Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Αυτοψυχανάλυση (Δ’) - Ψάχνω δουλειά σε τσίρκο...

Στη ζωή μου πάντα περιτριγυριζόμουν από ανθρώπους που μου 'λεγαν πώς πρέπει να ζω. Τι να κάνω και τι να μην κάνω.
Έπαψα πλέον να συζητάω μαζί τους. Τους λέω μόνο "μάλιστα, είναι μια καλή ιδέα", και μετά κάνω το δικό μου...
Το σύμπαν είναι δημιούργημα της τύχης. Ηθικά αδιάφορο και εξαιρετικά βίαιο. 
Και δυστυχώς διαπίστωσα πως ο έρωτας δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό γιατρικό ενάντια στην ωμότητα της ζωής...
Η ζωή είναι ένα τραίνο που σε οδηγεί στον τάφο. Αλλά εσύ έχεις δικαίωμα να διαλέξεις το βαγόνι που θα ταξιδέψεις. Θα μπεις σ' αυτό με τους καταθλιπτικούς ή στο άλλο με τους γλεντζέδες?
Η ζωή μοιάζει με το καζίνο. Κάποιες φορές κερδίζεις, αλλά στην τελική βγαίνεις πάντα χαμένος. Τουλάχιστον κοίτα να το διασκεδάσεις...
Το ξέρω, ζούμε μόνο μια φορά, αλλά φτάνει και περισσεύει αν περνάμε καλά.
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω όσους ασχολούνται με την υστεροφημία τους.
"Τι θα 'θελες να λεν για σένα μετά από 500 χρόνια?", με ρωτάνε.
Πως "κρατιέται μια χαρά για την ηλικία του!", τους απαντάω.
Περνάω ενοχική φάση.
Νιώθω πως φταίω κι ας μην έχω κάνει τίποτα κακό! Μάλλον έχει δίκιο ο παπάς της ενορίας μου που λέει πως όλοι είμαστε ένοχοι ενώπιον του Θεού.
"Πιστεύεις στο Θεό?", με ρώτησε τις προάλλες.
"Όχι, πάτερ μου, αλλά κι αυτό με κάνει να αισθάνομαι πιο ένοχος!"...
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να γίνω εγκληματίας.
Νομίζω πως είναι καλή δουλειά. Πληρώνει καλά, τα ωράρια μου ταιριάζουν, θα είμαι ανεξάρτητος και θα γνωρίσω κι ενδιαφέροντες τύπους.
Καμιά ανθρώπινη ή θεία δικαιοσύνη δεν πρόκειται να με σταματήσει. Θα διαπράττω τα πιο αποτρόπαια εγκλήματα και είμαι σίγουρος πως ούτε οι μπάτσοι θα με πιάσουν ούτε ο ουρανός θα πέσει να με πλακώσει.
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη.
Μπα! Αδύνατον να σταδιοδρομήσω ως εγκληματίας.
Μάλλον θα πρέπει να ψάξω για δουλειά σε κανένα τσίρκο ως "ο ψηλότερος νάνος του κόσμου"!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Z1CgDtI-uDg

http://www.youtube.com/watch?v=gHxi-HSgNPc

Ψονθομφανήχ είπε...

κάπως έτσι...

Μαρία είπε...

Σε παρακολουθώ στο νετ πάνω από 10 χρόνια. Από τότε που πρωτοξεκίνησες να γράφεις. Θυμάσαι;
Ξεκίνησες από κάτι φόρουμ και μετά πέρασαες στα μπλογκς.
Νομίζω πως είσαι στην καλύτερη φάση σου.
Ωριμάζεις ωραία, χωρίς να χάνεις την παιδικότητά σου.
Και τα κειμένά σου τώρα είναι πιο μεστά.
Τα διαβάζει κανείς και κάτι του μένει

Άθη είπε...

Ααααααααχαααααααααααχααααχαχαχαχαχαχαχααααχααχααχααχααααααααχαααααααααααχαααα! εσ ύ καλό μου παιδί...(καλησπέρες καταρχήν)..ε,εμ...δε ν είσαι ικανός να πειράξεις ούτε,μυρμηγκάκι..θα γίνει κ εγκληματίας?...ΔΕ σου πάει και ΚΑΘΟΛΟΥ λέμεεεεεεεεεε!χοοοοχοοοοχοοοχοοοοχοοο! ε,εμ..η δουλειά σε τσίρκο..τώρα..τι να σου πω..μί α φορά πήγα,σε τσίρκο στη ζωούλα μου..και δεν μου άφησε και τόσο καλή εντύπωση...τι να σου πώ..άμα σ'αρέσει το μέρος..περί ορέξεως....κολοκυθόπιτα που λένε..ε,εμ..όσο για τα άλλα 'περί ζωής'...έχεις απόλυτο δίκιο...100% όπως έχεις και πάντα,άλλωστε...(και πό-τε δ εν έχεις δίκιο άλλωστε?..)...πάντοτε δίκιο έχεις...καλησπέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Επιτέλους, ξανακούσαμε (και ξαναείδαμε) το τρανταχτό γέλιο της Αθούλας!
Κι εγώ γελαδερούλα μου δεν έχω πάει πολλές φορές σε τσίρκο, αλλά την τελευταία φορά που πήγα με ροχάλιασε μια γκαμήλα...
Την Κυριακή ανεβάζουμε νέο Αθουλοποστάκι, μην εξαφανιστείς.

marilia είπε...

Ρε συ... αυτό το κείμενο μ' άρεσε!!!! Αλλά... σε φαντάζεσαι εγκληματία; Βέβαια... κάτι εγκληματικές πράξεις σου έχω διαπιστώσει, αλλά... όλες ήταν λόγω... χμμ... Τσίρκο, ε; Μπα. Κάτι σε Μάπετ Σόου προσανατολίσου. :):):)

Φιλιά, βλαμμενάκι.

υ.γ. Παραμέληση στα όρια εγκλήματος!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Εσύ Σνουπάκι έχεις τη φήμη εδώ μέσα πως "με σφάζεις με το βαμβάκι"!
Σε παραμέλησα;
Ορίστε! Επανορθώνω άμεσα: σκετοκαφεδοφιλάκι;

marilia είπε...

Δεκτό! :) Και αυτό και η... μομφή! :)