Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

Δε λες εύκολα στην άλλη ... "σε θέλω για πουτάνα μου!"

Ότι έχω δεσμευσοφοβία το ξέρετε όλοι. Το 'χω γράψει άπειρες φορές. Αλλά αυτό, όπως είναι επόμενο, δημιουργεί παρεξηγήσεις και προβλήματα στα πάρε-δώσε μου με τις γυναίκες.
Εμένα μου αρέσουν οι καθαρά σεξουαλικές σχέσεις. Τις θεωρώ πιο τίμιες. Δεν παίζεται κανένα παιχνίδι μεταξύ μας, δεν υπάρχουν εξαρτήσεις και κτητικότητες ούτε προσπαθεί ο ένας να ελέγξει τον άλλον.
Παλιότερα έλεγα τη μισή αλήθεια στις γυναίκες. Τους έκρυβα τη φοβία μου και απλά τους έλεγα διάφορα "ναι μεν αλλά". Π.χ. "δεν είμαι έτοιμος για σχέση αυτόν τον καιρό". Αυτό η γυναίκα το ερμηνεύει ως "είμαι πανέτοιμος να κάνω σχέση τούτη τη στιγμή αλλά όχι με σένα"!
Σε άλλες έλεγα πως ήμουν πληγωμένος από προηγούμενες σχέσεις μου και δεν ήθελα να ξαναμπώ στο τριπάκι. Πάλι λάθος. Γιατί οι γυναίκες, και κυρίως οι Ελληνίδες, έχουν το "σύνδρομο της φτερούγας"! Θέλουν να περιθάλψουν κάθε πληγωμένο και τραυματισμένο αρσενικό...
Σε άλλες έλεγα πως δεν είμαι εγώ για σχέσεις, αλλά κι αυτό έφερνε τα αντίθετα αποτελέσματα. Πολλές αποφάσιζαν να με αλλάξουν δίνοντας έτσι κάποιο νόημα στη ζωή τους, έναν υψηλότερο σκοπό ύπαρξης...
Και τι δεν είπα για να αποφύγω μια σχέση. Μέχρι και το θεϊκό "είμαι σε πνευματικό δρόμο"! Και πήρα την εύλογη απάντηση... "γιατί όλοι οι γκάου σε μένα Θεέ μου!".
Εγώ θέλω γυναίκα μόνο για να κάνουμε σεξ. Ξεκάθαρα πράγματα. Όχι σαν κάτι φλούφληδες που λένε πως θέλουν μια αποκλειστικά σεξουαλική σχέση αλλά τους βλέπεις να πηγαίνουν μαζί για διακοπές ή φαγητό, να μιλάνε με τις ώρες για τα ψυχολογικά τους στη φεγγαράδα κ.λπ. Αυτοί τα χουν και δεν το ξέρουν. Ή δεν το παραδέχονται...
Αλλά κι αυτό το δικό μου είναι λίγο προβληματικό ρε παιδιά. Πώς να το πεις ντε κλαρέ της άλλης πως τη γουστάρεις μόνο για πουτάνα σου? Οκ, δεν το λες ακριβώς έτσι, αλλά κι η άλλη δεν είναι χαζή, το καταλαβαίνει. 
Μάλλον το μυστικό είναι να το πω στη σωστή γυναίκα, με τον σωστό τρόπο και στο σωστό χρόνο...

4 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Πώς να το πεις;
Θα αρχίσει να σε λέει "μισογύνη" και "σεξισθή"....

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι, κι αν μας πει κάποια "σεξιστές", μας
'εκανε τη μούρη κιμά!
Δεν ιδρώνει από κάτι τέτοια το αυτάκι μας

Ανώνυμος είπε...

Πες.της.το.την.ωρα.του.σεξ...

Ψονθομφανήχ είπε...

καλά, αυτό να βάζεις τελεία μετά από κάθε λέξη,
με ξεπερνάει Ανώνυμε