Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Να κάνουμε σεξάκι με τους/τις πρώην?

Κακά τα ψέματα. Το σεξ με τις και τους πρώην έχει αφάνταστα πλεονεκτήματα. Ακόμα και σε σχέση να είσαι, δεν θεωρείται απάτη. Γιατί απλά είναι ένα... ας το πούμε αναμνηστικό εμβόλιο! Έτσι δεν το λένε κι οι γιατροί?
Αν σε πάρει τηλέφωνο μια πρώην σου για να σου ευχηθεί "χρόνια πολλά" δεν θέλει και πολύ σκέψη για να αποκωδικοποιήσεις το μήνυμα. Ασφαλώς και εννοεί να ζήσεις πολλά χρόνια και μακριά από κείνη. 
Αλλά προς το παρόν το κορίτσι έχει εξάψεις και θέλει κάπως να εκτονωθεί. Για τον εαυτό της κάνει ό,τι κάνει. Όχι για σένα. Καμιά γυναίκα απ' τη  μέση και κάτω δεν στεγάζει φιλανθρωπικό ίδρυμα...
Πολλοί θεωρούν πως το σεξ με τους πρώην είναι "πισωγύρισμα". Λάθος! Είναι κάτι άλλο... που κινείται σε μια άλλη διάσταση. Σίγουρα πιο χαλαρή, ελεύθερη και ειλικρινή.
Οι πρώην δεν μπορούν πλέον να σε πληγώσουν. Γιατί δεν έχεις καμία προσδοκία ή απαίτηση από αυτούς. Δεν θα χρειαστεί να υπεραναλύσετε τη σχέση σας, ούτε να καταστρώσετε μεγαλόπνοα σχέδια. Δεν έχει ζήλιες και σκηνές ούτε και τσακωμούς αφού δεν υπάρχουν κοινά προβλήματα να λύσετε. 
Με τις και τους πρώην δεν χρειάζεται να είστε καλοί ακροατές. Ούτε να φάτε με τους γονείς τους τις Κυριακές. Ούτε να φορτωθείτε τα προβλήματά τους. Στο κρεβάτι μπορείτε να κάνετε τα πάντα χωρίς ανόητους ενδοιασμούς.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως απλά σεξ κάνετε. Δεν τα ξαναφτιάχνεται. Και το σεξ με τους πρώην είναι πάντα καλύτερο απ' τον καιρό που ήσασταν μαζί. Γιατί τώρα το θέλετε και οι δύο, γνωρίζετε τα σώματά σας, άρα δεν θα υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις, και οι επιδώσεις των αντρών είναι πάντα εξασφαλισμένες και καλύτερες αφού δεν αισθάνονται την ανάγκη να αποδείξουν οτιδήποτε...
Κάντε ασυζητητί σεξ με τους πρώην σας. Και ειδικά για τις γυναίκες έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα. Το σεξ με τον πρώην δεν μετράει στο κοντέρ. Έτσι θα εξακολουθείτε να λέτε πως "μέχρι τώρα πήγατε μόνο με τρεις"!

45 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλε μου εγώ παντα ευχομαι χρόνια πολλα στους πρωην με τους οποίους διατηρώ μια καλή σχέση και εννοώ την ευχή μου ολόψυχα, χωρίς καμία διάθεση να συνευρεθουμε... Κάτι διαβάζεις λάθος στα μηνυματα...

Ψονθομφανήχ είπε...

χαχαχα ναι, έχω ένα προβληματάκι με την αποκρυπτογράφηση
των μηνυμάτων!
Μ’ αρέσει που είσαι λαρτζ! Μια άλλη ψυχή που γνώρισα ευχόταν
ό,τι καλό στον πρώην της εκτός απ’ το να βρει άλλη γκόμενα!

μί είπε...

μα γιατι να θέλουμε να κάνουμε σεξ με εναν πρώην? εγώ προσωπικά ποιο βαρετό πράγμα απο αυτό δεν βρισκω...δεν το έχω κάνει ποτέ ούτε υπάρχει περίπτωση, είμαι 1000% σίγουρη..



