Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Είναι σκληρή του μούτσου η ζωή - Ναυτικές ιστορίες (Α’) Ο "ελληνικός τρόπος"!

Μόλις έπιασαν Περαία έτρεξε στο σπίτι της Κικής. Την είχε γκόμενα απ’ την τρίτη Λυκείου.
Φάγανε σ’ ένα ταβερνάκι στο Κερατσίνι, ήπιανε τα κρασάκια τους, τα κουβέντιασαν...
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα την ανέβασε στη βέσπα και γύρισαν στα Λεμονάδικα. 
Το ξενοδοχείο ήταν ένα παλιό δίπατο. Οι σκάλες ξύλινες, έτριζαν σε κάθε βήμα.
Οι πελάτες κάτι ξέμπαρκοι ναυτικοί, λιποτάχτες του ναυτικού κι επαρχιώτες που ψώνιζαν γυναίκες απ’ τα καμπαρέ της Νοταρά.
Η Κική κοίταζε τρομαγμένη γύρω της.
"Γιατί με έφερες εδώ;", τον ρώτησε.
Εκείνος την έσπρωξε μαλακά στο δωμάτιο.
Την άρπαξε, της έβγαλε το τζιν, την έσπρωξε στο κρεβάτι μπρούμυτα κι έπεσε πάνω της.
Η Κική ένιωσε σαν να τη σφάζουν. Αλλά δεν ούρλιαξε. Απλώς δάγκωσε δυνατά το μαξιλάρι.
Εκείνος μόλις τέλειωσε έγειρε δίπλα της.
Η Κική δεν κουνήθηκε. Μόνο τον ρώτησε: "Έτσι έμαθες στα λιμάνια;".
Δεν της απάντησε. Σε λίγο τον πήρε ο ύπνος. Η Κική σηκώθηκε, μάζεψε τα πράγματά της κι έφυγε.
Σαν ξύπνησε, δεν την είδε δίπλα του. Κατάλαβε.
Πήγε σπίτι της και βρήκε την πόρτα κλειδωμένη. Έγραψε ένα σημείωμα "Ήμουν μεθυσμένος, σχώρα με, σε περιμένω στο καφενεδάκι απέναντι", και το ’ριξε κάτω απ’ τη χαραμάδα.
Αγόρασε τον "Γαύρο", αλλά δεν είχε όρεξη να διαβάσει. Σκεφτόταν συνέχεια την Κική.
Σίγουρα θα τον δεχόταν πίσω. Άλλωστε δεν είχε κι άλλη επιλογή. Μπορεί να ’λειπε καιρό στα καράβια, αλλά μήνας έμπαινε μήνας έβγαινε το εμβασματάκι το λάμβανε η Κική. 
Την παρθενιά της την είχε χάσει απ’ τα δεκαεφτά, είχε γνωρίσει κάμποσους άντρες κι ήξερε πως όλοι ίδιοι είναι. Μ’ αυτόν έτυχε να "κολλήσει", τα δικά του χούγια έπρεπε να συνηθίσει...
Η Κική δεν ήρθε τελικά, αλλά αυτός δεν είχε ούτε όρεξη ούτε και χρόνο να την κυνηγήσει.
Την άλλη μέρα μπάρκαρε.
Μόλις το γκαζάδικο άφησε πίσω του τη Σαλαμίνα, του ξανάρθαν στο μυαλό τα λόγια της Κικής: "Γιατί με πήγες σ’ αυτό το ξενοδοχείο; Πουτάνα είμαι; Γιατί δε με σεβάστηκες; Και τι ήταν αυτό που μου ’κανες;".
Είχε δίκιο. Σαν πουτάνα της φέρθηκε.
Όμως τόσους μήνες στα καράβια ξεσπούσε, όπως οι περισσότεροι, στον καμαρότο.
Το ήξερε πως του είχε γίνει βίτσιο κι αρρώστια. Είναι πιο εθιστικό κι απ’ την πρέζα.
Γι’ αυτόν δεν υπήρχε πλέον μουνί...

22 σχόλια:

Ψονθομφανήχ είπε...

Αφιερωμένο σε μια ... "Λαϊδα"!

Άθη είπε...

Καλέεεε...(καλησπέρες καταρχήν)και...μπλιάααααχ! καλέ μου΄ρθε να ξεράσω λέμεεεε!πόοοσο ψυχανώμαλος και μαλάκας μπορεί να ήταν ο τύπος???...καλά του'κανε η κακομοίρα η κοπελίτσα..ε,εμ..μ'αυτό που της έκανε ο μαλάκας...καλά να πάθει...έτσι τα'χα κι εγώ κάποτε με έναν καριόλη (που όμως δε ν ήταν ούτε μούτσος ούτε δούλευε στα καράβια...)...απλώς ήταν καριόλης και ψυχανώμαλος..ε,και μου ζητούσε συνέχεια να το κάνουμε από την....'πίσω πόρτα'ο άχρηστος...ε,εμ...ε γώ δ εν ήθελα...α υτός ήθελε...και γινόμασταν συνεχώς σκατά...ε,ώσπου τον έστειλα στο διάβολο και υσήχασα επιτέλους!!!....πάντως δ εν ξέρω...αν και ήταν καλό το ποστάκι μπορώ να πω...κατά τ'άλλα μου άφησε κάπου στο βάθος μια κάπως 'κακή γεύση'...μια..δ εν ξέρω άσχημη γεύση πάντως...καλησπέρες..φιλάκια...

Ψονθομφανήχ είπε...

Και γιατί δεν ήθελες ρα Αθούλα;

Άθη είπε...

Εε,εμ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!!...γιατί ε γώ δ εν είμαι πουτάνα,να το κάνω από τη...πίσω πόρτα!!!...αν ήθελε πουτάνα να πήγαινε σε μπουρδέλο να πληρώσει μια ο μαλάκας να του'στηνε κώλο!!!...ο άχρηστος...άκου για τί δ εν ήθελα...μα είναι ερώτηση α υτή βρε ματάκια τώρα?...και γ ια τί θα'΄πρεπε ντε και καλά να θέλω??δ εν κατάλαβα...ε,κι ε κτός α υτού η...΄συνουσία' από εκεί (από τη πίσω πόρτα) είναι και κάπως επικίνδυνη καθότι μπορεί να κολλήσεις ό,τι δήποτε..ή να με ταφέρεις μικρόβια στο αιδίο και αλλού....κλπ,κλπ..και δημιουργεί και μακροχρόνια πρόβλημα σοβαρό στον πρωκτό ο οποίος χάνει τη δυνατότητα να λειτουργεί όπως πρίν (δ εν μπορεί να κάνει τις 'συσπάσεις' που χρειάζεται γιανά ενεργηθεί κάποιος τόσο καλά και καταλαβαίνεις τι σημαίνει α υτό)...έτσι..καλό μεσημέρι...

Ψονθομφανήχ είπε...

Δηλαδή, ρε μάτια, δεν ισχύει πως την σήμερον ημέρα οι γυναίκες χρησιμοποιούν και τις τρεις τρύπες;

Εγώ ήξερα πως αποκλειστικά τον "ορθόδοξο τρόπο" χρησιμοποιούν μόνο τα κατηχητόπουλα και οι παλιοί Κνίτες...

Άθη είπε...

Εεε,εμ...δ εν ξέρω ειλικρινά τι κάνουν τη σήμερον οι γυναίκες βρε ματάκια...αλλά..ντάξει! μερικές φρίτουν στη κυριολεξία,όμως και βγάζουν σπυριά και φλύκταινες όταν τους ζητάνε να το κάνουν από εκεί...δε λέω κι ε γώ το'χω κάνει με αυ τόν τον τρόπο..αλλά'ντάξει δ εν είναι και ό,τι καλύτερο όμως!..σου είπα παράπανω γ ι ατί..!!..ε,όχι και τα κατηχητόπουλα ρε σύ! τα κατηχητόπουλα δ εν κάνουν τίποτε όχι να το κάνουν και...με τον.... φυσιολογικό τρόπο!!!...και οι Κνίτες άστο καλύτερα (επειδή έχω εμπειρία από Κνίτη και δ εν ήταν και ο καλύτερος)....καλησπέρες....

Ψονθομφανήχ είπε...

Ε, αφού το χεις κάνει κι εσύ, τότε δεν υπάρχει γυναίκα να μην το κάνει ρε ματάκια!

Άθη είπε...

Βρε ματάκια τι λές? που κολλάω δλδ Ε ΓΩ???...ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ'ΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ Ε ΓΩ (γιατί δλδ ε γ ώ αποτελώ εξαίρεση του κανόνα?έχω κάνει πολλά κι ε γώ στη ζωούλα μου μη νομίζεις)...ΤΟΤΕ Δ ΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ'ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ?...ε,δ εν ξέρω..αλλά έχω,ακούσει (και διαβάσει),ότι το'χουν κάνει πολλέεες γυναίκες (ή το΄χουν δοκιμάσει?)μπορεί....πολλές απ'αυτές...αλλά ότι στις περισσότερες δε ν τους άρεσε? ή τους ήταν πολύ δυσάρεστο και επίπονο?...κάτι τέτοιο...πάντως νομίζω δ εν έχουν και τόσο καλή εμπειρία πολλέες από α υτές σε α υτό....κάπως έτσι...καλησπέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Τι λες τώρα ρε Αθούλα;
Με σκοτώνεις!
Εγώ σε είχα Παναγία στο εικόνισμα!
Και μου λες πως το κάνεις και οθωμανικά!
Καταρρέω ρε συ.... και στο αφιερώνω:
https://www.youtube.com/watch?v=7CzSrGhH9-c

Άθη είπε...

Χαααααααααααχαααααααααααααχααααααααααχαααααααααααχαααααααχααααααχααααχαχααχαααααααααααααααχααααααααχαχαχαααα!α,στο καλό σου βραδιάτικα...γελάσαμε κι απόψε...ε,εμ...καταρχήν Δ ΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΟΟΟΣΟ αγνή σαν την Παναγίτσα μας οκ?...ούτε τόσο 'άχραντη'...ας το πω έτσι τις έχω κάνει,κι ε γώ τις μαλακιούλες μου στη ζωούλα μου..ε,και κατά δέυτερον..ντάξει.. δεν είπα ότι το κάνω...είπα ότι έχει τύχει να το δοκιμάσω..αλλά ότι δε ν ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες μου...αυτό....σιγά βρε...ΟΡΘΙΟΣ!!...(που λέγαμε κάποτε και στο σχολείο αν έπεφτε κάνα παιδί)..επειδή τα παιδιά στο σχολείο που πήγαινα είχαν κινητικά προβλήματα κι έπεφταν συχνά κάτω)...σιγά μη καταρρέυσεις κιόλας ρε σύ...έλεος τώρα...άμα καταρρέυσεις με ένα τόσο απλό πράμα και άμα λες ότι 'σε σκοτώνω΄ ε γώ ε,τότε τι λες για άλλα χειρότερα...άντε!για σύνελθε βραδιάτικα!...χοοοοοοχοοοχοοοχο! άκου τον σκοτώνω!!!....καληνύχτες...

Άθη είπε...

Το τραγουδάκι πάντως πο-λύ καλό..από τις καλύτερες στιγμές του Βασιλάκη μουσικά..σε ευχαριστώ που μου το θύμισες από ε δώ....ξανά καληνύχτες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Με έναν Κνίτη πήγες, το ομολόγησες.
Το θέμα είναι αν πήγες μετά μ' έναν χριστιανό και στο καπάκι μ' έναν ξαναμένο μωαμεθανό...

Άθη είπε...

Τι λες βρε ματάκια (άϊντε πρωϊ-πρωϊ) μα..έλεος πιαα...μια κουβέντα είπα η κακομοίρα η γυναίκα και ε σύ το'κανες ολόκληρο θέμα πια....πας καλά?...ε,άμα πια...ε,δ εν τρώγεσαι ε σύ...άκου εκεί.....με έναν χριστιανό και μετά με μωαμεθανό μα καλά για ποια με πέρασες πια??? δεν είμαι καμία τσουλάρα όσο για τον Κνίτη ε,εμ δ εν ήταν και από τα καλύτερά μου (έχω κάνει και πόστ γι'αυτό το θέμα στο μπλόγκ μου παλίοτερα) α υ τός είν'ένα άτομο με το οποίο μας συνδέει κατά βάθος μια βαθιά φιλία -τώρα το π ως φτάσαμε ως το..άλλο μεγάλη ιστορία και από πλευράς μου το'χω μετανιώσει πο-λύ πικρά καθότι δ εν άξιζε) και για εκατοντάδες άλλους λόγους δ ε ν έπρεπε να το κάνω τότε απλά...)ήταν ένα λάθος απλά αλλά τώρα δ εν διορθώνεται...καλημέρες.....

