Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Σήμερα είχα γενέθλια και θα σας πω πώς τα πέρασα...

Ο Τζίμης είναι ένας απ’ τους μεγάλους δασκάλους της ζωής μου.
Με έμαθε από πρώτο χέρι πόσο γλιστερός είν’ ο κατήφορος, αλλά και πως μετά από μια δυνατή κλοτσιά στον κώλο βγαίνεις πάντα πιο δυνατός...
Όταν μπαίνει στο μπαρ μού φωνάζει: "Εντάξει, φτωχομπινέ, είναι ώρα για πάρτι! Άσε τα χαμουρέματα με τα τραβέλια κι έλα να κάνουμε πλάκα παρέα!".
Ο τύπος είναι πάντα ματσωμένος! Τα χρήματα τον αγαπούν και δεν μπορούν να μείνουν μακριά του...
Σήμερα με πέτυχε να περπατάω στο Μοναστηράκι μόνος και σκεφτικός. Με μια κάψα για μαύρο μουνί ανάμεσα στα σκέλια μου.
Ο Τζίμης είναι παλιός νταβατζής. Διατηρεί ακόμα έναν "στάβλο" από μαύρες πόρνες, όχι Νιγηριανές, απ’ τις άλλες, με τους πιο φαρδιούς και πιο μαύρους κώλους έβερ! Που ξέρουν να κάνουν με το πουλί σου περισσότερα απ’ ό,τι η μαϊμού με μια μπανάνα...
Με πήγε στο τσαρδί του, στη συνοικία των μαύρων: "Διάλεξε όποια θες αγορίνα, απόψε κερνάω μουνί!".
Κει μέσα ξεχώριζα σαν τον Πάπα στο μπουρδέλο! Αλλά ήμουν έτοιμος να χώσω τη μύτη μου ακόμα και στον κώλο του διαβόλου!
Αυτές οι τσούλες στην πραγματικότητα μισούν τους λευκούς άντρες. Θέλουν να πάρουν την εκδίκησή τους πάνω στο κορμί σου. Δήθεν πως εφαρμόζουν ό,τι περιλαμβάνεται στη "Βίβλο του Σεξ"...
Στο τραπεζάκι υπάρχουν λευκές γραμμές από κρυστάλλινη κοκαΐνη! Γμτ... μπορεί να κοντεύω τα 50 αλλά δεν την έχω ακόμα ανάγκη για να μου σηκωθεί!
Διάλεξα μια στην τύχη.
Έβαλε τη σαυρίσια γλώσσα της βαθιά μέσα στ’ αυτί μου, σχεδόν ως το τύμπανο.
Γύρισα απότομα το κεφάλι μου και της έχωσα μια δαγκωνιά στο πλαϊνό του λαιμού της. Δεν μάτωσε. Δεν ξέρω γιατί...
Η πούτσα μου ήταν τυχερή και σκληρή σαν πέταλο αλόγου!
Είμαι θεολόγος και το δηλώνω μετά λόγου γνώσεως: οι κρυόκωλες λευκές του Παραδείσου δεν διαθέτουν αυτό που οι μαύρες πόρνες της Κόλασης έχουν ανάμεσα στα πόδια τους!
Ο λευκός άντρας από τότε που θα πρωτομυρίσει μαύρο μουνί, ψοφάει για νέγρες τσούλες.
Εθίζεται!
Δεν μπορεί ν’ αφήσει τη μύτη και το πουλί του έξω απ’ τη βρόμα ενός μαύρου κώλου!

12 σχόλια:

Άθη είπε...

Εεεχμ...καλημέρα καταρχήν και καλό μου...χρόνια πολλάααα,καλά ευτιχισμένα,και γεμάτα αγάπη,σέξ, και γυναίκες και ό,τι άλλο σου αρέσει φυσικά....τώρα όσο για τις...μάυρες...'γαζέλες'....????..ε,εμ..ντάξει πολλοίιι θα'θελαν πιστέυω να έχουν μια Ναόμι Κάμπελ..στο κρεββατάκι τους..χοοοοχοοοχοοοοχοοοχοοοχοοοοχοοοχοοοχοοοοοοοχοοοοοοχοοοοοχοοοοχοοοοοοοοο!(αν και πολλέεες κακές γλώσσίτσες 'διατίνονται' κατά καιρούς ότι είναι απίστευτα στρίγγλα,παράξενη και δύστροπη!η Ναόμι ντέ!)...ε,εμ..τι να κάνουμε δ εν μπορούμε όμως να τα'χουμε και ό-λα σ'αυτή τη ζωούλα....έτσι είναι...πάντως ναι...πολλοί έχουνε πεί ότι οι...μάυρες...'γαζέλες'...έχουν άλλο τύπο,και άλλο τρόπο,και 'αέρα' στα σεξουαλικά?που ΔΕΝ τον έχουνε οι γυναίκες της Μεσογείου,οι ελληνίδες..κλπ,κλπ...πάντως ωραίο το ποστάκι..μου θύμισε λίγο αυτούς τους περίεργους τύπους που περιέγραφε ο Καββαδίας στα ποιήματά του....καλημέρες,και φιλάκια....

kimon είπε...

Με μεράκλωσες....στα γρήγορα διεύθυνση και τηλέφωνο....

Ασυλλόγιστη είπε...

εύγε εύγε

Χρόνια σε περιμένω είπε...

η Αφρική σε ευγνωμονεί

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά καί πάντα νά περνάς καλά
γιωργος-λ

Ψονθομφανήχ είπε...

Aθούλα, κι εσείς τα κοριτσάκια προτιμάτε τους αράπηδες! Μη μου πεις "όχι"...

Ρε Κίμωνα, εκεί στο Λονδίνο έχετε όλα τα καλά του Θεού! Σιγά μην περιμένεις να έρθεις στη Γερανίου στην Ομόνοια...

Σπόρια, η Αφρική είναι η κοιτίδα του άνθρώπινου είδους!

Φχαριστώ Γιώργη δωριαία...

Άθη είπε...

Εεε,εμ...Ε ΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ Ο ΧΙ...(ε,τι λέμε τώρα μη τρελλαθούμε ε δώ μέσα..)εδώ σιχαινόμαστε να πάμε ακόμη και με έναν ΛΕΥΚΟ...κι ε σύ μου λες ότι μ'αρέσει να πηγαίνω και με α ρά πη?πας καλά ματάκια ή έχεις πυρετό?...μπλιάααααααααααχ!...και...καλησπέρες....

BUTTERFLY είπε...

Πολυχρονος! Ο,τι επιθυμεις!

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν ξέρεις τι χάνεις ρε Αθούλα...

Σ’ ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι!

Ανώνυμος είπε...

Πάλι στα χαμετυπεία γλένταγες μπαγάσα! Οι μαύρες είναι το σέξ, κατάμαυρο, μιαρό, ασύμβατο!....

Κώστας

Άθη είπε...

Εεε,εμ...(μη ξεράσω τώρα)...ΠΟ-ΤΕ άλλωστε δ εν ήταν,του γούστου μου,οι μάυροι άντρες,καθώς ούτε κι οι ξανθοί (αν και κάποτε είχα,την κάκιστη τύχη να τα φτιάξω,(για πολύυυυ λίγο,ευτυχώς με έναν ξανθό που α ν και ήταν ΚΟΥΚΛΟΣ εξωτερικά θα μπορούσε να πεί κάποιος (αν και Αμέα)και ο ίδιος...)παρ'αυτά εσωτερικά (και ψυχικά κυρίως)ήταν κακά-σχήμος...με εκατοντάδες κόμπλεξ,κουβαλούσε αφόρητη μαλακία,σκατοψυχιά,και μικροψυχιά...και δεν συμμαζέυεται)...και είχε πολλάαα άλλα κακά...μέσα του..στη ψυχή του..ε,εξωτερικά ήταν κούκλος όπως είπα αλλά η ψυχή του ήταν γεμάτη σκατά και σκουλίκια...ε,αυτό είναι που λένε...ότι η 'βιτρίνα'δ εν παίζει κανένα ρόλο..και δ εν δείχνει στην καμία α υτό που κουβαλάει ο άλλος μέσα του..το...περιτύλιγμα...μπορεί να είναι ωραίο...αλλά το μέσα..είναι το σημαντικότερο..)...καλησπέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Είσαι κι εσύ μερακλόπαιδο ρε Κώστα!

Αθούλα, οι μαύροι είναι ψυχούλες κι έχουν και κρυφά προσόντα!
Τι "κρυφά" δηλαδή, μέχρι κι η γιαγιά μου τα ήξερε...