Butterfly δεν είναι τίποτα..το έχει αυτό..αλλά ξέρεις γιατί? τα διαβάζει στην ψονθομφανηχίκχίκ διάλεκτο..αυτή η διάλεκτος λέγεται ψανθομφανηχίκχίκ γιατί είναι απο τον πλανήτη ψονθομφανηχικχίκ αλλά η διάλεκτος εκεί δεν είναι το ποιο περίεργο, το περίεργο εκεί είναι το σχήμα του πλανήτη...δεν είναι στρογγυλό, έχει σχήμα καρπουζιού..λένε οτι στις λίμνες του πλανήτη δεν υπάρχει νερό αλλά χυμός καρπούζι και τα λουλούδια δεν μοιάζουν με λουλούδια..έχουν μεν κοτσάνι αλλά το άνθος είναι σε σχήμα καρπούζι...όλα αυτά τα ανακάλυψε ο Ψονθομφανήχ, που βρέθηκε εκεί κατα λάθος με διακτίνιση..το θέμα είναι οτι δεν βρέθηκε μόνος του εκεί..η διακτίνιση μετέφερε μαζί της και το αγροτικό του που το είχε ως τότε ως αντικείμενο εργασίας..με αυτό πουλούσε καρπούζια...όλα πήγαν καλά και με την διακτίνιση και με την διαμονή...βρέθηκε λοιπόν μετά απο καμιά δεκαριά χρόνια και ο πλανήτης και ο Ψονθομφανήχ και το αγροτικό με τα καρπούζια..όχι γιατί τον βρήκαν, αλλά γιατί επέστρεψε μόνος του με την κλασική μέθοδο της διακτίνισης..το πως βρέθηκε όμως τόσο ρούμι φορτωμένο στο αγροτικό, το "απάντησε έμμεσα" ο ίδιος στην συνέντευξη που έδωσε!!! όταν έγινε η συνέντευξη και ρώτησαν τον Ψονθομφανήχ πως ήταν η εμπειρία του αυτή, εκείνος είπε οτι για καλή του τύχη στο αγροτικό υπήρχε άφθονο ξεχασμένο ρούμι και είπε οτι η διαμονή του ήταν υπέροχη γιατί ήπιε άπειρα κοκτέιλ με ρούμι, χυμό καρπούζι και κάποιων άλλων συστατικών που βρέθηκαν στον πλανήτη εκεί -κάτι σαν τον δυόσμο που βάζουμε στα μοχίτο ήταν αυτά- οι δημοσιογράφοι όμως δεν πείστηκαν με την απάντηση του..πρώτον γιατι όλοι τους ηξεραν οτι ο Ψονθομφανήχ πίνει σκέτο το ρούμι του και κατα δεύτερον? κατα δεύτερον. πόσο πια ρούμι είχε αυτό το αγροτικό...οπότε κατάλαβαν οτι ο Ψονθομφανήχ είχε βρει πηγές με ρούμι -άφθονες πηγές αλλά δεν ήθελε να το πει- στην ερώτηση δε, που του έκαναν πως είναι το όνομα του -και το ρώτησαν αυτό για να δουν πόσο μεθυσμένος είναι και αν θυμάται το όνομα του- απάντησε οτι τον λένε Ψονθομφανήχ -και όμως, παρά το ρούμι που είχε πιεί και ήταν λιάρδα, το θυμόταν και το πρόφερε και σωστά- και τους είπε επίσης, οτι αυτός ο πλανήτης έγινε το δεύτερο σπίτι του και απαγορεύετε να τον πλησιάσει ο οποιοσδήποτε...κάτι άλλο δεν τους είπε γιατί πήρε το αγροτικό με τα καρπούζια και έκανε βόλτες φωνάζοντας απο το μικρόφωνο "κοκτέιλ με ρούμι και καρπούζι, κοκτέιλ με ρούμι και καρπούζι.. έλα πάρε πάρε πάρε"...απο τότε αυτός ο πλανήτης πήρε το όνομα του και ονομάστηκε ψονθομφανηχίκχίκ..και ο τρόπος που απαντούσε στους δημοσιογράφους -λόγο επήρειας αλκοόλ- χαρακτηρίστηκε ως ψονθομφανηχίκχίκ διάλεκτος..το ρούμι φυσικά το πουλούσε -και ακόμα το πουλάει- ο ίδιος μόνο, έφτιαξε ταμπελάκια για τα μπουκάλια, το εμφιαλώνει και σε οποιοδήποτε μπαράκι να πας στην Μύκονο και Σαντορίνη, θα το βρεις με το όνομα ψονθομφανηχίκχίκ..έτσι λέει η ταμπέλα απο το ρούμι, έχει πάνω της τις μοίρες ζωγραφισμένες αγκαλιά, με ενα σφηνοπότηρο ρούμι στο χέρι και μοιάζουν μεθυσμένες -κάτω απο το όνομα στην ταμπέλα όλα αυτά- και αυτό το ρούμι πίνετε σε σφηνοπότηρο, που έχει τοποθετηθεί πριν στο ψυγείο για να δώσει την σωστή θερμοκρασία στο ρούμι..

Ψονθομφανήχ είπε...

Τι διαβάζουν τα μάτια μου; Πω πω!

Κατ’ αρχήν, ο/η πρώην είναι μόνο για το ξεκάβλωμα. Το ξελαμπικάρισμα. Πώς το λένε; Είναι το στανταράκι μας, το σιγουράκι μας, το πασατέμπο μας...

Λοιπόν, το φοβερό και τρομερό κειμενάκι της Μι, που μοιάζει και λίγο με παραλήρημα, αλλά δεν είναι, μου δημιο΄ργησε πολλούς συνειρμούς.
Κατ’ αρχήν, μου φάνηκε βγαλμένο απ΄την Αίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, ή απ’ τον μικρό Πρίγκιπα!
Το "αγροτικό" μοου θύμισε "πειρατικό" και το ρούμι κάτι ναυτικές ιστορίες που έγραφα στο παλιό ιστολόγιο και είχαν μεγάλη απήχηση. Λες να τις ξαναρχίσω;

μί είπε...

ναιιιιιι...ξανάρχισέ τες, θα είναι τέλεια!!!!

μί είπε...

να τις δούμε σε εκείνο το ιστολόγιο ξανά..θα ήταν όμορφο αυτό.....εγώ να ξέρεις, περιμένω να το ανοίξεις...

μί είπε...

είμαι 1000% σίγουρη..αλλά επειδή μου έχεις αλλάξει όλη την κοσμοθεωρεία μου, σκέφτομαι τώρα...γιατί όχι!!! :))

μί είπε...

αλλά κι εδώ να τις δούμε τις ναυτικές ιστορίες σου, δεν μας χαλάει..αρκεί να τις γράφεις και να τις διαβάζουμε..

Ψονθομφανήχ είπε...

ωραία, λοιπόν, θα το ξαναδοκιμάσουμε να γράψουμε "ναυτικές περιπέτειες"! Στην επόμενη ανάρτηση...
Αλλά το προηγούμενο μπλογκί δεν θα ενεργοποιηθεί. Για πολλούς και διάφορους όγους. Π.χ. έκλεισε τον κύκλο του, δεν αρέσει σε κανέναν η ξαναζεσταμένη σούπα κλπ.
Στο μεταξύ προέκυψε και ένας άλλος σοβαρός λόγος. Κάποιος από ανοησία κι όχι κακία αποκάλυψε την πραγματική ταυτότητα του διαχειριστή του. Οπότε χάθηκε η ανωνυμία. Καταλαβάινεις...

μί είπε...

μα γιατί να το πεί, δεν το καταλαβαίνω...εγώ πάντως δεν θα μπορούσα να πω κάτι, γιατί δεν σε ξέρω πέρα απο τα γραπτά σου..

μί είπε...

ιστορίες ναι, θα μπορούσα να γράψω άπειρες με εσένα κτλ γιατί με εμπνέεις...

Ψονθομφανήχ είπε...

αλληλοεμπνεόμαστε!
Πρέπει να βρω και για σένα έναν ρόλο στις
ναυτικές ιστορίες.
Αλλά το μυαλό μου έχει κολλήσει. Τη ναυτική και στρατιωτική ζωή
την έχει ταυτίσει μόνο με άντρες και πόρνες. Δεν χωράει κάτι άλλο...

