Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Δεν τις αντέχω άλλο τις Ελληνίδες! Καλύτερα γελαδάρης στην Αμερική...

Δεν υπάρχουν πιο ελεεινές γυναίκες απ' τις Ελληνίδες. Τέλος!
Είναι παρθενοπουτάνες. Μόνο για πουτσομεζέ κάνουν και τίποτ' άλλο...
Το περασμένο Σάββατο έκανα μια ξεπέτα στην "Ίντριγκα" στα Εξάρχεια. 
Και τη Δευτέρα το καρατσόλι έστειλε στην κοπέλα μου τη Ν. ένα πακέτο που μέσα είχε το σουτιέν της και ένα δισέλιδο που περιέγραφε με κάθε λεπτομέρεια όσα είχαμε κάνει!
Μέχρι κι εγώ έφριξα όταν διάβασα το γράμμα της. "Ο πούτσος του στο στόμα μου υγρός κι αλμυρός...".  Έλεος λέμε!
Αλλά κι η δικιά μου, η Ν., άλλη πουτάνα κι αυτή. 
Είναι της άποψης πως οι ξύπνιες γυναίκες αν βρουν το κελεπούρι δεν το διώχνουν ποτέ κι ας φτάσει το κέρατο μέχρι το διάστημα. Απλώς πρέπει να φροντίσουν να το εξαργυρώσουν ανάλογα...
Η Ν. ήταν φρεσκοδιαζευγμένη μόλις τη γνώρισα. Ζούσε μίζερα μ' έναν άντρα που σιχενόταν και με δυο παιδιά που τη βασάνιζαν.
Όταν πρωτοκάναμε έρωτα έδειξε εκστασιασμένη. Μετά από δέκα χρόνια συζυγικού σεξ, ξανάβρισκε τη σεξουαλικότητά της, κι αυτό ήταν ένα συναίσθημα υπέροχο κι οδυνηρό ταυτόχρονα.
Προσωπικά δεν νομίζω πως έκανα κάτι ιδιαίτερο για να τη "στείλω". Απλά ήταν ήδη προετοιμασμένη εγκεφαλικά ν' απογειωθεί σεξουαλικά πριν καν την ακουμπήσει το κάτω κεφάλι μου...
Αλλά, τώρα που το σκέφτομαι, τον τελευταίο καιρό έχω γίνει εξπέρ στο σεξ. Ας είναι καλά εκείνη η Αιγύπτια που μου 'μαθε πολλά κολπάκια. Καθυστέρηση... αναμονή... έξαρση.
Με τη Ν. έχω ένα βίτσιο: να κάνουμε έρωτα στα πιο απίθανα μέρη. Ακόμα και τα προπύλαια της Ακαδημίας Αθηνών τιμήσαμε με τον οργασμό μας. 
Την υποχρέωσα να πάψει να φοράει τα αιώνια τζιν. Από τότε που τα φτιάξαμε, μόνο φαρδιές φούστες. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να τις σηκώνει λίγο. Και πάντα χωρίς προκαταρκτικά...
Μπαίνουμε μαζί στο λεωφορείο ή στο μετρό και κάνουμε μπαμ από μακριά πως είμαστε φρεσκογαμημένοι και καλογαμημένοι. Κι ο πιο άσχετος μπορεί να καταλάβει πως κάτω απ' την κλαρωτή φούστα της τα γεννητικά της όργανα είναι πρισμένα απ' το πολύ γουδοχέρι!
Για μένα το σεξ δεν είναι μόνο απόλαυση. Κυρίως είναι πηγή εξουσίασης και χειραγώγησης της γυναίκας. Όσο αισθάνομαι πως ένα κομμάτι του εαυτού της μου αντιστέκεται, τόσο αφηνιάζω σεξουαλικά. Την θέλω πλήρως κι απόλυτα υποταγμένη σε μένα και στο όργανό μου.
Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να κερατώσω τη Ν. Το γλυκό άρχισε να χαλάει όταν προσπάθησε να βάλει μια "τρίτη" ανάμεσά μας: την κόκα, τη "λευκή θεά", όπως την έλεγε. Αυτό έθετε σε αμφισβήτηση την πρωτοκαθεδρία του πούτσου μου. Δηλαδή εμένα. Και στράβωσα...
Τελικά θα φύγω μετανάστης γι' Αμερική. Όχι στις πολιτείες του διαβόλου, νιού-γιόρκες και λος-άντζελα. 
Γουστάρω μεσοδυτικές πολιτείες. Να γίνω αναγεννημένος χριστιανός. Αυτό που στην Ευρώπη λέμε "χριστιανική δεξιά". Να χάσω οριστικά τη σεξουαλική μου δύναμη! Γιατί η σεξουαλική ορμή, δικέ μου, πηγάζει απ' την τεράστια επιθυμία σου για ζωή, απ' το πελώριο κέφι, τον αρχαιοελληνικό διονυσιασμό.
Στην Αμερική θα παντρευτώ μια αγρότισσα απ' το Κεντάκι, θα κάνω τρία παιδιά και δυο κορίτσια, που θα τα βάλω στο ειδικό κλαμπ αγνότητας μέχρι τα 21!
Θα διαβάζουμε μόνο Παλαιά Διαθήκη, θα εφαρμόζουμε αυστηρές σωματικές τιμωρίες για κάθε παράβαση, γιατί "είναι θέλημα Θεού" διάολε!
Και τις Κυριακές θα πηγαίνουμε σε κάποια απ' τις μοντέρνες προτεσταντικές εκκλησίες, αυτές με τα σόπινγκ μολ, τις πισίνες και τα μπέιμπι πάρκινγκ!
Και δεν θα ξαναγυρίσω στην κολασμένη Ευρώπη...

4 σχόλια:

Άθη είπε...

Ε,εμ...γειά σου αγαπητέ...και...τι να σου πω..αλλά νομίζω ότι και στο..Κεντάκυ των Η.Π.Α να πας...ακόμη και στο Βόρεια Πόλο, να πάς ή ακόμη, και στον Άρη? ε, νομίζω ότι δ εν πρόκειται, ποτέ ΜΑ ΠΟ-ΤΕ όμως? να ξεφύγεις από το ασίγαστο πάθος σου? (από τη μία) για τη γυναίκα και το γυναικείο μουνί, αλλά και από το ασίγαστο μίσος σου για τη γυναίκα...ε,και καλό μου ντάξει με α υτές τις ανισσόροπες που πας και μπλέκεις...ε,ανάμενόμενο είναι να πάθεις καλό μου ότι παθαίνεις το το'θελες κι εσύ το κέρατο?...δεν καθόσουν εκεί, που ήσουν? αλλά κι η άλλη....τι ανισσοροπία και ανωμαλία ήταν, α υτή ρε σύ? άκου να στείλει γράμμα και δέμα με τα εσώρουχά της στη κοπέλα σου...ντάξει καρά-κατίνα του κερατά λέμε...ε,ε γώ ούτε καν θα την έφτυνα..όχι να της στειλω και γράμμα..έλεος...(γιατί ξέρεις οι..γυναίκες καλό μου, σαν φιλάρεσκα όντα που είναι (μέχρι αηδίας, όμως έτσι?)..(βέβαια όχι χειρότερα από ε σά ς οκ? που είστε ίσως τα πιο φιλάρεσκα όντα στον πλανήτη γη οκ?)...ε, θέλουν να πιστέυουν ότι α υτές είναι, οι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΡΩΜΕΝΕΣ,ΟΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ, ΟΤΙ Α ΥΤΈΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΞ ...κ.λ.π,κ.λ.π..τέσπα...και ότι α υτή που έχει ήδη (η γυναίκα του εραστή τους, ή προηγούμενη ερωμένη του,(που τώρα της τα φοράει κι της έχουν γίνει (τα κέρατα ωσάν του ταράνδου)...ε, ότι ήταν οι χειρότερες,ή ότι δ εν ήταν τόσο τέλειες όσο είναι α υτή που είναι, τώρα δίπλα του...ε, έτσι είναι όλα τα όντα..θέλουν να έχουν την...αποκλειστικότητα..και κυρίως οι γυναίκες στη ζωή, και τη καρδιά του καλόύ τους....απλά...είναι στη φύση του καθενός μας α υτό..επειδή τονώνει την αυτοπεποίθησή μας σαν άτομα...και επειδή ό-λοι θέλουμε να νιώθουμε ποθητοί,αρεστοί, κ.λ.π...κ.λ.π...από το άλλο φύλλο κ.λ.π...βέβαια κάποτε το παρά-κάνουμε αλλά τέσπα....α υτά είναι...χαιρετώ και καλό μεσημεράκι..

Ψονθομφανήχ είπε...

Στην αρχή την έκανες πολύ τηλεγραφικά και σωστά τη διάγνωσή σου Αθούλα: και το μουνί δεν αφήνω και τη γυναίκα δεν τη γουστάρω!
Αλλά, δυστυχώς, αυτά τα δύο πάνε πακέτο! οκ?

Απόψε δεν ήσουν βαριεστημένη, γιατί?

Άθη είπε...

Ε,εμ...μονίμως ΕΙΜΑΙ ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΗ αγαπητέ...και ειδικά...που μου'χουν σπάσει ξανά τα νέυρα από διάφορα...πάλι..δυστυχώς...'τηλεγραφικά έκανα τη..'διάγνωσή μου'??? ε,εμ...ναί, ωραίο α υτό το 'τηλεγραφικά' μου άρεσε...καλησπέρες...

Άθη είπε...

Ε,ήθελα να πω...και ειδικά τελευταία που μου'χουν σπάσει ξανά, τα νέυρα από διάφορα...φτούυυ...καλησπέρες και πάλι...