Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022

Ζήτω η αλητεία!

 

Λόγοι ανωτέρας βίας με ανάγκασαν ν' αλλάξω νησάκι. Ήρθα πιο κοντά στην Αθήνα. Αλλά μου αρέσει κι αυτό. Είναι τοσοδούλικο. Με βοηθάει να βρω τον ξένοιαστο εαυτό μου. Που πάντα με περιμένει. Τον φοράω κι ας μου πέφτει κάπως στενός...
Δεν νοικιάζω δωμάτιο. Ένα σλίπινγκ μπανγκ, αυτό που είχα στο στρατό πριν τριάντα χρόνια, μου φτάνει και μου περισσεύει. Δεν με νοιάζει η υγρασία της νύχτας. Το ελαφρύ αεράκι που φυσάει σκορπίζει την απρέπεια και την ασχήμια που έχω τριγύρω μου αλλά κυρίως μέσα μου.
Εδώ η παραμονή μου έχει χρώμα. Και έναστρο ουρανό. Η θάλασσα στα πόδια μου. Και το πεύκο μέχρι την ακροθαλασσιά. Αφήνει απλόχερα τη σκιά του να χυθεί, να ενωθεί με τους ήχους του δειλινού. Η νύχτα πάλι έρχεται μαγική, ανέγγιχτη, γεμάτη προσδοκία. 
Μου φαίνεται πως η ατμόσφαιρα μυρίζει θυμάρι. Δύο η ώρα το πρωί και βουτάω γυμνός. Κάποιο μέλος του σώματός μου αποδεικνύεται φλύαρο. Αποκαλύπτει μυστικά...
Το ξημέρωμα με βρίσκει με τους φίλους και συνομιλητές μου. Τον Καβάφη, τον Σεφέρη, τον Σικελιανό και τον Παλαμά. Σχεδόν όλοι στο νησάκι γνωρίζουν τις μυστικές συναντήσεις μου μαζί τους. 
Το σακίδιό μου γέμισε με τα ποιήματά τους. Δεν χωρούσε ούτε δεύτερο σλιπάκι να πάρω. Φοράω μονίμως ένα που το αγόρασα στη λαϊκή και το λαστιχάκι του άρχισε ήδη να κλατάρει. Το πλένω με σαπούνι δυο φορές τη μέρα, το κρεμάω σ' ένα κλαδάκι να στεγνώσει κι όλα οκ...

13 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ελευθερία!

Ψονθομφανήχ είπε...

Τι εστίν ελευθερία;

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Να λέμε την άποψή μας ελεύθερα και χωρίς.... παράσιτα!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Π.χ.
Μια απορία που μου γεννήθηκε τις τελευταίες μέρες: η λατρεία του γυναικείου κώλου τι θεωρείται από φεμινιστικής άποψης;
Α.) Επιβεβαίωση της ανωτερότητας της γυναίκας κι επομένως κάτι όχι μόνο επιτρεπτό αλλά και "επιβεβλημένο" τρόπον τινά
ή
β.) κάτι εκ θεμελίων "σεξιστικό" διότι "αντικρίζεται" η γυναίκα ως ένα κομμάτι κρέας, βορά των λαίμαργων ορέξεων του άντρα- πατριάρχη;

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν ξέρω τη φεμινιστική περί κώλου άποψη. Μόνο τη θεολογική ξέρω...
"Πίσω μου σ' έχω σατανά"!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Πώς λέγεται όμως ετούτη η φράση; Με ευχαρίστηση ή φόβο;

Ψονθομφανήχ είπε...

Μαζί πάνε αυτά!

akrat είπε...

Που είσαι ωρέ θηρίο;

Ψονθομφανήχ είπε...

στο κουφοντινονήσι

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Κουφονήσια πήγες τελικά;
Μα που πας και κάνεις τουρ ρε παιδί μου;;

Ψονθομφανήχ είπε...

Το Αγκίστρι λέγεται και Κουφοντινονήσι
γιατί εκεί είχε καταφύγει ο Κουφοντίνας
λίγο πριν παραδοθει

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Καλοκαίρι του '02..
Σα χθες το θυμάμαι!
Που συνελήφθησαν...

Ψονθομφανήχ είπε...

ναι, ήταν σημαδιακές μέρες...