Τρίτη 4 Μαΐου 2021

Έκανε το κεράτωμα επιστήμη και γουστάρω...

Της άρεσαν πολύ οι τρελίτσες.
Ξύριζε το γατάκι της σε σχήμα καρδιάς.
Έβαζε ταλκ στο ποπάκι της όπως τα μωρά.
Ηχογραφούσε τα βογγητά μας.
Μου έβαζε να βλέπω πορνοταινίες και να μου παίρνει πίπες.
Είχε κάνει ειδική παραγγελία σ' έναν μαραγκό, και μας έφτιαξε ένα καθολικό εξομολογητήριο! Ξέρετε... αυτό το κουβούκλιο που μπαίνουν μέσα ο ιερέας κι ο εξομολογούμενος χωρίς να βλέπει ο ένας τον άλλον. Η δικιά μου είχε βίτσιο να κάνει εκεί μέσα σεξάκι...
Μας στοίχειωνε και τους δυο η χαρά του απαγορευμένου και η ηδονή της ενοχής.
Λογικό είναι από ένα τέτοιο αδηφάγο θηλυκό να μην περιμένεις ειλικρίνεια και πίστη.
Είχε έναν μοναδικό τρόπο να λέει ψέματα και να κρύβει τις ατασθαλίες της. Συνήθως τα κατάφερνε να βγαίνει κι από πάνω. Να, προχθές που άργησε αδικαιολόγητα άρχισε να ουρλιάζει: "Το κωλοαμάξι σου! Πότε θ' αποφασίσεις να το αλλάξεις? Με άφησε μέσα στην κίνηση το γαμημένο, δεν περιγράφεται τι βρίσιμο έφαγα. Γιατί δεν σε ειδοποίησα? Γιατί αν σου τηλεφωνούσα εκείνη τη στιγμή, δεν θα σου άρεσαν καθόλου αυτά που θα άκουγες. Και είμαι πλέον αρκετά μεγάλο κορίτσι για να τα καταφέρνω μόνη μου. Μη βγάλει κιχ, την έβαψες!"....
Με κορόιδευε μπροστά στα μάτια μου, αλλά το έκανε με τόσο διασκεδαστικό τρόπο που γούσταρα!
"Με ποιον σιγοψιθύριζες στο τηλέφωνο γλυκιά μου?"
"Μα φυσικά με τον εραστή μου χριστιανέ μου!"
"Γιατί δεν απαντούσες στις κλήσεις μου?"
"Γιατί έκανα σεξ στ' αμάξι μ' έναν φοιτητή!"
Άντε μετά να συνεχίσεις αυτή τη συζήτηση. Δεν έχει νόημα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: