Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

Απέρριψα την "κόρη" μου!

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Οι φίλοι μου κοντεύουν να με λιτζάρουν! Δεν μπορεί να είναι κάποιος πενήντα δύο ετών, δηλαδή σε μια ηλικία που τα περιθώρια για ανανέωση και περιπέτειες περιορίζονται δραματικά,  κι αυτός να απορρίπτει την "κόρη" του! Κι όμως εγώ το έκανα!
Το κοριτσάκι ήταν σαν τα κρύα τα νερά. Φρέσκο δέρμα και αίμα. Με διάθεση παιχνιδιάρικη, με την ανέμελη και γοητευτική αναίδεια της νεότητας.
Ηλικιακά και εμφανισιακά ήμασταν το απολύτως αταίριαστο ζευγάρι. Πριν ένα μήνα πήγαμε μια εκδρομούλα και είχα την κακή ιδέα να περάσουμε από έναν γυφτομαχαλά. Τα γυφτάκια μας περικύκλωσαν κι άρχισαν να τραγουδάνε προς την κοπέλα... "για τα λεφτά τα κάνεις όλα"! 
Ίσως άλλος στη θέση μου να ένιωθε άβολα. Αλλά εγώ γουστάρω να προκαλώ πάθη, φθόνους και ζήλειες...
Όμως, αδελφάκι μου, τα φαινόμενα απατούσαν. Εγώ ήμουν αυτός που πρώτος άρχισε να βαριέται. Πολύ σύντομα διαπίστωσα πως απ' το κοριτσάκι δεν είχα να πάρω πράγματα. Ούτε κι εκείνο είχε διάθεση να δεχθεί κάτι από μένα. Εκπέμπαμε σε εντελώς διαφορετικές συχνότητες. Σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο το σεξ, όσο καλό κι αν είναι, δεν μπορεί να αποτελέσει συγκολλητική ουσία.
Η κοινή μας ζωή σταμάτησε να με πηγαίνει μπροστά. Ο έρωτας αν δεν γεννά μια καθημερινότητα αντάξιά του, να τον βράσω. Κι η καθημερινότητα μαζί της άρχισε να με πλακώνει. Υποτίθεται πως αυτή έπρεπε να εξελίσσεται διαρκώς κι εγώ να τρέχω να την προφτάσω. 
Κι όμως, συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Η μικρή παρέμεινε στάσιμη κι εγώ ήμουν το τούρμπο. Φτάσαμε στο σημείο να παρακολουθούμε τα χαζοσήριαλ στην τηλεόραση. Αν είναι δυνατόν! Αντί να ζούμε τη δικιά μας ζωή κρυφοκοιτούσαμε τις ζωές των άλλων...
Φυσικά, δεν έκατσα να το πολυσκεφτώ. "Άντε γεια και πάμε παρακάτω". 
Θέλει θάρρος και τόλμη η ελευθερία αδέλφια. Και προπαντός αυτοπεποίθηση κι αισιοδοξία...

71 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μας έπεισες τώρα, εντάξει .. γι' αυτό δεν σχολιάζει κανένας μας :))

Ψονθομφανήχ είπε...

Δεν σχολιάζετε και παθένω κατάθλιψη...

Ανώνυμος είπε...

μί είπε...

μπράβο και πολύ καλά έκανες!!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Οι πιο καταπιεσμένοι στην εποχή μας είναι οι άντρες!
Αυτά τα περί "καταπίεσης" της γυναίκας στον δυτικό κόσμο -δεν ξέρω ποιοί ακόμα τα υποστηρίζουν στα σοβαρά- έχουν περάσει, ανεπιστρεπτί· ο τροχός έχει γυρίσει προς την αντίθετη μεριά!!
Ο άντρας τη σήμερον πρέπει να είναι "πολυεργαλείο"· πρέπει να μπορεί να είναι σε θέση να κρατάει τη "φλόγα", το πάθος μέσα στη σχέση, ειδάλλως αρχίζουν οι γκρίνιες· το "μυστήριο"· να έχει καλή δουλειά, καλά λεφτά, καλά αυτοκίνητα, καλά σπίτια... και..... και... και....
Η γυναίκα πάλι φτιάχνει ένα προφίλ στο instagram και μεμιάς μαζεύονται καμιά χιλιοστή Μαλάκες από κάτω· μουνόδουλοι, που τους τρέχουν τα σάλια και θέλουν, επειγόντως, να πηδήξουν (εάν δε με πιστεύετε, κάντε το πείραμα! Φτιάξτε ένα ψεύτικο γυναικείο προφίλ και θα δείτε...)!!
Φυσικά, οι "πριγκίπισσες", επειδή ο "άντρας" των προδιαγραφών που θέλουν δεν υπάρχει, απλούστατα, καταλήγουν συντροφιά μ' ένα σκύλο -κρίμα για τον σκύλο-!!!
Τι να κάνουν οι κακόμοιρες;;
Έπεσαν στους "λίγους", τους "μέτριους"...
Πω πω πω πω πω πω πω.....
Κακόμοιρα πλάσματα!!
Ρε Ψονθομφανήχ, που πήγαν οι άντρες σήμερα;;;
Ξέρεις;;;

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Η μεγαλύτερη ώρα και στιγμή που νιώθει κάποιος, πραγματικά, Ελεύθερος είναι όταν βγαίνει επωνύμως και "ξερνάει" όσα τον πονούσαν και τον "αρρώσταιναν" χρόνια!!!
Επιστρέφει τον εμετό που τον περιέλουσαν, χωρίς ο ίδιος να το θέλει και να το ζητήσει, πίσω, σε αυτούς, οι οποίοι φρόντισαν να ρίξουν το "γάντι"· πρώτοι!!
Προς το παρόν, διαδικτυακώς· θα' ρθει η ώρα, όμως, που θα ειπωθούν και "εκτός"....

Ψονθομφανήχ είπε...

Ρε Γιάννη έλεος! Και σε είχα για προβεβλημένο
μπουρδελιάρη!
Αντί να πιάσεις το βυζί της μι, τι κάθεσαι και
μας αραδιάζεις?

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Γυναίκα είναι;
Δεν το πρόσεξα..

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δεν πειράζει· ας τ' "ακούσει" αυτή πρώτη!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Κάτσε ρε φίλε!
Αυτές μόνο θα γκρινιάζουν;;
Ας καγχάσω!!
Μονοπώλιο και στη γκρίνια;;;

μί είπε...

δεν μπορεί να μου πιάσει το βυζί Ψονθομφανήχ γιατί αν εγώ δεν θέλω να μου το πιάσει, δαγκώνει ο σκύλος !!! πείτε εσείς δεν πειράζει, ακούω εγώ πολλά τέτοια, καθημερινά...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Λογικό μου φαίνεται..

μί είπε...

σε καταλαβαίνω πως ένιωθες με τα σήριαλ στην τηλεόραση :)) λογικό Γιάννη Νικολουδάκη, ναι!!!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δε νομίζω ότι έχω να προσθέσω κάτι επάνω στο σχόλιό σου..
Ό,τι είχα να πω, το είπα!
Δώρον άδωρον όλα τα υπόλοιπα...
Μπορείς να κοροϊδεύεις, όσο θες, τα βιώματά μου δεν αλλάζουν, όμως!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ξέρεις.. η κοροϊδία είναι εύκολη ε;
Να την κάνεις!
Πανεύκολη..
Από θέση ισχύος όλα γίνονται!!
Η μαγκιά είναι στο θάρρος να τα λες στα ΙΣΙΑ, έστω κι αν ξέρεις πως δε θ' αρέσουν σε κάποιους και κάποιες!!!!

μί είπε...

όχι όχι, δεν κοροϊδεύω, καμία σχέση...άλλωστε συμφωνώ στα περισσότερα

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Με ποιά συμφωνείς;
Ότι είναι όντως έτσι τα πράγματα στα "σήριαλ" που έβλεπα; 😛

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
μί είπε...

αυτό με το σήριαλ το διάβασα μέσα στην δημοσίευση Γιάννη. Ήταν σχόλιο δυο σε ένα, απευθυνόμενη και σε εσένα και στον Ψονθομφανήχ, γι' αυτό μπερδεύτηκες...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Αλήθεια;
Κι εγώ νόμιζα πως πήγαινε ολόκληρο σε μένα! 😂
Παρεξήγηση λοιπόν..
Συγγνώμη! 😊

μί είπε...

Γιάννη συμφωνώ απόλυτα, με όλα όσα έγραψες στα σχόλια σου!!!

μί είπε...

ε κι εγώ συγνώμη για τον τρόπο που έγραψα το σχόλιο τότε και φαίνεται λάθος, σιγά το σημαντικό που πάθαμε, δεν είναι για συγνώμη αυτά .

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Και;
(Από δω και πέρα, "τι κάνουμε", είναι το θέμα!)

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μην το λες!
Από "παρεξηγήσεις" στο διαδίκτυο, άλλο τίποτα!! 😆😂😇

Ψονθομφανήχ είπε...

O Γιάννης μάλλον έχει ιστορικό παρεξηγήσεων, γι' αυτό είναι
λίγο εύθικτος και παραξηγιάρης!
Η Μι είναι πιο κωλοπετσωμένη, αλλά ξέρει να είναι και
κυρία.

μί είπε...

ε δεν με λες και πολύ κωλοπετσωμένη :)) εγώ με 7 σε μια μέρα? άλλες με 17...μου άρεσε το Μι δεν είχα σκεφτεί την ελληνική εκδοχή του ονόματος μου, λες το Μι να θέλει ήττα??

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ο Γιάννης έχει "ιστορικό παρεξηγήσεων", διότι, εκτός από το ότι έχει το θάρρος της γνώμης του, είναι και ρεαλιστής!!
Ο "προσωπικός" ιδεαλισμός με την ταυτόχρονη διατήρηση ρεαλισμού -για το πώς έχουν τα πράγματα στον "έξω κόσμο"- · και τα δυο συνοδευόμενα από μια "δυνατή προσωπικότητα" που έχει διάθεση να "αλλάξει" τα τεκταινόμενα, αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό!!
Ελπίζω η κοπελιά να με συγχωρέσει γι' αυτή την -παρολίγον- άσχημη "παρεξήγηση", αλλά έτσι κι αλλιώς είχα και λίγα νεύρα, εχθές, με άλλες... καταστάσεις.. 😉

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Το "Me" από που βγαίνει;

Ψονθομφανήχ είπε...

Το Μι ποτέ με ήττα! Αλλά αν θέλουμε να το κάνουμε πιο πληθωρικό και πιασάρικο... άντε με "οι"!

Γιάννη, η μη δεν είναι σαν αυτές που σου προκάλεσαν τραυματικές εμπειρίες. Δεν είναι με το ζωνάρι απλωμένο για καυγά. Ακόμα και τις μέρες που δεν πάει με 17, κοντρολάρει τα νεύρα της...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Εσύ παραπονιόσουν, λίγες σειρές πριν, πως δε σχολιάζει κανείς!
Είδες τι φίλος είμαι, τελικά;
Σε σώζω απ' την κατάθλιψη!!

μί είπε...

το me βγαίνει απο εμένα :)) εγώ, ναι ναι τα κοντρολάρω κατά μια έννοια, γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις που όσο και να θες δεν κοντρολάρονται αυτά...εε κρατάμε το Μι, μου άρεσε !!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

"It's Me"· που λέμε!!

μί είπε...

βγαίνει απο εμένα, που έπαιξα λίγο με τις ισπανικές λέξεις ώστε να δώσω ενα όνομα που να ταιριάζει στο ιστολόγιο μου...ήταν ενας παραλληλισμός ας πούμε, από μια πρόταση ισπανική που μου άρεσε πολύ και αφαιρώντας λίγα γραμματάκια απο το τέλος της πρότασης, κράτησα το m και προέκυψε κάτι σαν "αγάπη μου...με βλέπεις ή όχι?" μπλέκοντας λίγο συνδετικά την αρχή με το τέλος και το τέλος με την αρχή της πρότασης...ώστε όλα να γίνουν ενα, να υπάρξει απόλυτη ένωση...όπως γίνεται και όταν αγαπάμε...

το m υποδηλώνει την λέξη mi amor και τώρα που το κοιτάζω ξανά, το mi στα ελληνικά κυριολεκτικά είναι Μι, νομίζω οτι το Μι που έγραψε ο Ψονθομφανήχ ήρθε και έδεσε σαν ενα πετυχημένο γλυκό του κουταλιού...σκέτη γλύκα αυτό το Μι !!!

μου άρεσε πολύ αυτό το Μι...λέω να το γράψω έτσι το όνομα στο προφίλ μου...

μί είπε...

