Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Αποφάσισα να επανασυστήσω τον "Όμιλο Κρασοπατέρων Ελλάδος"!

 
Πριν από 60 περίπου χρόνια, μια συντροφιά Αθηναίων γλετζέδων είχαν ιδρύσει στη Νεάπολη Εξαρχείων τον Όμιλο Κρασοπατέρων!
Η παρέα σύχναζε σε δυο ταβέρνες, "στου Παπίδα" και "στο Κρασοπουλειό του Γιαμπάνη", που ήταν στις αρχές της Ζωοδόχου Πηγής, στο κέντρο, μεταξύ Ακαδημίας και Σόλωνος.
Έχω έτοιμο και το καταστατικό, για κατάθεση στο Πρωτοδικείο (κάντε κλικ στη φώτο):
Έχω τυπώσει και τις "Ταυτότητες Μέλους":
 
 Να και ο Ύμνος του Συλλόγου:

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε πίνω στο ποτήρι μου...

Άθη είπε...

΄Πίνω και μεθώωω!ώχ αμάαν,μέρα-νύχτα τραγουδώ...'έρε ντίρλες....φιλάκια ματάκια..και..χίκ!.....χίκ!...

Ψονθομφανήχ είπε...

Μη μου πεις ρε Αθούλα πως θυσιάζεις κι εσύ στο Βάκχο;
Να σε κάνω Επίτιμο Πρόεδρο του Συλλόγου των Βαρελοφρόνων;

Άθη είπε...

Τι ΛΕΣ ΒΡΕ???? ματάκια..???? ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ...σε σύλλογο βαρελό-φρόνων?..άστο καλύτερα..επειδή ε γώ το'κοψα το γμμένο..γιατί μου΄κανε ΠΟΛΥ κακό με πείραζε..ε,και το'κοψα...δε ν θα το ξανά-βάλω στο στόμα μου...λέμεεε...ωραίο είναι το γμμένο αλλά άμα δ εν προσέξεις μαζί του...θα σου κάνει,μεγάλη ζημιά..βέβαια δ εν λέω ότι το'χα τόοοσο παρά-κάνει...αλλά ντάξει... με πείραζε....

Ψονθομφανήχ είπε...

Ε ναι... είναι λίγο ντε καβλέ για γυναίκα!

'Ωστε το "έτσουζες" Αθουλιό μου!
Ήσουν ο ... θηλυκός Βάρναλης...

Άθη είπε...

Εεε,είναι ντέ-καβλέ?ναι...μπορεί..εεε,εμ..ΟΧΙ και το έτσουζα βρε σύ!!!ντάξει..μπορεί καμιά φορά να έπινα λίιγο παράπανω α υτό..όχι όμως και σα νεροφίδα που λένε...ε,όχι και σαν τον Βάρναλη..μη τρελλαθούμε..απλώς επειδή με ενοχλεί ΠΟΛΥ το έκοψα...α υτό...και ε ίν αι και κάπως ανθυηγεινό να πίνεις έστω και λίιγο παρά-πάνω...

Ανώνυμος είπε...

Εχει δίκιο ή κοπέλα , ωραίο είναι αλλά ή έπόμενη μέρα ...ειναι χάλια
Παρ' ολα αυτά εγώ ειμαι μέσα , συμφωνώ καί μέ τό καταστατικό καί μάλιστα μπορώ νά συνεισφέρω καί στό κρασοταμείο ,εχω κρασάκι δικό μου σπέσιαλ !
γιώργος-λευκαδα

Ψονθομφανήχ είπε...

Είδες Άθη, μύρισε κρασάκι κι ο Μπρανέλος ο Γιώργος κι έπιασε τραπέζι!
Λοιπόν, η Άθη θα είναι μέλος του Συλλόγου αλλά δεν θα πίνει.
Θα φοράει μινάκι και θα κάνει τον οινοχόο...

Άθη είπε...

Εεε,εμ..καλημέρες..δυστυχώς αγαπητέ..ΔΕΝ έχω και τόοσο καλλίγραμο σώμα..(που λένε)..που να βάλω μινάκι όπως λες...τον οινοχόο θα κάνω?...χοοοοχοοοοχοοοοχοοοοχοοο! ωραία..αυτό είναι που λένε..'κρασοκατανύξεις'?....χοοοοοοχοοοχοοοοχοοοοχοοοοχοοοοχοοοοχοοοχοοοο!...καλημέρες....

http://youtu.be/iI_YK-VZOU8