί να κρατηθεί"...
Το συγκρότημα Νοστράδαμος είχε άδοξο τέλος. Ένα μέλος του γκρουπ, ο λεγόμενος "Τσάρλι", κατηγορήθηκε για αποπλάνηση μαθήτριας και συνελήφθη. Οι φωτογραφίες του με τις χειροπέδες μπήκαν σ’ όλα τα σπίτια. 
Σταδιακά τα τραγούδια του γκρουπ κόπηκαν απ’ το ραδιόφωνο και την  τηλεόραση, οι συναυλίες τους απαγορεύτηκαν, οπότε το τέλος ήταν δεδομένο...

23 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

καλό μήνα παλληκάρι!

Ψονθομφανήχ είπε...

επ! Καλό μήνα γλύκα!

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

χαζομάρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

έτσι μπράβο, Ζωή μου, να μας κάνεις
αυτσηρή κριτική για να βελτιωνόμαστε...

Ψονθομφανήχ είπε...

Επειδή είμαι κι εγώ γαϊδουράκι, και ξέρω,
σε πληροφορώ πως μόνο τον Μάιο γκαρίζουμε
γιατί είναι ο μήνας που ερωτευόμαστε!

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

ευτυχώς, αλλά μου λείπει εκείνο το γκάρισμα του γαϊδάρου μου...αν και μου τσίτωνε τα νεύρα

Ψονθομφανήχ είπε...

δες τη θετική πλευρά του πράγματος! Γκαρίζει μεν
αλλά έχει υπομονή δε!
Άσε που σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει!

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

τι να κλατάρει το γαϊδούρι? ποιο αναισθησία πεθαίνεις αχαχχα ευτυχώς είμαι ελαφριά..

Ψονθομφανήχ είπε...

Ζεν γαϊδούρι...

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

πες μου τώρα ότι το κάνει για διαλογισμό, να τρελαθώ τελείως αχαχαχ

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν το ξέρεις? Μα πού ζεις χρησή μου?
Πλέον είναι της μοδός, όταν οι άντρες ρίχνουν
χυλόπιτα να λένε... "δεν μπορώ αυτή την περίοδο,
είμαι σε πνευματικό μονοπάτι"!

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

η ζωή δεν τρώει χυλόπιτες...νηστείες και τέτοια δεν έχει

Ψονθομφανήχ είπε...

κι όμως, τρώει χυλόπιτα από ένα
ζώον που τρώει σανό!

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

δικό της θέμα..αυτή είναι η ζωή, εγώ είμαι η Ζωή!!! και ναι, η Ζωή τρώει αχαχ αλλά οκ

Ψονθομφανήχ είπε...

μην ξεχάσεις αύριο στις 12 να πάρεις ψωμί
και μερέντα~

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

θα δω τα σχόλια σου μετά,ήρθε το delivery boy..κατά τύχη χυλοπίτες

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

πήρα το πρωί μερέντα..χθεσινή η δημοσίευση αχαχαχ

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

αν έχεις φβ βρες με

Ψονθομφανήχ είπε...

και πώς θα σε βρώ?
Να βάλω τη Νικολούλη?

ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

zoimousagapo

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ανθίζει ο Έρως
Κι άντε βρες
Τριαντάφυλλα και αμμουδιές..

Ψονθομφανήχ είπε...

Εγώ ως γάιδαρος τον Μάη ερωτεύομαι!
Το ξέρουν όλοι αυτό

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

... και όλες!