Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Εγώ καβλώνω με την Αριστερά!

Χρόνια στο γκομενικό κουρμπέτι έχω μάθει τα κόλπα: την πέφτω σε δυο κατηγορίες γυναικών. Είτε σε παντρεμένες, που δεν έχουν απαιτήσεις, είτε σε πολύ όμορφες! Τις τελευταίες όλο και κάποιος πιο μάγκας από μένα θα βρεθεί να μου τις φάει, οπότε γλιτώνω τα παντρολογήματα...
Η Βάλια ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Είναι πολύ όμορφη. Αλλά "πολύ όμορφη" δεν σημαίνει και καλό πήδημα. Να εξηγούμαστε!
Η πλάκα είναι πως μου την έπεσε εκείνη!
"Ξέρεις πως αρέσεις στις γυναίκες; Είσαι γλυκούλης και ευχάριστος!". Και μου ’σκασε ένα φιλί στο στόμα. 
"Με συγχωρείς, δεν έπρεπε", συμπλήρωσε ναζιάρικα.
Η τύπισσα με ερέθιζε αλλά και με φόβιζε. Η διαίσθησή μου έλεγε πως μαζί της πάω για απρόβλεπτες κι επικίνδυνες καταστάσεις. 
Στη διαδικασία του φλερτ μού το ’παιζε μιξοπαρθένα κι άβγαλτη. Αλλά στο κρεβάτι γνώρισα μια άλλη Βάλια. 
Το τι έβγαζε ο στόμας της δε λέγεται! 
"Μη τελειώσεις γαμιόλη, θα σε σκίσω!"
"Αν δεν κουνήσεις πιο γρήγορα τη γλώσσα σου, θα στα κόψω τ’ αυγά σου!"
Από κάποια στιγμή άλλαξε απότομα συμπεριφορά. Εξαφανιζόταν για μέρες. Ανέβαλε τα ραντεβού μας χωρίς ιδιαίτερο λόγο. 
Ή βρήκε άλλον γκόμενο ή γουστάρει να μου κάνει καψόνια.
Αρχίσαμε να τσακωνόμαστε και για τα πολιτικά.
Εγώ είμαι αριστερός ως το μεδούλι. "Λυσσασμένος μπολσεβίκος" που έλεγε κι η παλιά ελληνική κωμωδία.  
Δεν ανέχομαι να μου κατηγορούν τα "εικονίσματα", ειδικά τα θηλυκά.
Κάποιο απόγευμα η Βάλια πέταξε μια απαξιωτική σπόντα για την υπουργίνα μου.
"Για πρόσεχε πώς μιλάς!", την αγρίεψα.
"Γιατί, τι θα μου κάνεις;"
"Σε πιάνω απ’ το τσουλούφι και σε πετάω έξω"
"Δε χρειάζεται, φεύγω μόνη μου!"
"Στα τσακίδια!"
Βρόντηξε την πόρτα και εξαφανίστηκε.
Ανοίγω την μπουγάτσα με τα πλήκτρα, γκουγκλάρω, βρίσκω μια σέξι φώτο κι αρχίζω το λαχάνιασμα...
Εφάκι, την έχω δαγκώσει με την πάρτη σου! Κλείσε την αξιολόγηση και σε παντρεύομαι! 
Ο γάμος θα γίνει στην Κοίμηση στο Μοναστηράκι. Και το γαμήλιο πάρτι στην πλατεία. 
Για μουσική έκλεισα τους Αφρικανούς με τα ταμ-ταμ. 
Οι κολλητοί άστεγοι της "Σχεδίας" θ’ αναλάβουν να τηγανίσουν υπαιθρίως τα κεφτεδάκια για τους καλεσμένους. 
Σαλέπι θα φέρει ο Μαχμούτ ο Σουδανός. 
Τα ποτά κερασμένα απ τα συντρόφια, τους καταληψίες των Εξαρχείων. Θα είναι "απαλλοτριωμένα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: