Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Σας κάνω το τραπέζι με φίδια και σκαθάρια κριτσανιστά!

Επιτέλους βρήκα αυτό που έψαχνα!
Ένα επαρχιακό κινέζικο νυχτερινό παζάρι...
Οι έμποροι καθισμένοι σταυροπόδι διαλαλούν με τσιριχτές φωνούλες την πραμάτεια τους.
Λες και δεν βλέπουμε τι πουλάνε...
Γάτες σε κλουβιά νιαουρίζουν, γουρούνια δεμένα χειροπόδαρα γρυλίζουν, χιλιάδες νεογέννητα παπάκια και κοτοπουλάκια τσιτσιρίζουν.
Χόρτα, ξηροί καρποί, πόδια ζώων, σπλάχνα, όλα ανάκατα στους πάγκους...
Σ’ ένα κοφίνι βλέπεις φίδια και σκαθάρια έτοιμα για φάγωμα.
Σε τσιγκέλια κρέμονται κομμένα κεφάλια ζώων με τη γλώσσα έξω δαγκωμένη.
Στο τέλος του παζαριού ξεκινάει ο μουσουλμάνικος μαχαλάς.
Οι μιναρέδες υψώνονται επιβλητικοί πίσω απ’ τα χαμόσπιτα...

5 σχόλια:

Μαρία είπε...

αηδία λέμε

Άθη είπε...

Μπλιάαααααααααααααχχχχχχχχχχχχχ! μπλιάααααααααχχχχχχχχχχχ,μπλιάααααχχχχ,μπλιάααχχχχχχχχχχ, μπλιάαααχχχχχχχ! λέ-με...που λέει και το Μαράκι...πάααρα πο-λύ εξτίμ και παρά-τραβηγμένες διατροφικές συνήθειες για το στομαχάκι μου...χάλια...έχω που έχω πρόβλημα (που μετράει κάπου 20χρόνια (!!!!!) (γαστρο-ισοφαγική παλινδρόμηση),με το στομάχι μου...και που αν κι έχω κάνει διάφορες θεραπείες κατά καιρούς δ εν μου έκαναν τίποτε μα τίποτε..μ η το διαλύσω τελίως...είναι που είναι 'ξεχαρβαλωμένο'το άτιμο...μπλιάααχχχχχχ!ε,οι κινέζοι είναι πάααρα πολύ ακραίοι στο θέμα της διατροφής τους..τρώνε ότι,περπατάει,σέρνεται και κολυμπάει...καλησπέρες και φιλάκια...αηδιασμένα...πάντως...

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν ξέρετε τι χάνετε κορίτσια...

Πάντως, τέτοια εδέσματα καταναλώνονται πλέον μόνο στα απομονωμένα επαχιακά χωριά της κίνας.

Αλλά όταν λέμε "κινέζικα χωριά" εννούμε από Πάτρα και πάνω...

Andreas είπε...

Γουρουνια δεμενα χειροποδαρα.Ουαου.Κινεζικα γουρουνια με χερια!!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι, τα κινέζικα γουρούνια έχουν χέρια και σχιστά ρουθούνια!
Για να μη σου πω και τι έχουν οι κινέζες...