Γιάννη, άκου τώρα τι σκέφτηκα...όταν πάω σε υπηρεσίες και τους λέω το επώνυμο ώστε να το γράψουν, μου λένε με "ί"? γιατί πολλές φορές μου έχουν πει οτι κανονικά θα έπρεπε να γράφεται με μι, σε ενα σημείο του τέλος πάντων....μου αρέσει, έχει πολλές συνδέσεις αυτό το ελληνικό Μι...πω πω, υπέροχο...κι έχει και μια γλύκα, είπαμε ήρθε και έδεσε!!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ωραίο.. λογοπαίγνιο!!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Πηγή εμπνεύσεων.. το blog, δηλαδή!

Ψονθομφανήχ είπε...

απ' ό,τι βλέπω εσείς τα δυο διακρίνεστε από μιαν αστική ευγένεια. Ζητάτε συγγνώμη, συμφωνείτε με τον άλλον, του λέτε "ωραίο!", "έχεις δίκιο" κλπ.
Αλλά εγώ είμαι λίγο Καρπενησιώτης (τι λίγο δηλαδή, όσο δεν πάει άλλο είμαι), και συμπεριφέρομαι ως χωρικός και αγρότης, δηλαδή... αγροίκος!
Κι από ισπανικά δεν σκαμπάζω τίποτα, εκτός από ένα, που δεν θα το πω γιατί δεν υπάρχει λόγος αφού το καταλάβατε...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Για πες!

Ψονθομφανήχ είπε...

μικρό και αθώο σπουργίτι!
Θα στο πει η Μι που έβγαλε το Θερβάντες

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μα γιατί πας να χαλάσεις το επίπεδο της συζήτησης, βρε παιδί μου;

μί είπε...

είμαστε ευγενείς τι να κάνουμε, είναι να το έχεις αυτό..τα άλλα τα μαθαίνεις στην πορεία, ειδικά αν είναι και το επάγγελμά σου επιβάλλεται, υπάρχει ανταγωνισμός :)) εντωμεταξύ έχω κάνει μανικιούρ και δεν μπορώ να πληκτρολογήσω........ o Γιάννης τα λέει πολύ σωστά, γι' αυτό συμφωνούμε, τα διαβάζω πάντα τα σχόλια του.. πρώτα διαβάζω τα σχόλια του Γιάννη και μετά την δημοσίευση!!!

μί είπε...

δεν υπήρχε καμιά Ισπανίδα στο Καρπενήσι να σας μάθει ισπανικά ? :))

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Τι επαγγέλεσαι, αν επιτρέπεται;

Ψονθομφανήχ είπε...

τα τελευταία 100 χρόνια μόνο η ισπανική γρίπη επισκέφτηκε το
Καρπενήσι!
Κάποια μυρουδιά από ισπανική λογοτεχνία είχα πάρει όταν
άρμεγα τις δυο γελάδες μας, την Πιτσίλω και τη Μαλάμω

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

https://youtu.be/L8hTd2wOQlU

μί είπε...

ιδιαίτερα μαθήματα ισπανικών Γιάννη.. Ψονθομφανήχ κατέβαζαν περισσότερο γάλα οι αγελάδες υπό την επήρεια ισπανικής λογοτεχνίας? :))

Ψονθομφανήχ είπε...

το μόνο που παρατήρησα Μι ήταν πως αντί για αγελαδινό
η καρδάρα γέμιζε με του πουλιού το γάλα...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Τέλεια!
Κι εγώ ιδιαίτερα μαθήματα κάνω, μόνο που δεν είναι.... ισπανικών!
Ελληνικών είναι!! 😂

Unknown είπε...

Kαλά, το πιάσαμε το υπονοούμενο!
Θέλετε να ανταλλάξετε "ιδιαίτερα μαθήματα"!
Μου αρέσει ο ευφημισμός αυτός...
Εμείς οι αγροίκοι το λέμε ακόμα "πάμε για καφέ?"

Ψόνθο είπε...

προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το ανωτέρω σχόλιο
εστέλει απ' τον Ψόνθο τον Ευρυτάνα

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Μας δουλεύεις εσύ, κούκλε, κανονικότατα!! 😂

Άσκαρ είπε...