Ψονθομφανήχ είπε...

Πάντως, Αθουλιώ, χάρη στα σχολιάκια σου το ποστάκι τούτο έσπασε όλα τα κοντέρ επισκεψιμότητας...

Άθη είπε...

Ααααχααααχααχαααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααχαααααααααααχααχαχαχααααχαχααχααχααχαχαααααααααααααααχαααααααα!ε,εμ...είδες? είμαι και'γουρλού' (άσχετα αν στη ζωή μου ε μένα πρωσοπικά με δέρνει (με εκατό χέρια λέμε όμως όκ?) μου'χει ρίξει το..ξύλο της χρονιάς μου όμως οκ?)...η..γμμένη γκαντεμιά μου..είδες βρε ματάκια? πολλοί θα'θέλαν να έχουν ένα Αθουλίνι να τους κάνει...'σεφτέ'...στο μπλογκάκι τους....χοοοοοοχοοοοχοοχοοχοοοοχοο!

Ψονθομφανήχ είπε...

Αθουλίνι, πες μου πως είσαι αποκλειστικά δική μου σχολιογράφος και θα το πιστέψω!

Άθη είπε...

Εεεεχμ....ναι...γκούχ!.γκούχ! (βηχαλάκι)...λυπάμαι ματάκια αλλά α υτό το συκεκριμένο που ζητάς ΔΕΝ μπορώ να στο πω...καθότι δ εν αφήνω σχόλια μό-νο στο δικό σου μπλογκάκι...λυπάμαι..κάπου-κάπου αραιά και που πλέον κι ό χι τόοοσο συχνά όπως παλιότερα..ε,αφήνω σχολιάκια και στα μπλόγκς άλλων παλιών μπλογκοφίλων (αλλά μάλλον σ ε α υτούς δ εν τους έχω ανεβάσει τόοοσο πολύ το ποσοστό επισκέψιμότητάς τους)...δ εν είναι βλέπεις ό-λοι τόσο τυχεροί όσο ε σ ύ....)....καλησπέρες....

Ψονθομφανήχ είπε...

Θα το αντέξω κι αυτό το χτύπημα...

Άθη είπε...

Χαααααααααχαααααααααχαααααααααααααααχαααααααχαααααααααχααααααααχααχααχαχαααααααααααααχαααααααααααχααααχαχααα! ε,εμ...μα ήταν ποτέ δυνατόν κα λό μου να αφήνω σχόλια μό-νο στο..δικό σου μπλογκάκι?...ε,εμ...όπως ξέρεις έχω και πολλούυυς άλλους μπλογκοφίλους/φίλες/οκ?...που εδώ και πολύ καιρό είχα σταματήσει να επισκέπτομαι τα μπλογκάκια τους...λόγω διαφόρων προβλημάτων...πρωσοπικών...αλλά προσπαθώ...τέσπα να τους επισκέπτομαι όσο γίνεται κι όσο μου το επιτρέπουν οι πολύ κακές συνθήκες της ζωής μου...έστω και α υτό το πολύ λίγο...μα π ως σου ήρθε ότι θα μπορούσε να συμβαίνει α υτό?...αν είναι δυνατόν δλδ...μα να σχολιάζω μό-νο στο δικό σου μπλογκάκι?...ε,λυπάμαι καλό μου..αλλά..αλλά..τι να σου κάνω...καλησπέρες...

akrat είπε...

αυτοί οι μούτσοι

που έχουν να τον ........

Ανώνυμος είπε...

και αφού το έχεις ψυχανεμιστεί ότι δεν είμαι ''Λαϊδα '' (τουλάχιστον από όσα γνωρίζω εγώ για μένα )ήταν ανάγκη να μου αφιερώσεις ποστάκι τέτοιου περιεχομένου?Απο κείνα τα Θεολογικού περιεχομένου περίμενα,εκτός αν ...

Ψονθομφανήχ είπε...

Αθούλα, τουλάχιστον σε μένα αφήνες τα πιο ωραία και πιπεράτα σχολιάκια...

Εσύ Άκρατ, τόσα χρόνια που τριγυρνάς στο Πέραμα, απορώ πώς και δεν έγινες μούτσος...

Αμάν βρε Τζαβέλαινα, όλο υπονοούμενα είσαι!
Τι πα να πει "εκτός αν";