Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Τελευταία μέρα στη σκιά του Άθωνα...

Απόψε βρίσκομαι σε μετεωρισμό.
Η σκέψη μου ταξιδεύει στον κόσμο.
Αν υπάρχει και πού πόλεμος.
Στη δυστυχιά των ανθρώπων, στ’ αγαπημένα μου πρόσωπα.
"Να υπομένεις τον εαυτό σου", με συμβουλεύει κάποιος γέροντας.
"Να κάνεις υπομονή αποδεχόμενος την ανεπάρκειά σου"...
Μου ’ρχετε η σκέψη της υπέρβασης των συμβατικοτήτων.
Βρίσκω ασήμαντες τις ανάγκες μου κι ευτελείς τις επιθυμίες μου.
Νομίζω πως μόνο ένας εραστής της ησυχίας μπορεί να μιλήσει στο Θεό.
Να χτυπάει την πόρτα του κι εκείνος να ρωτά "ποιος είναι;".
Κι όσο λες "εγώ είμαι", η πόρτα να μην ανοίγει.
Κι όταν πεις "Εσύ είσαι!", η πύλη ν’ ανοίγει διάπλατα.
Σε τρεις μέρες τέτοια ώρα θα πετάω για Κίνα...

6 σχόλια:

Άθη είπε...

Ε,εε..εμ...καλησπέρα καλό μου...έχεις πο-λύ δίκιο (όπως έχεις και πάντα άλλωστε)...τι άλλο να πούμε εεεε,σου έυχομαι ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ πάνω από ό-λα,με το καλό να πας και με το καλό να έρθεις...και...δέστο ότι θα δεις,με τα ίδια σου τα μάτια έναν άλλο,κόσμο εντελώς διαφορετικό από τον δικό,μας δέστο ότι ανοίγεις ένα παράθυρο στον κόσμο και σε νέες εμπειρίες που οι άλλοι ούτε καν το διανοούνται ότι θα μπορούσαν πο-τέ να το κάνουν α υτό)...(και π ως είσαι πο-λύ τυχερός που θα τον δείς)και ότι θα δείς,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ που ε μείς ίσως ΔΕΝ θα δούμε ΠΟΤΕ στη ζωή μας ή ούτε σε εκατό χρόνια από τώρα? (καθότι ΔΕΝ θα μας δωθεί πο-τέ α υτή η ευκαιρία ούτε οικονομικά το κυριότερο,ούτε και από άλλες απόψεις)....σου εύχομαι α υτό το ταξίδι να είναι ευχάριστο,και γεμάτο όμορφες εικόνες,και εμπειρίες και να μας τις φέρεις κι εμάς ε δώ στο μπλόγκ σου...να μας γράψεις γι'αυτές...αυτά...καλό ταξίδι και πάλι..φιλάκια..και καλησπέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Πάντως εσένα σε προσκάλεσε Αθούλα
να ’ρθεις να καβαλίσουμε λάμα!

Άθη είπε...

Ε,εμ...ναί και σ'ευχαριστώ για την τιμή που μου'κανες...(για όντως είναι μια τι μή αυτό να σε προσκαλεί κάποιος που δεν σε έχει δ ει πο-τέ σε ένα μακρυνό του ταξίδι..) θα το θυμάμαι πά ντα α υτό...αλλά καλέ μου..λυπάμαι που δ εν μπορώ να ανταποκριθώ στην τιμη σου αυτή...δ εν ξέρεις ποόοοσο λυπάμαι....δεν ξέρω εάν την έκανες και σε άλλους διαδυκτιακούς φίλους α υτή τη τιμή..αλλά...εγώ ευ χα ριστώ από καρδιάς...δε ν ξέρω τι άλλο να πώ...έυχομαι να μας φέρεις ωραίες εικόνες από εκεί...και όπως σου είπα κι εχτές με το καλό να πας και με το καλό να'ρθείς...(εεε,εμ..σ.σ...ΤΙ θα μου φέρεις από την Κίνα?)...σ.σ...πλάκα κάνω φυικά!!)φιλάκια πολλλά....και η σκέψη μας θα σε ακολουθεί ακόμη κι εκεί!!(χοοοοοχοοοοχοοοοχοοο!),είδες? δεν θα απαλλαγείς από εμ άς ούτε στο άλλο ημισφαίριο της γής....χοοοοχοοχοοοοοχοοο!ακόμη κι εκεί θα μας έχεις κοντά σου!!!..)

Ψονθομφανήχ είπε...

θα σου φέρω ένα μικρό πάντα...

Άθη είπε...

Αααααααααχααααααααααααααχααααααααααχααχαααααααααααχααααααααχαααααααχααααα! εεε,εμ ίσως το καλύτερο θα ήταν να μου έφερνες ένα....πως τα λένε α υτά? που μιάζουν κάπως με...'κομποσκοίνια?'που έχουν οι λάμα ιερείς?...ε, ένα τέτοιο τέσπα...αυτό.....χιιιιχιιιιχιιιχιι!φιλάκια...

Άθη είπε...

ε,εννοώ αυτά τα περίεργα βραχιολάκια που φοράνε οι λάμα ιερείς....χοοοοχοοοοχοοοοχοοοοο!...φυσικά....