Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Δεν γεννήθηκε ακόμα αυτός που θα πιάσει κότσο Ορθόδοξο Χριστιανό!

Η σιωπή της άγριας φύσης του Θιβέτ άρχισε να μας τυλίγει.
Κάπου μακριά ακούγονται τα τύμπανα ενός βουδιστικού μοναστηριού.
Δυο παράξενοι τύποι με πλησιάζουν.
Ο ένας φορά την παραδοσιακή φορεσιά της περιοχής.
Μεγάλο μάλλινο μανδύα, το ’να χέρι χωμένο στο μανίκι ενώ τ’ άλλο μανίκι είναι δεμένο γύρω απ’ τη μέση του.
Σαν τους δικούς μας μάγκες του Ψειρή!
Ο δεύτερος φοράει ένα απλό δερμάτινο σακάκι.
Αποπνέουν μια φυσική παλικαριά, όχι έναν προσποιητό κουτσαβακισμό.
Θέλουν να μου πουλήσουν ντόπιο τυρί από γάλα γιάκ.
Είναι ξεραμένο και σκληρό σαν πέτρα.
Και τυλιγμένο σ’ επεξεργασμένο στομάχι κατσίκας, που μοιάζει με πετσί.
Δεν το θέλω.
Προσφέρονται να μου πουλήσουν κάτι μικρούς "αρχαίους" μπρούντζινους Βούδες.
Βρήκαν άνθρωπο να κοροϊδέψουν οι καράβλαχοι!
Ρε σεις, εγώ έβγαλα τη μεγάλη Ορθόδοξη Καλογερική Απατεονοσχολή!
Έχω ξεσκολίσει και ξέρω πώς οι εικόνες να φαίνονται "πανάρχαιες", πώς να κλαίνε, να αιμορραγούν, να μυροβλίζουν, να θαυματουργούν!
Κι έρχεστε εσείς νεούδια, που θάψατε τ’ αγαλματάκια δυο-τρία χρόνια στη λάσπη, να μου τα πουλήσετε για "αλεξανδρινά"!

2 σχόλια:

Μαρία είπε...

ενταξει εμπεδόσαμε ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ταχυδακτηλουργοί

Άθη είπε...

Εεεε,εμ...ναί..όπως το λέει, το Μαράκι μας παρά-πάνω...'ταχυδακτυλουργοί'..χοοοοχοοοοχοοοοχοοοχοοοοχχοοοοοο!ε,εμ ξέρεις καλό μου...ΠΩΣ γίνονται τα...΄θάυματα?'...μάλλον όσοι 'δήθεν φιλόσοφοι..ίσως...'πεφωτισμένοι'???,προφήτες?'και δ εν ξέρω, π ως αλλιώς να τους χαρακτηρίσω,α υτούς τέσπα..κάτι σαν τον Κρισναμούρτι,ή σαν άλλους τέσπα?)κάτι τέτοιο ίσως...ότι το..θάυμα..υπάρχει μό-νο ΜΕΣΑ ΜΑΣ όκ?κι ότι μό-νο ΕΜΕΙΣ μπορούμε να το κάνουμε,μό-νο με τη...δύναμη της ψυχής μας..ίσως? μπορεί...)ε,ίσως να έχουν δίκιο...και τώρα το τί λένε οι..'άγιοι πατέρες'περί θαυμάτων του Χριστού,κι άλλων..άλλο θέμα...άλλο καπέλο....φιλάκια...η Μεγάλη Ορθόδοξη Καλογερικη Απατεονοσχολή ε???..χοοοχοοοχοοοχοοχοοοο!καλόοο! μ'άρεσε...φιλάκια...