η νεώτερη γενιά Ευρυτάνων έχουμε χιούμορ. Εν αντιθέσει με τους κλασικούς Καρπενησιώτες, τύπου μπαρμπα-Γιώργου στο δημοφιλές θέατρο σκιών Καραγκιόζης!
Αλλά ο εκπολιτισμός έχει και το κόστος του. Οι παλιοί Καρπενησιώτες τις μετρούσαν με τις γκλίτσες, ενώ εμάς των νέων-εκπολιτισμένων καρπενησιωτών με το πρώτο κρύο γίνονται ... γαριδάκια!

μί είπε...

συγνώμη τώρα Ψόνθο απο την Ευρυτανία, απο όλα αυτά που γράψαμε το συμπέρασμα είναι οτι ο Γιάννης και εγώ θέλουμε να πάμε για καφέ??? :))



xristina είπε...

Άσχετο τώρα, αλλά στις γυναίκες αρέσουν οι αντίθετες γεύσεις πχ γαριδάκια μαζί με σοκολάτα... και νομίζω θα συμφωνήσει και η Μι σε αυτό αχαχ



Άσκαρ, μας αρέσει αυτό το Άσκαρ να το βλέπουμε...


Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Βρε μπας κι εσύ φτιάχνεις τα ψεύτικα προφίλ και τις άλλες φορές, Ψόνθε, από την Ευρυτανία;;;

Unknown είπε...

Να τα πάρουμε με τη σειρά...
Η Μι κι ο Γιάννης θέλουν να μελετήσουν τη μετάφραση
του ρεγκίνα ρόζας άματ!
Ο Άσκαρ θέλει να ξαναρμέξει καμιά καρπενησιώτικη γελάδα.
Κι η Μελισάνθη γουστάρει κάτι πυκνόρρευστο και
γλυκόξινο...

Άσκαρ είπε...

Ρε γαμώ το, αφού είμαι συνδεδεμένος ωα Άσκαρ,
γιατί με βγάζει Ανώνυμο!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Το καψες!

μί είπε...

melissalli νομίζω οτι δεν ακούστηκε καλά αυτό με τα γαριδάκια, νομίζω άλλο ήθελες να πεις και άλλο είπες.. Γιάννη έχεις μια υπερένταση τελευταία :))

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ έχω θέμα με το σχόλιο μου...προσπαθώ να το διορθώσω και δεν μπορώ, τώρα δεν μπορώ να βάλω όνομα... προς θεού, αλλιώς το εννοούσα αυτό που είπα καμία σχέση, παρεξήγηση...!!!

melissalli

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Πόσο "τελευταία";
Έτσι είμαι πάντα!

μί είπε...

Γιάννη, το Ψόνθο με το Ψονθομφανήχ έχουν διαφορά, λογικά είναι άλλος..ωχ έτσι είσαι πάντα? δεν το είχα παρατηρήσει αυτό, σε είχα για ποιο ήρεμο :))

μί είπε...

το "τελευταία" το έγραψα σαν έκφραση βρε Γιάννη

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Τι να σου πω; Σε άλλες φαίνομαι πιο ήρεμος• σε σένα όχι..
Δεν είναι περίεργο!
Καθένας σχηματίζει και διαφορετική εντύπωση για τον εαυτό σου!

μί είπε...

ναι και όταν έχεις να κάνεις με πολύ κόσμο λόγω δουλειάς, αλλιώς σε χαρακτηρίζει ο ενας και αλλιώς ο άλλος, δεν βγάζεις άκρη με τίποτα :)) λίγο να ξεχαστείς παραπάνω και να πεις καμιά "βλακεία", σε παρεξηγούν..το θέμα είναι να είμαστε ο εαυτος μας, έτσι δεν είναι?

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις! 😊
Αυτό θαρρώ κι εγώ..
Και πίστεψέ με, είναι δύσκολο να είσαι "εσύ"!
Θέλει υπομονή και κυρίως δουλειά!!

μί είπε...

πολύ σωστό αυτό που λες Γιάννη

μί είπε...

και το σημαντικότερο? οτι κάνεις να το κάνεις με ευχαρίστηση, να το απολαμβάνεις..εδώ που τα λέμε, αν δεν μας άρεσε η δουλειά μας θα την κάναμε? δεν θα την κάναμε

μί είπε...

ο Ψονθομφανήχ έχει μια ιδιαίτερη αγάπη με τα ζωάκια πάντως :))

Ψόνθο είπε...

τα ζωάκια τα αγαπώ, αλλά τα ζώα μου τη σπάνε...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Συμφωνώ με τον Ψονθομφανήχ!