Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Γουστάρεις; Μπουτάρης!


Ετοιμάζομαι για μακρύ προσκυνηματικό ταξίδι-έκπληξη (θα σας πως λεπτομέρειες άλλη μέρα).
Αλλά πριν φύγω θα σας αφήσω την πολιτική μου συμβουλή-παρακαταθήκη.
Τον Σαμαρά τον θεωρώ τελειωμένη υπόθεση.
Ήταν ανέκαθεν η προσωποποίηση του πολιτικού καιροσκοπισμού.
Θυμάστε το 1992 με το λεγόμενο "μακεδονικό", το 2010 με το "ψηλά οι σημαίες του αμνημονιακού αγώνα"... βλέπετε και τώρα, μετά τις τόσες τούμπες, πόσο άτσαλα και αυταρχικά προσπαθεί να εξαφανίσει πολιτικά τα κυβερνητικά συναιτεράκια του, που πέρυσι τον έσωσαν και τον έκαναν μάγκα!
Το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ έκλεισαν τον ιστορικό τους κύκλο.
Τον ΣΎΡΙΖΑ, ακόμη κι αυτοί που τον ψηφίζουν κατά βάθος δεν θέλουν να κυβερνήσει...
Οπότε τι μένει;
Τίποτα απολύτως.
Γι’ αυτό και πρέπει να ανασυγκροτηθεί εσπευσμένα η Δημοκρατική Κεντροαριστερά.
Χωρίς τα ρετάλια τύπου Μπένι και μπαρμπα-Φώτη.
Ο "πάγκος της ομάδας" δεν έχει βάθος, γι’ αυτό αναγκαζόμαστε να καταφύγουμε σε "μερεμέτια" και προσωρινές λύσεις.
Προτείνω, λοιπόν, ως μεταβατικό Πρόεδρο της νέας Δημοκρατικής Κεντροαριστεράς τον "γουστάρεις-Μπουτάρης"!
Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα τον συμπαθούσα αυτόν τον άνθρωπο.
Ίσως γιατί ανέκαθεν με τραβούσαν οι τύποι με τα χαρακωμένα μάγουλα, τα σάπια δόντια και τα σπασμένα μυαλά...
Βλέποντας τον Μπουτάρη είναι σα να βλέπεις μπροστά σου τον ίδιο το Χάρο, όπως τον φαντάζεται ο λαϊκός θρύλος!
Εμένα μου θυμίζει και τον μεγάλο ρεμπέτη, τον Γιάννη τον Παπαϊωάννου!
Είχε κι εκείνος μεγάλη χαρό-φατσα!
Πάμε μπαρμπα-Γιάννη λοιπόν...

10 σχόλια:

Ψονθομφανήχ είπε...

Για να είμαι ειλικρινής, ο φίλος Τάκης ήταν ο πρώτος που μου πρότεινε για νέο ηγέτη της κεντροαριστεράς έναν απ’ τους Καμίνη-Μπουτάρη.

Στην αρχή τους απέριψα και τους δυο.
Μετά το ξανασκέφτηκα.
Ο Καμίνης απορρίπτεται γιατί είναι στυλ Αβραμόπουλου.
Ο Μπουτάρης δεν είν’ κακή ιδέα τελικά...

Μαρία είπε...

Ασχημούλης αλλά και γλυκούλης ο φουκαράς

Άθη είπε...

Εεεε,εμ...γειάσου ματάκια μου...καλησπέρα...εεεεεεεε,τι να σου πώ τώρα..ο κύριος Μπουτάρης..(που είχα κάποτε την τύχη να γνωρίσω τον γιό του!...είχε έρθει μαζί με τη γυναίκα του στο γραφείο μου,και ζητούσε να πάρει ένα σπίτι?...ναί, α ν θυμάμαι καλά...τότε..πάνε χρόοονια από τότε πολλάαααααα)...ε,σαν παραγωγός κρασιών είναι αρ κετά καλός έχω να πώ..τα κρασιά του είναι από τα αγαπημένα μου..ιδίως το 'μοσχοφίλερό'του...τέλιο...αλλά..σαν πολιτικός?..χμμμ,χμμμμ..τι να πώ ίσως θα'πρεπε να μείνει στα κρασιά του! νομίζω είναι η καλύτερη δουλειά για'κείνον και του ταιριάζει πολύ μάλιστα..άσχετα α ν κάποτε του είχε, δημιουργήσει πρόβλημα και μεγάλο,(όπως είχε εκμυστηρευθεί ο ίδιος σε δημοσιογράφο κάποτε,(ότι δλδ είχε υπάρξει κάποτε αλκοολικός)...η πολιτική θέλει γερά κότσια..κι ο κύριος Μπουτάρης πιστέυω ΔΕΝ τα διαθέτει!...πάρ'αυτά είναιιδιαίτερα γλυκούλης όπως λέει και το Μαράκι μας...καλησπέρες..φιλάκιαααααααααα!

Ψονθομφανήχ είπε...

Το σκουλαρικάκι του δεν σας ξετρελαίνει κόριτσια?

issallos είπε...

κι εγω το σκουλαρικι κοιταζα οση ωρα ηταν η φωτο κοντα με το κειμενο....
τες πα....δεν θα ασχοληθω με το ποιος θα αναλαβει.... αλλα οτι τελειωσανε τα γνωστα κομματα ειναι γεγονος.....αυτο που μου την δινει ειναι το οτι δεν εχουμε καθολου κοινους στοχους σαν χωρα σαν κρατος....σαν εθνος....το διαιρει και βασιλευε εκανε καλα την δουλεια τους πανω μας!!!!!

καλημερα φιλε μου "πτωχε το πνευματι"

Ανώνυμος είπε...

Το κενό είναι φανερό. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει δυναμική στην κατεύθυνση της ανασυγκρότησης αυτού του χώρου. Το να συγκροτηθεί ο χώρος αυτός, το θέλει και ο Σύριζα, για να έχει πιθανό εταίρο σε ενδεχόμενο νίκης του. Όμως ο χώρος αυτός έσβησε οριστικά για τα επόμενα χρόνια. Δεν έχει μείνει τίποτα, μόνο ερείπια.. Οι λεγόμενοι μεταρρυθμιστές τύπου Μπίστη, κλπ., είναι σάπια τσόφλια... Απ' ότι διαβάζω σήμερα, ο Σύριζα θα αναλάβει πρωτοβουλίες μήπως το στήσει το μαγαζί ο ίδιος, αφού δε γίνεται τίποτε άλλο....

ΟΡΕΙΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

http://www.avgi.gr/article/502057/na-oloklirothei-to-bima

Τελευταία παράγραφος

Ψονθομφανήχ είπε...

Ίσσαλλε, όσο βλέπω τη φώτο τόσο περισσότερο μου αρέσει και το σκουλαρικάκι και το τατουαζάκι και η κίρρωση ήπατος του "γουστάρεις-Μπουτάρης"!
Όσο για "κοινούς στόχους"... τι να πω... δεν ξέρω αν είχαμε και ποτέ "ως έθνος".

Ορεινέ, η κατάσταση είναι σαν εκείνη του 1960!
Το Κέντρο κατακερματισμένο σε μικροκαπετανάτα και ηγετίσκους της παρακμής που ζητιάνευαν πολιτική στέγη δεξιά κι αριστερά...

kimon είπε...

Αιρετικούλη...που σε ανακάλυψα μέσα από τον άλλο αιρετικό "αθρησκο"...
μου αρέσει ο συνδοιασμός σου... τερπνό με ωφέλιμο,πάντως λόγω αφόρητου καλοκαιριού πολύ θα γούσταρα το τερπνό και ανάλαφρο.
Καλό καλοκαίρι!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Καλώς γνωριστήκαμε λοιπόν...