μί είπε...

ε τότε να μου αφήσεις την ιδιότητα μου..έτσι κι αλλιώς δεν θα έρθω με το κανονικό μου προφίλ, γιατί μου αρέσει αυτό το Μί που με βάφτισες..έχεις το ελεύθερο απο εμένα, κάνε με οτι θες..αφήνομαι στα χέρια σου.. :))

το ξανασκέφτηκα αυτό με τους πρώην.. α πα πα δεν..

μί είπε...

στην πραγματική ζωή έχω μια εγκρατή πορεία όμως, να τα λέμε αυτά,,,το λέω γιατί...?..εεε έτσι για την ιστορία..η ζωή μου τα έφερε έτσι αχαχ σε σημείο δηλαδή να βαδίζω στο να χαρακτηριστώ αγία, αλλά συγγραφικά είναι αλλιώς..έκαναν οι αγίες σεξ? να, κι άλλη ερώτηση..γιατί για εναν κρίνο ξέρουμε στην περίπτωση του Ιησού..ή δεν ήταν λόγο κρίνου? δεν ξέρω, τα έχω μπερδέψει τώρα..

μί είπε...

μήπως δεν έπρεπε να πω "κάνε με οτι θες"? το σκέφτομαι τώρα αχαχ Γιάννη που είσαι? θέλω συμπαράσταση..πονάει η κοιλίτσα :))

Ψονθομφανήχ είπε...

Οι αγίες κάνουν σεξ αλλά μόνο για την ψυχή του
κι όχι για το κορμί τους.

Ο Γιάννης είναι ειδικός στην ανακούφιση του περιοδόπονου!

BUTTERFLY είπε...

Μι εισαι ΘΕΑ!!! Γελασα με την ψυχη μου! Που τα φανταστηκες ολα αυτα;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Η μηπως δεν τα φανταστηκες;; Χμμμ....

Ψονθο δωσε ναυτικες ιστοριες στο λαο!

μί είπε...

κοίτα Butterfly..βοηθάνε και οι παραισθήσεις που μου είπε η ψυχολόγος μου οτι έχω και κάτι άλλο μου είπε οτι έχω, αλλά δεν το θυμάμαι..

δεν είναι περιοδοπόνος Ψονθομφανήχ, είναι απλά πονάκια..που πάνε κι έρχονται..αναλόγως παραισθήσεων..που μου είπε η ψυχολόγος μου οτι έχω..και κάτι άλλο μου είπε οτι έχω, αλλά δεν το θυμάμαι..


μί είπε...

αλλά πόσο παραίσθηση είναι η ιστορία του Ψονθομφανήχ, πραγματικά αναρωτιέμαι Butterfly στην ουσία..γιατί είχα δει την συνέντευξη στην τηλεόραση και τα άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά...οπότε μου λύθηκε και η απορία που ήταν 10 χρόνια ο Ψονθομφανήχ..έπεινε ρούμι στον ψονθομφανηχίκχίκ πλανήτη...

μί είπε...

στην Μύκονο και Σαντορίνη γίνεται το εξής απο τους μπάρμαν..κάνουν ενα διαγωνισμό και όποιος κερδίσει, κερδίζει και ενα σφηνάκι ρούμι...φυσικά, ανακοινώνουν την έναρξη του διαγωνισμού όταν τους δουν όλους μεθυσμένους...τότε οι μεθυσμένοι πελάτες, λένε όσο ποιο γρήγορα μπορούν το όνομα του πλανήτη συνεχόμενα δηλαδή ψονθομφανηχίκχίκ ψονθομφανηχίκχίκ ψονθομφανηχίκχίκ ..όποιος τα πει σωστά κερδίζει..και έχουν τρεις προσπάθειες..όσες δηλαδή και οι μοίρες..που ήταν τρεις...

Ψονθομφανήχ είπε...

η μία κόβει κι η άλλη ράβει!

μί είπε...

Ψονθομφανήχ δεν φταίω εγώ, η Butterfly μου λέει να τα πω......

μί είπε...

και να ξέρεις -έτσι σαν πληροφορία- οτι στο δημοτικό γλύτωνα απο τις ξυλιές στο χέρι-απο τον δασκάλο- λόγω της ειλικρίνειας μου....δεν θα έλεγα ψέματα δηλαδή τώρα..η Butterfly μου λέει να τα πω...

Ανώνυμος είπε...

συφνώμη τώρα,,γιατί τώρα το είδα αυτό..αν σου πει κάποια "χρόνια πολλά" εννοεί οτι θέλει να ζήσεις πολλά χρόνια και μακριά απο εκείνη? έτσι αποκωδικοποιεί ο αντρικός εγκέφαλος? όχι πες..εγώ δεν το καταλαβαίνω πάντως αυτό..πως το αποκωδικοποιείς έτσι, ένας θεός ξέρει..ελληνικός θεός δεν θα είναι, λογικά κανένας ισπανός θεός..μπορεί και μεξικανός που έχει πέσει σε σιέστα...

Μί

Ψονθομφανήχ είπε...

Η Πεταλουδίτσα είναι μεγάλη μουσίστσα, να την προσέχεις!

Υπάρχουν κάτι θεοί κάπου εκεί στο Μεξικό-Λατινική
Αμερική που βγάζουν τη μέρα τους με πεγιότ και ρούμι

μί είπε...

την Butterfly την διαβάζω απο παλιά, είμαι αναγνώστρια της...

υπάρχουν κάτι θεοί κάπου εδω στην Ελλάδα που τους αρέσει η θάλασσα~
https://youtu.be/BZlmnrO2sSQ

Ψονθομφανήχ είπε...

Νεράιδα η Μπάτερ!

Και θεϊκή η συνεργασία Λίνας-Θάνου!

μί είπε...

ε εντάξει..δεν νομίζω να με παρεξηγεί η Butterfly :) να την προσέχω λες? αχαχ δεν ξέρω, ας μας πει..

μί είπε...

αυτοί οι θεοί κάπου εκεί στο Μεξικό-Λατινική
Αμερική που βγάζουν τη μέρα τους με πεγιότ και ρούμι..κάνουν και χίκ χίκ?
:)

μί είπε...

και ξέρεις γιατί κάνουν χίκ χίκ? -αν κάνουν- γιατί πίνουν ρούμι ψονθομφανηχίκχίκ

μί είπε...

ο Γιάννης που είναι?

Ψονθομφανήχ είπε...

ο Γιάννης είναι κι αυτός με τα φεγγάρια του! όπως όλοι μας...
εσύ πώς πας από χικ-χικ?
Μιχικ?

Ανώνυμος είπε...

είμαι καλά...κάνω χίκ και είμαι πολύ χίκχαρούμενη



Μιχίκ

Ανώνυμος είπε...

πάω να γράψω ενα ποιητικό με χίκχίκ..με έχει πιάσει σήμερα και γράφω ποιητικά

Μί

Ανώνυμος είπε...

σήμερα επίσης βρήκα και καινούρια ενεργά ιστολόγια και είμαι χαρούμενη γι'αυτό...τα blogs δίνουν ακόμα πολλά και ξεφεύγουμε απο όλη αυτή την χαζομάρα του fb..


ήρθα με το άλλο μου προφίλ γι'αυτό αφήνω ανώνυμα σχόλια..γράφω τελευταία εκεί
Μί

μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...

και ωωωωπ..ήρθα και με το κανονικό μου προφίλ



(αυτό έγραφα αλλά είχα κάτι ορθογραφικά και τα έσβησα τα μηνύματα)

μί είπε...

θα μου πεις τώρα τιτην θέλω την αναζήτηση για καινούρια ιστολόγια αφου σε λίγο δεν θα έχω πολύ χρόνο για να διαβάζω blogs..με μένα μιλάω, δεν είναι κάτι, δεν έχω ύπνο και με έχουν πιάσει τα υπαρξιακά μου..θα αφήσω και μια καλημέρα..καλημέρα!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

ενημέρωσέ μας πού δημοσιεύεις τα χικοτράγουδά σου για
να τα διαβάσουμε...

μί είπε...

δεν δημοσιεύω έχω κλείσει τα πάντα..

Ψονθομφανήχ είπε...

φερμουάρ!

μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.