Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Η "δικιά μου Αθήνα" είναι πολύ ζόρικη! (E’) - Στο "σκληρό Ζεφύρι"...

Νομίζω πως το πιο διαδεδομένο ναρκωτικό σήμερα είναι η κοκαΐνη!
Μιλάμε για σκέτη επιδημία. Την παίρνουν σχεδόν όλοι, απ’ τα ρεϊβάδικα μέχρι τα σκυλάδικα.
Είναι το μόνο ναρκωτικό που σε κάνει να θέλεις να πιείς αλκοόλ, οπότε το προτιμούν τα μαγαζιά...
Αν έχετε προσέξει, οι τουαλέτες των περισσότερων κλαμπ έχουν επίπεδες και λείες επιφάνειες. Είναι για να κόβεις κει πάνω την κόκα σε γραμμές...
Έχω ακούσει για απίστευτα πάρτι με μοντέλες που πίνουν και γαμάνε ασταμάτητα επί δυο μέρες!
Η Ν. από μικρή πειραματιζόταν με ψυχεδελικά χάπια. Τη ρώτησα τι τους έβρισκε. "Την ολότητα, την ολοκλήρωση", μου απάντησε. 
Την ξαναρώτησα αργότερα όταν το γύρισε στην ηρωίνη. "Εδώ βρίσκω την παντοδυναμία", μου είπε. 
Πέθανε στα τριάντα της...
Λένε πως το Μενίδι είναι η σκληρότερη περιοχή της Αττικής.
Στη συνοικία Πλάτωνας ζουν ρωσοπόντιοι απ’ το Καζακστάν. Τα σπίτια τους είναι ακριβώς κάτω απ΄τις στήλες υψηλής τάσης της ΔΕΗ και φτάνουν μέχρι τον τοίχο του νεκροταφείου. 
Απ’ την άλλη πλευρά του τοίχου είναι η γυφτοσυνοικία. Συνθήκες διαβίωσης τριτοκοσμικές...
Η συνοικία Αυλίζα είναι απ’ τις πλέον κακόφημες.
Το λεωφορείο 735 που κάνει την κυκλική διαδρομή Μενίδι-Ζεφύρι-Κάτω Πατήσια, από κάποια στιγμή και μετά γεμίζει ναρκομανείς. Όλοι κατεβαίνουν στην ίδια στάση και κατευθύνονται στη γειτονιά των τσιγγάνων που κάνουν εμπόριο ναρκωτικών.
"Εδώ βρίσκεις χόρτο με 3 ευρώ και ηρωίνη με 10 ευρώ το γραμμάριο", μου λένε.
Μπαίνω σ’ έναν λιγδιασμένο τεκέ στο Ζεφύρι. Η μυρωδιά απ’ το χασίσι έχει ποτίσει ως και τους τοίχους. Οι χασικλήδες γουστάρουν να παίρνουν αντάμα τις τζούρες τους.
Η Μ. μιλάει πολύ βρόμικα.
"Έχω ξεμένει σήμερα γαμώ τον αντίχριστό μου! Τρελάθηκα. Θέλω να τη βρω. Αλλ’ είμαι άφραγκη. Πήρα απ’ τον μπακάλη λίγο λιβάνι, το ’τριψα ψιλό-ψιλό, το ’βαλα στο τσιγάρο και το φούμαρα. Ψόφησα στο ξερατό"...
Μόλις νυχτώσει αρχίζουν οι πάσες παραισθησιογόνων. 
Νεαροί πηγαίνουν έξω απ’ τα φαρμακεία κι απειλούν τους υπαλλήλους πως θα χαρακωθούν αν δεν τους δώσουν χαπάκια χωρίς συνταγή.
Δεν βρίσκεις άκρη τούτες τις νύχτες. 
Τις νύχτες που τα κουρέλια ανταμώνουν όταν εσύ μαλάκα κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου...

3 σχόλια:

akrat είπε...

............... τι να πω τώρα..............

τι να πωωωωωωωωωωωωωωωωω


πάντως στο κέντρο η πρέζα είναι τζάμπα ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΞΕΥΤΙΛΑΣ...

3 ευρώ η δόση...

Ψονθο είπε...

στο κέντρο την "ακούς" περισσότερο με μια μπύρα των δύο ευρώ
παρά με αυτό που σου πουλάν οι αραπάδες για πρέζα...

BUTTERFLY είπε...

Χτυπησες φλεβα Ψονθο...