Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Θα κάνω Ανάσταση με το πουλί στο χέρι!

Είναι η πρώτη φορά, μετά από εφτά χρόνια, που θα κάνω Πάσχα χωρίς γκόμενα!
Δηλαδή μόνος.
Με άλλα λόγια, την Κυριακή του Πάσχα, μετά το "Χριστός Ανέστη" δεν θα ’χω κάποια δίπλα μου στο κρεβάτι ντυμένη κουνελάκι με τα καινούργια σέξι εσωρουχάκια που θα της έχω πάρει...
Κάθε φορά που χωρίζω, ρουθουνίζω γύρω μου σαν κάπρος, μπας και βρω κάτι της προκοπής.
Κι όταν δεν βρίσκω, νιώθω μοναξιά κι αναγκάζομαι να ξεπέσω στα "σιγουράκια" και "στανταράκια" μου, δηλαδή στα αναπληρωματικά γκομενάκια που πάντα φροντίζω να διαθέτω στη ζωή μου...
Ακολουθεί μεγάλη σοφία: η ζωούλα μας είναι τόσο καλή όσο καλές είν’ κι οι καβάτζες που διαθέτουμε!
Απ’ την τελευταία σχέση βγήκα με το κεφάλι ψηλά. Με αξιοπρέπεια. Ούτε στα πατώματα έπεσα ούτε κατινιές έκανα.
Κι ας με άδειασε στην ψύχρα. Άλλωστε, πιστεύω πως με είχε εγκαταλείψει πολύ καιρό πριν χωρίσουμε.
Οι χωρισμοί, γενικώς, είναι φριχτοί. Αλλά δεν πρέπει να κολλάμε στο παρελθόν.
Προς το παρόν αναπνέω φρέσκο αέρα. Χαίρομαι την ελευθερία μου. Απολαμβάνω τις επιλογές μου. Που είναι καταδικές μου...
Υπάρχουν πολλές αποχρώσεις του "λάθους συντρόφου". 
Γνώρισα αμέτρητες ακατάλληλες γυναίκες. Μια δεν ήθελε να την αγγίζω. Άλλη έκανε γενική απολύμανση μετά το σεξ. Κάποια πάθαινε πανικό μόλις έβλεπε στην Ερμού κλόουν ή ξυλοπόδαρους!
Τι να πρωτοθυμηθώ. Ήταν και μία που ήθελε πριν τα φτιάξουμε να εμφανιστώ γυμνός μπροστά στις κολλητές της για να με εγκρίνουν...
Πάντως, τώρα νιώθω αρκετά έμπειρος για ν΄ακούω από μακριά τα καμπανάκια μιας άθλιας σχέσης. Δεν θα ξανακατεβάσω τον πήχη μόνο και μόνο για να έχω μια τρύπα να τον χώνω. Ξέφυγα απ’ την κατηγορία του "καλύτερα με τα σκατά παρά μόνος".
Πλέον έμαθα και κοστολογώ σωστά το μουνί. Κι αποφεύγω τα "τρία Μ": μέγαιρες, μέδουσες, μαλακισμένες!
Σας γράφω από μια μπυραρία στα Εξάρχεια.
Απέναντι, ένα κωλοπέτσωμα με καρφώνει.
Μικρούλα φαίνεται. Αναρωτιέμαι πόσο μεγάλη πουτάνα θα γίνει σα μεγαλώσει...
Δε θα ξανοιχτώ μαζί της. Δεν έχω όρεξη για νέες περιπέτειες. Αρκετά χαστούκια έχω φάει.
Όμως έχει ωραία χείλη. Ροδαλούλια. Λένε πως ό,τι χρώμα έχουν τα χείλη, το ίδιο έχουν κι οι ρόγες και τα κατώχειλα...
Ρωτάω τη φίλη μου την γκαρσόνα και μου λέει πως η τύπισσα είναι Σλοβάκα..
Από τότε που ήρθαν αυτές οι ξένες αισθανθήκαμε κι εμείς άντρες. Μας τα ’χαν κάνει τούμπανο οι μιξοπαρθένες ελ(ε)ηνίδες Οι ξένες, μάλιστα! Είναι πουτάνες με δίπλωμα...
Γενικά, σχεδόν όλες οι γυναίκες της ζωής μου ήταν μια πεζοδρομιακή απόδραση.
Αποφασίζω να μην της την πέσω. Δεν έχω και φράγκα. Ούτε για να την κεράσω.
Έκπληξη!
Έρχεται μόνη της και κάθεται δίπλα μου. Μου προσφέρει ένα μισοάδειο μπουκάλι μπύρας, που εδώ και ώρα τυρανούσε, και μου λέει "καλησπέρα κούκλε"!
Γαμώ τη μου... το γυναικείο κοπλιμέντο σε στέλνει στον παράδεισο!
Αν το χειριστώ σωστά, θα γαμήσω καλά το Πάσχα...

3 σχόλια:

Άθη είπε...

Εεε,καλημέρες και καλό Πάσχα...και από εδώ αγαπητέ ιδιοκτήτη του μπλογκίου...ε, να υποθέσω ότι είναι ο...'εκατομμυριοστός' χωρισμός σου α υτός ή 'έπεται' και συνέχεια αγαπητέ?...ε,γιανά σοβαρευτώ (λίγο) και να πάρω το υφάκι του μαλάκα, και ξερόλα ψυχιάτρου...ε,ντάξει (γκούχ,γκούχ!) έχουμε πεί ξανά ότι ΔΕΝ τα φταίνε ό-λα, οι γυναίκες σ'αυτή τη ζωούλα κάτι φταίτε και εσείς τα αγοράκια οκ?...κι όταν δε ν ταιριάζεις με κάποιον καλό είναι να τελιώνεις, μαζί του μια ώρα αρχύτερα παρά να κάθεσαι να το 'παιδεύεις' και πολύ...τώρα όσο για το 'γκομενάκι' ε,ντάξει τι να σου πώ...πάντως εγώ εάν είχα 'βγεί' από χωρισμό και μάλιστα και επεισοδιακό ή επίπονο (χωρισμό εννοώ) ε, δ εν θα έκανα τίποτε απολύτως τουλάχιστον για κάνα εξάμηνο! :lol:...μέχρι να'ρθω στα ίσα μου...και μετά...θα έβλεπα..εάν θα έκανα κάτι, με κάποιον, και με ΠΟΙΟΝ κά ποι ον...θα το σκεφτόμουν πάααρα πολύ να ξανά-μπλέξω με κάποιον...τώρα εσύ κάνε ότι σε φωτίσει ο καλός Θεούλης...που λένε....πάντως κι εσύ 'τραβάτε με κι ας κλαίω' είσαι! ΄δεν έχεις όρεξη για περιπέτειες, δεν έχεις όρεξη' αλλά μόλις σε πλησίασε το γκομενάκι όμως!...καλή Ανάσταση με υγεία εύχομαι καλό μου...και εύχομαι....για πολλοστή φορά...κάποτε να βρεις επιτέλους αυτό που αναζητάς....χαιρετώ...

Ανώνυμος είπε...

http://www.imdb.com/title/tt0099864/
;)

Ψονθομφανήχ είπε...

Αθούλα, για να είμαι ειλικρινής, ούτε οι σχέσεις
μου ούτε οι χωρισμοί μου είναι τόσοι πολλοί όσο
γράφονται εδώ μέσα. Απλά, χάριν λογοτεχνίας, "σπάω"
τις σχέσεις και τους χωρισμούς μου σε περισσότερους
για να γίνεται κουβέντα!
Λοιπόν, ναι, τα θέλει και τα παραθέλει ο κώλος μου,
που λες κι εσύ. Για να θυμηθούμε και τον Καζαντζάκη,
ανάθεμα σε όποιον ήπιε νερό και είπε ξεδίψασα!
Αλλά κι εσύ, καλό μου, αν θες τους λάχιστον 6 μήνες
για να πάρεις μπροστά από έναν χωρισμό, τότε θα εξηνταρίσεις
και δεν θα έχεις συμπληρώσει ούτε μια ντουζινίτσα "πρώην"!

Χαχαχα... σου ’κανε εντύπωση το γκομενάκι του έτρωγε φρίκη
με τους κλόουν, Ανώνυμε;

Παίδες, καλές γιορτές να έχουμε όλοι και να προσέχουμε
με το φαϊ, τα βεγγαλικά και την οδήγηση...