Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Σας αποκαλύπτω πώς να πλουτήσετε! (Γ' - Όταν παίρνετε τον μισθό σας να κάνετε κωλοτούμπες!)

Σε προηγούμενη ανάρτηση είχαμε πει πως τα χρήματα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με αγάπη-ενθουσιασμό-ευγνωμοσύνη. Και υποδείξαμε την πρώτη άσκηση για ν' αρχίσουμε ν' αλλάζουμε την κακή σχέση που οι περισσότεροι έχουμε με τα χρήματα: να πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας άμεσα και νιώθοντας ειλικρινή αγαλίαση.
Τώρα σας βάζω τη δεύτερη ασκησούλα. Πώς αισθάνεστε φίλοι μου όταν εισπράττετε τον μισθό σας? Οι περισσσότεροι δυσανασχετούν. Τους φαίνεται άδικος και μικρός. Πως δεν φτάνει "ούτε για ζήτω". Και βάζουν στοίχημα πως θα έχει εξαντληθεί πριν συμπληρωθεί το εικοσαήμερο. 
Και τι φαντάζεστε πως θα συμβεί? Σωστά το μαντέψατε. Αυτοεκπληρούμενη προφητεία...
Λοιπόν, από σήμερα όταν παίρνετε τον μισθό σας να πετάτε στα σύννεφα. Να πλημμυρίζετε με χαρά κι ευγνωμοσύνη. Να νιώθετε ως οι πλουσιότεροι άνθρωποι του κόσμου!
Ακούστε τι κάνω εγώ όταν παίρνω κάποια αμοιβή ως ελεύθερος επαγγελματίας που είμαι. Φυσικά ξέρω πως τα λεφτάκια που πήρα ήταν καθυστερημένα και συνήθως λιγότερα απ' την αξία της δουλίτσας μου. Αλλά αυτό δεν το αφήνω να λερώσει τη σκέψη μου. 
Αντιθέτως, ενθουσιάζομαι, μόνο κωλοτούμπες δεν κάνω στον δρόμο. Και τη μέρα που πληρώνομαι δεν κάνω καμία δουλειά. Την αφιερώνω όλη για πάρτη μου. Κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα βιβλίο, ένα ρουχάκι, κάτι τέλος πάντων. Τον κερνάω καφέ και το βράδυ τον πάω σε ταβερνάκι. Παραγγέλνω πάντα για δύο άτομα, κι ας είμαι φαινομενικά μόνος. Και φυσικά δυο ποτηράκια για κρασί. Δεν με νοιάζει που τα γκαρσόνια με κοιτάνε σαν τρελό. Αυτοί δεν ξέρουν το μυστικό που ξέρω εγώ!
Με λίγα λόγια φτιάχνω το ιδανικό θετικό κλίμα. Ειλικρινά δεν ξέρω πώς αυτό λειτουργεί, αλλά όντως λειτουργεί. Καρατσεκαρισμένο! Μέσα σε μια ωρίτσα θα χτυπήσει κάμποσες φορές το κινητό μου και κάποιοι απ' το πουθενά θα μου αναθέσουν πολύ καλές υποθεσούλες και με οικονομική προοπτική!
Παίδες, μην τα παίρνετε για πλάκα όλ' αυτά. Δεν κάνω χαβαλέ. Τα ζω καθημερινά. Και θεώρησα χρέος μου να μην τα κρατήσω μόνο για μένα.
Εφαρμόστε τα κι εσείς και θα διαπιστώσετε πόσο σίγουρη είναι η συνταγή μου. Με μια όμως προϋπόθεση. Να τα κάνετε όλα αυτά με λαρτζ διάθεση. Φουλ γενναιοδωρία. Χωρίς αμφιβολίες, τσιγκουνιές και μιζέριες. Ό,τι εκπέμπει αρνητικούρα, τρομοκρατεί τα λεφτάκια και το βάζουν στα πόδια.

13 σχόλια:

Μυρτιά είπε...

ναι, αλλά όταν το κάνουμε αυτό οι άλλοι μας δένουν μια πέτρα στον λαιμό και μας πετούν στην θάλασσα απο τον βράχο ψηλά και μας κλωτσάνε κι όλας..γιατί μας θεωρούν σπάταλους που ξοδέψαμε αλόγιστα...και δεν σε ρωτάνε κι όλας αν ξέρεις κολύμπι δεν ασχολείται κανείς με αυτό, σου λέει "λύσε το σχοινί, βγάλε και την πέτρα και κουβάλα τη να σε βλέπω"... το δώρο στον εαυτό μας, πόσο δώρο είναι τελικά? και πόσες κορδέλες του βάζουν οι άλλοι?

Ψονθομφανήχ είπε...

Όλα αυτά που περιγράφεις μάς τα κάνουν οι "άλλοι"?
Και γιατί παρακαλώ? Δίνω την απάντηση μόνος μου:
γιατί εμείς τους βάλαμε στη ζωή μας και εμείς τους επιτρέψαμε
να μας φέρονται έτσι.
Οπότε... ως πρώτο δώρο στον εαυτό μας ας κάνουμε ένα
γερό ξεσαβούριασμα από τέτοιου είδους "άλλους"

Μυρτιά είπε...

σωστό κι αυτό...και τα λες πολύ όμορφα και ωχ μια γλυκιά γεύση στο στόμα υπάρχει τώρα όταν λέω "Ψονθομφανήξ"..Ψονθομφανήξ..να το, πάλι το είπα και πάλι άφησε γλυκιά γεύση...είμαι και γλυκατζού αχαχ αυτό!! ναι, αλλά εγώ έκανα δώρο στον εαυτό μου ενα ζευγάρι παπούτσια για επιβράβευση και βρέθηκε κάποιος και μου τα έκραξε τα παπούτσια μου...γιατί εγω τα είχα παραγγείλει απο ιντερνετ και αυτά μόνο αυτά είχαν βγει στην αρχική μου και εκείνη την ώρα αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, οτι δεν επιβραβεύω τον εαυτό μου...γι'αυτό στενοχωρηθηκα όταν μου έκραξαν τα παπούτσια μου...που σοφά τα έκραξαν βέβαια τώρα που το σκέφτομαι..χάλια ήταν αχαχχ σωστό, με αυτό που είπες, έπρεπε να πω την ιστορία των παπουτσιών..κι έλεγα να το κάνω, με έτρωγε μέσα μου που δεν το είπα...έπρεπε να πάρω τα ζεβρέ τελικά αχαχα

Ψονθομφανήχ είπε...

"Χ" κι όχι "Ξ" παρακαλώ! Να βελτιώσεις τα αρχαία
Αιγυπτιακά σου, θα σου χρειαστούν στην Ερέτρια,
τη φοινικική αποικία!
Κι ό,τι σε τρώει να το βγάζεις... μόνο έτσι απελευθερώνεται
ο άνθρωπος

Μυρτιά είπε...

axaxa τώρα είδα τι έχω γράψει......

Μυρτιά είπε...

θα σου πω τι γίνεται..το φβ έχει πολλά "άσχημα" -ας το πω έτσι- ενα απο αυτά είναι και τα greeklish που ξαφνικά όλοι μάθαμε να γράφουμε και να διαβάζουμε!!! Αυτό επηρέασε αρχικά τον τρόπο γραφής μας και εν συνεχεία αρχίσαμε όλοι -ακόμα και στον blogger- να μένει το μάτι μας σε αυτό που μάθαμε στο φβ...πχ εδω το μάτι μου πρώτα διάβασε το http://psonthomfanix.blogspot.com/ και μετά το όνομα κι ας απευθύνομαι εγώ στο κατ'ουσία όνομα...το "X" υπερίσχυσε και λόγω greeklish υποσυνείδητα μετέφρασε σε "Ξ"..πες μου τώρα εσυ τα καλά του φβ γιατί εγώ δεν βλέπω και πολλά..ίσως επειδή εγώ είμαι παιδί του blogger

Ψονθομφανήχ είπε...

Παιδιά του μπλόγκερ είμαστε, αλλά στο φέις και στο ίνστρα βλέπεις το
βρακί που φοράει η άλλη και τη σαλάτα που έφαγε το μεσημέρι!
Δεν το λες και "λίγο"...

Μυρτιά είπε...

γι'αυτό λέω δεν μου αρέσει τελικά, εκεί απευθύνεσαι σε όλους με ανούσια "πράγματα"....εδώ σε έναν.....εδώ υπάρχει ψυχή...

Δημήτριος είπε...

Μήπως έχεις διαβάσει Αντώνιο Πισσάνο; οχι το σκηνοθέτη, αυτόν τον ψυχοερευνητή που είχε γράψει το μπορείς και τα θαύματα της σκέψεως. Οχι οτι έχει καμιά σημασία
αλλωστε πιθανολογώ ότι κινούμενος από τη δική σου αφετηρία
η φιλοσοφία σου ταυτίζεται με τη δική του εν πολλοίς , τωρα βεβαια και εγω που τον διαβαζα 18ρης πρόκοψα..

Ψονθομφανήχ είπε...

Όπως τα λες είναι Δημήτρη μου, και ο Πισσάνος φαίνεται
πως είναι της ίδιας σχολής... του "νόμου της έλξης" και της
"θετικής σκέψης και ενέργειας".
Στο εξωτερικό κάνουν θραύση εδώ και πολλές δεκαετίες
παρόμοια βιβλία και εργασίες.
Βέβαια, ο καθένας καταθέτει και τις προσωπικές του εμπειρίες.

Δημήτριος είπε...

Μιας και πιάσαμε τον πισσάνο, θυμήθηκα μια λεπτομέρεια από το coaching που έκανε σε κάποια σελίδα του "μπορείς", αν χάριν της επιβίωσης υφίστασαι ταπεινώσεις από ανάξια και κατώτερα σου αφεντικά να κάνεις επανάσταση για να κόψεις τα δεσμά σου
,τι γίνεται ομως στην περίπτωση που εσύ είσαι κατώτερος και το αφεντικό είναι ανώτερος σου στα παντα; τότε κάθεσαι στ αβγά σου σωστός;

Ψονθομφανήχ είπε...

νομίζω πως ανεξάρτητα από τις ικανότητες και τα προσόντα μας,
όλοι έχουμε αυτολή αξία και πρέπει να γινόμαστε σεβαστοί.
Η αξιοπρέπεια δεν είναι κάτι διαπραγματεύσιμο.
Κσνείς δεν δικαιούται να μας προσβάλλει ή να μας ταπεινώνει.
Οπότε, σε κάθε τέτοια περίπτωση οφείλουμε να "επαναστατήσουμε"!

Δημήτριος είπε...

Πάρα πολυ ωραια... Ως εκ τούτου σκάει οσονούπω σχετικό βίντεο στο κανάλι μου