Τετάρτη 19 Αυγούστου 2020

Καταστροφικά πρώτα ραντεβού! (ΣΤ') - Σπάει χέρια η μαλακία?

 

Το γκομενάκι το έψηνα εδώ και μέρες. Είχε όλα τα προσόντα που μπορούν ν' ανεβάσουν έναν πενηνταδυάρη. Νιάτα, χαμόγελο, αισιοδοξία, ενέργεια, ανεμελειά...
Για να μην τα πολυλογώ, ήρθε κι η ώρα που μου είπε το μεγάλο "ναι". Μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό. Απλά το κοριτσάκι δέχθηκε να βγούμε ραντεβού. Έτσι, στο χαλαρό. Σε μια καφετέρια στη γειτονιά μας. Στην πλατεία Βραζιλίας στη Μιχαλακοπούλου.
Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω κλασικές μεθόδους. Ξυρίστηκα καλά, φόρεσα ένα καθαρό τζινάκι και κάτι σπορ πατούμενα χωρίς τρύπες και ξεφτύδια. Επίσης ορκίστηκα να συγκρατήσω τη γλώσσα μου. Αυτή που πάντα προτρέχει της σκέψης και στο τέλος χύνει το γάλα απ' την καρδάρα που με τόσο μόχθο είχα μαζέψει.
Μπορώ να πω ότι για μεγάλο διάστημα τα πήγαινα από πολύ καλά έως τέλεια. Και για λογοτεχνία μιλήσαμε και για σινεμά. Με δυσκολία συγκρατούσα τα σάλια μου να μην τρέξουν. Μη με περάσει για κανέναν λιγούρι που μάτια, μυαλό και τα πάντα τέλως πάντως είναι κολλημένα σε κωλομέρια και βυζιά. Όοοοοχχιιιιιιι... εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους. Έχω επίπεδο, κουλτούρα, αμέ.
Αλλά όλη αυτή η φάση κάπου με χάλαγε. Πώς το λένε ρε παιδί μου. Δεν ήμουν ο εαυτός μου. Δεν μπορούσα να χαλαρώσω, να μιλήσω ελεύθερα, να ξεδιπλώσω τον πραγματικό μου χαρακτήρα. Που δεν τον λες ούτε αδιάφορο ούτε και λιγότερο γοητετικό...
Ένιωσα πολύ καταπιεσμένος. Κι εγώ όταν χάνω τον αυθορμητισμό μου είμαι ικανός για το χειρότερο. Άλλωστε το είπε κι ο Φρόυδ. Ό,τι καταπιέζεις και προσπαθείς να κρύψεις κάτω απ' το χαλί, κάποια στιγμή θα σε εκδικηθεί. Θα εμφανιστεί εκεί που δεν το περιμένεις και με απρόβλεπτη ένταση...
Οπότε το "κακό" ήταν ζήτημα χρόνου να προκύψει. Και προέκυψε με τη μορφή ενός γνωστού που περνούσε τυχαία και είχε τη φαεινή ιδέα να με χαιρετήσει. Για κακή μου τύχει είχε το χέρι του σπασμένο και σ' έναν γύψο απ' τον ώμο ως τον καρπό. Αυτό ήταν! Έκανε ένα τσαφ το μυαλό μου και την πέταξα τη χειροβομβίδα: "Από τι το 'παθες ρε? Απ' τη μαλακία?".
Ξέρετε τώρα... Οι λέξεις είναι όπως οι σφαίρες. Άπαξ και τις πεις δεν μαζεύονται πίσω. Με μιας γκρεμίστηκε όλη η εικόνα του ώριμου, ευαίσθητου, καλλιεργημένου αντρός που είχα χτίσει. Κι αποκαλύφθηκε το αλάνι που τόση ώρα ζουμπούσα το κεφαλάκι του να το κρύψω μέσα στην τσέπη μου. Το γκομενάκι έκανε μια έκφραση απογοήτευσης και μεγάλης απέχθειας. Έβγαλε το κινητό της και χάθηκε κάπου μεταξύ φέις και ίνστρα.
Οκ μάγκες μου, το παιχνίδι είχε χαθεί οριστικά. Δεν είχε νόημα να το παλέψω. Πλέον ό,τι κι αν έλεγα ή έκανα θα με έκαναν να φαίνομαι ακόμα πιο γελοίος. Πλήρωσα και φύγαμε χωρίς ένα αντίο. Τώρα, τι να σας πω... Καθόλου δεν με ένοιαξε. Αντίθετα, ένιωσα απελευθερωμένος. Αν είναι να χάσω τον εαυτό μου, καλύτερα να χάσω τη μαλάκω...

11 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Βρε αθεόφοβε, τι έκανες;;;
Απαπαπα!!!
Χαχαχα!!!
Πέραν της πλάκας, αυτή έχασε!
Και δεν καταλαβαίνω τι την πείραξε στο φινάλε.. Δεν είχε ακούσει πως οι άντρες βαράνε μαλακία; Από που τη φέρανε;;

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Έπρεπε να της θέσεις το εξής αίνιγμα, πριν "χαθείτε" οριστικά: "τι είναι εκείνο το οποίο προκαλεί μια "κότα", έχει γεύση αυγού, αλλά δε σχετίζεται με τίποτα από τα δύο";

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

... εάν απαντούσε σε αυτό το αίνιγμα, θα έκρινες πόσο σχετική είναι ή αν στο 'παιζε άσχετη!

Ψονθομφανήχ είπε...

και ποια είναι η σωστή απάντηση?
Του πουλιού το γάλα?

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δε θα σου πω!
Θεωρώ πως κι εδώ η απάντηση εξαρτάται από την "προαίρεση" του καθενός και της καθεμιάς... Διότι, εάν πω την απάντηση που σκέφτομαι εγώ, άντε μετά ν' αποδείξω πως δεν είμαι....... ρομπότ!!!! ��������������������

Δημήτριος είπε...

Μόνο ένας ψονθο μπορεί σε μία ιστορία να βάλει επιμύθιο το αυτονόητο ,τό τοις πασί γνωστό, μία κοινότοπη αλήθεια και να μην τον κατηγορήσεις οτι φέρνει κουκουβάγια στην Αθήνα και πρωτοτυπία μεδέν, χάρη στο λογοτεχνικό του χάρισμα!

Ψονθομφανήχ είπε...

Γιάννη, στην Ελλάδα ό,τι σηλώσεις είσαι! Και
στον μπλόγκερ όλι οι σχολιαστές δηλώνουμε πως δεν
είμαστε ρομπότ! Απίστευτο?

Δημήτριε, πλέον τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Ακόμα κι οι
κουκουβάγιες είναι στην Αθήνα σπάνιες! κι απόψε, μου έλεγε
ένας φοιτητάκος πως για να βγάλεις γκόμενα πρέπει να το
παίξεις δήθεν, να προσποιηθείς κάποια άλλη περσόνα, δηλαδή
να προδώσεις τον εαυτό σου!

Δημήτριος είπε...

Σοβαροί να μαστέ καθώς λέει ψυχολογία ο βωμολόχος άντρας είναι μπεσαλής ,ξηγιεται στα ισα και δεν θα σου κάνει λαμογιά ως επί το πλείστον, αλλά να πούμε πρέπει να τηρούνται και λίγο τα προσχήματα άμα αρχίσεις με το καλημέρα και το πρωτο ραντεβού τις βρωμοκουβέντες με το γυναικάκι ρισκαρεις να στραβώσει το πράγμα, άμα και σε μάθει και ψυχανεμιστει το ποσο αντρίκια και βάρβατη είναι η φτιαξη σου, βρίσκουν όλα το δρόμο τους.

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Εδώ, ρε παίδες, έχουνε βγει και "Σχολές Φλερτ"!! Τι να λέμε τώρα;; Τρελή πελατεία έχουνε• ένα σωρό νέοι άνθρωποι μαζεύονται εκεί... Τρελά κέρδη παίζει ν' αφήνει αυτή η δουλειά, πλέον, του influencer και του life coacher!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Αυτή η κοινωνία βγάζει τα λυσακά της, από τα μικράτα σου, να σε πείσει πως δεν αξίζεις τίποτα, αλλά πρέπει να είσαι "έτσι" ή "αλλιώς"! Μια ψυχή μου ψιθύρισε στ' αυτί, σήμερα, πως από τη στιγμή που δε θα' χω να χάσω τίποτα, θα μπορέσω επιτέλους να είμαι ο εαυτός μου!! Αυτή η ώρα κοντοζυγώνει όλο και περισσότερο...

Δημήτριος είπε...

Ναι Γιάννη αλλά όπως είχε εξηγήσει παλιά ο ψονΘΌ δε χρειάζεται να 'σαι και κατευθυντικός για να τα κονομήσεις, το παλιό του bloγ έιχε τεράστια επισκεψιμότητα και προοπτική περί τρελο κονομι ένεκα διαφημίσεις που θα μπαίνανε και χαιρεσαι να τονε διαβάζεις λογω που δε σε χειραγωγεί κουνώντας σου το δάχτυλο αλλά θες να πάρεις απο μονος σου πράγματα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο