Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Δυστυχώς, δεν έχω ιδέαν από γυναίκες (Γ’)

Υπήρξε περίοδος στη ζωή μου που δεν είχα συνειδητοποιήσει πως κάθε στύση δεν σημαίνει και πήδημα! Που αγνοούσα πως το ποιοτικό σεξ προϋποθέτει οικειότητα. Που δεν λάμβανα ούτε τις στοιχειώδεις προφυλάξεις. Που το μόνο που γούσταρα ήταν να γεμίσω, ν' απασφαλίσω, να πυροβολήσω και μετά να γυρίσω σπίτι και μόνος μου...
Στη φάση εκείνη οι γυναίκες ήταν για μένα ένας αριθμός στατιστικής. Στους περισσότερους άντρες κάθε φορά που πάνε με μια γυναίκα συνήθως κάτι μένει αξέχαστο. Ή η νύχτα ή γυναίκα. Εγώ τα διέγραφα και τα δύο απ' τον σκληρό μου δίσκο.
Από την παραπάνω φάση, που πηδούσα ό,τι περπατούσε, πετούσε και κολυμπούσε, πέρασα στην εντελώς αντίθετη. Σχεδόν ξαφνικά έγινα απόλυτα εκλεκτικός. Από σαβουρογάμης, πλέον την έβρισκα μόνο με θεές. 
Δεν με ένοιαζε αν με κάποια είχαμε πολλά κοινά, χημεία, ήταν έξυπνη, με αυθόρμητο χαμόγελο κ.λπ. Δεν έψαχνα για καθημερινές κοπέλες. Ούτε καν για ημίθεες. Μόνο για προδιαγραφές κορυφαίων μοντέλων...
Κι από το στάδιο του μοντελοπνίχτη, πέρασα σ' εκείνο της συντροφικότητας. Άρχισα να αναζητώ γκόμενες-φιλενάδες. Το τέλειο ραντεβού δεν ήταν πλέον αυτό που κατέληγε σ' ένα επικό πήδημα, αλλά σε μια εκ βαθέων συζήτηση. Μάλλον είχα ανάγκη περισσότερο για ψυχαναλυτή.
Ήθελα να γνωρίσω πραγματικά τη γυναίκα που είχα απέναντί μου. Να της πω και να μου πει για τα άγχη, τις ανασφάλειες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε. Αλλά η εμμονή μου σε αυτές τις πρόωρες εξομολογήσεις δεν βρήκε ανταπόκριση. Οι περισσότερες με πέρναγαν για ψυχάκια, χωρίς και να αποκλείεται να ήμουν. 
Το σύστημα αυτό το εγκατέλειψα όταν ένας καλός φίλος με συμβούλευσε διακριτικά να μην λέω πολλά για τη ζωή μου. Και κυρίως να μην τα λέω εύκολα και γρήγορα. Οι άλλες σκιάζονται και λακάνε.
Και κλείνω για σήμερα με δυο άσχημες εμπειρίες μου. 
Η πρώτη είχε να κάνει με μια τύπισσα που έδινε μεγαλύτερη σημασία στο μέρος της πρώτης συνάντησης και στο μενού του μαγαζιού παρά στην επικοινωνία μας. Ενδιαφερόταν περισσότερο για ένα καλό γεύμα παρά για μια καλή σχέση. 
Έτσι έμαθα πως μια κατηγορία γυναικών επιδίδεται σκόπιμα σε πολλά ραντεβού για να εξασφαλίσουν δωρεάν και πολυτελείς βόλτες...
Η δεύτερη, για πρώτο ραντεβού ήρθε σπίτι μου. Είχα κυριολεκτικά σκιστεί για να το σουλουπώσω και να το κάνω ζεστό και χουχουλιάρικο. Και νομίζω πως είχα καταφέρει να το μεταμορφώσω σε ερωτική φωλίτσα. 
Αλλά εκείνη δεν έβρισκε τίποτα σωστό. Για όλα είχε να κάνει κάποιο αρνητικό σχόλιο. Δεν είπε ούτε μια καλή λέξη. Ούτε μία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: