Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Αναμνήσεις απ' την "ελληνική νύχτα" (Γ' - Γενέθλια κάθε βδομάδα!)

  
Τα παρακμιακά ξενυχτάδικα της ελληνικής επαρχείας ήταν από μόνα τους μια ολόκληρη κατηγορία. Κάποιος δήθεν ατζέντης μάζευε κάτι δήθεν χορεύτριες της κακιάς ώρας και της πλάσαρε στο πεινασμένο αντρικό κοινό ως "θεές".
Ο μαγαζάτορας είχε απαιτήσεις απ' το "εμπόρευμα". "Μα επιτρέπεται τέτοια μουνιά να μην έχετε από πέντ-έξι καψούρια η κάθε μία;", ούρλιαζε. 
Γι' αυτό εκείνος αποφάσιζε πού θα φαν, πού θα πιουν τον καφέ τους, πού θα ψωνίσουν... Εννοείται μόνο σε πελάτες του ξενυχτάδικου με γερά πορτοφόλια, που θα κολακευτούν και ίσως καψουρευτούν τις χοντροκώλες και το βράδυ θα κάνουν μεγάλους λογαριασμούς...
Τ' αλάνια και τ άφραγκα δεν είχαν ελπίδα να πηδήξουν τις "καλλιτέχνηδες". Αυτές έπρεπε να γαμιούνται μόνο από άτομα που άφηναν λεφτά στο μαγαζί.
Επειδή οι "φορτωμένοι", δηλαδή οι λεφτάδες, ήταν λίγοι, ο επιχειρηματίες έκανε τα πάντα για να τους ξεζουμίσει. Ακόμα και "φερτάκηδες" χρησιμοποιούσε. Έβαζε στα πρώτα τραπέζια κάτι φίλους του τζαπέ, που έκαναν δήθεν τα γλυκά μάτια στις τραγουδιάρες για να προκαλέσουν τον ανταγωνισμό των "πιασμένων" και ν' αυξηθεί η κατανάλωση...
Βέβαια, όταν έρχεται η μοιραία στιγμή να πληρωθεί ο λογαριασμός γίνονταν και οι μεγάλες φασαρίες. Εκτός από κείνους που δικαιολογημένα αμφισβητούσαν το παραφουσκωμένο ποσό, ήταν και κάτι μάγκες που την έβγαιναν νταϊλίκι. "Εμείς απόψε την είδαμε να μη δώσουμε φράγκο. Άλλη φορά τα βρίσκουμε"!
Χαμός γίνεται κι όταν κάποια κοπέλα αρνείται στο τέλος του προγράμματος να πάρει βίζιτα έναν πελάτη που όλη νύχτα ξόδεψε μια περιουσία για πάρτη της. Πολλές προσπαθούσαν να το σκάσουν και κρυφά. Επικίνδυνα πράγματα. Οι νόμοι της νύχτα είναι πάντα άγριοι μαι μην το ψάχνετε...
Είχα γνωρίσει κάπου μία που είχε κάθε βδομάδα γενέθλια. Για να μαζεύει πολλά δώρα. Μαδούσε κανονικά έναν ηλικιωμένο κύριο. Τον είδα με τα ίδια τα μάτια μου να βγάζει μπλοκ επιταγών και να της λέει: "Πόσα γουστάρεις ατάκα κι επί τόπου για να σε γαμήσω στο σχόλασμα;".
Καθόταν μαζί του πολύ ώρα. Κι όταν κάποια στιγμή σηκώθηκε να πάει τουαλέτα, εκείνος φώναξε τα γκαρσόνια και τους έβαλε να απολυμάνουν την τουαλέτα με τρία κιβώτια σαμπάνια...

28 σχόλια:

μί είπε...

μόλις ξύπνησα -με τις μεγάλες ώρες- και ήρθα..θα διαβάσω οτι έχασα ελπίζω να μην έκανες πολλές δημοσιεύσεις..το 'χω χάσει που λένε με τον χρόνο κρατάω ενα μωράκι εδώ κοντά και η ιδέα μου ήρθε απο το babysitting που λέγαμε..για να δω τι έχεις γράψει

μί είπε...

αν η συγκεκριμένη που λες έλεγε οτι είχε κάθε εβδομάδα γενέθλια στον ίδιο άνθρωπο για να παίρνει δώρα, τότε αυτός είχε αλτσχάιμερ :)) πόσο χρονών ήταν αυτός? αχαχ εντάξει, όταν πιάνεις τέτοια θέματα δυσκολευόμαστε να σχολιάσουμε γιατί είναι όπως στις καλτ ταινίες που τις βλέπεις και δεν ξέρεις τι να πεις μετά, το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι δεν κάνει να λέτε τις γυναίκες χοντροκόλες γιατί είναι ωραία τα πιασίματα -όπως τα λέμε εμείς οι γυναίκες- και σε ποιον άντρα δεν αρέσουν και το άλλο που θέλω να πω είναι οτι πρέπει να ήταν πολύ χάλια η σαμπάνια για να την πετάξουν έτσι αχαχ

Ψονθομφανήχ είπε...

και τη μάνα μου λέω "χοντροκώλο"!
Κι αυτή μου λέει... "να υπάρχει στον κόσμο άλλο
παιδί που να λέει τη μάνα του χοντροκώλα;"

μί είπε...

ενταξει..θα ξέρει οτι τα λες απλά πειράζοντας την, πειράζουμε κάποιον λιγάκι όταν τον αγαπάμε...νομίζω θα της αρέσει αυτό το πείραγμα

μί είπε...

εγώ πάντως που είμαι άκωλη θα ήθελα να είμαι χοντροκώλα αχαχ κοίτα, το έγραψα με δυο ο πριν :))

μί είπε...

πάω να διαβάσω κάτι φιλοσοφικά που διαβάζω συνήθως και επιστρέφω.."παίρνω το δισάκι μου και σ'ακολουθώωω" έτσι δεν λέει σε ενα παραμύθι? νομίζω η κοκκινοσκουφίτσα το λέει..λύκε λύκε είσαι εδώ? αόχι..ο λύκος το λέει αχαχ

μί είπε...

εγώ την πειράζω την μάνα μου τελευταία λέγοντας στον πατέρα μου "μίλα κι εσυ ρε πατέρα μας έχει τρελάνει τελευταία με αυτά που μας λέει" αχαχ

Ψονθομφανήχ είπε...

καλά, εσύ είσαι μέσα στο "σύνδρομο της κοκκινοσκουφίτσας"! χαχαχα
Το χουμε ξαναπει αυτό νομίζω!

Έτσι είναι οι κόρες, συμμαχούν με τον πατέρα κατά της μητέρας.
Σύνδρομο Ηλέκτρας λέγεται αυτό? Χαχαχα φλομώσαμε στα σύνδρομα...

μί είπε...

αχαχ μα πόσα σύνδρομα έχω πιά..είμαι κοκκινοσκουφίτσα γιατί τρέχω τρέχω τρέχω τρέχω :))

μα αυτή η γλυκιά "συμμαχία" γίνεται γιατί έτσι η μητέρα έχει διπλή αγάπη εκείνη την ώρα και του παιδιού και του πατέρα..

(ο Γιάννης που είναι πάλι? :))

Ψονθομφανήχ είπε...

σήμερα τον έχω τιμωρία γιατί έκανε ματσωλιά!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Η Μι επέστρεψε!!

μί είπε...

ελπ΄ζω να ήταν μικρή η τιμωρία :))

μί είπε...

μα μπορώ εγώ χωρίς εσάς Γιάννη?

μί είπε...

τιμώρησε τον με χαλαρές μουσικές αχαχ για να ηρεμήσει..γι'αυτό

μί είπε...

λογικά τον τιμώρησες με το τραγούδι της δημοσίευσης :))

Ψονθομφανήχ είπε...

o Γιάννης δεν ξέρει από Σπάτα κι από Ταμπούρια, είναι
παιδί της Αθήνας

μί είπε...

Γιάννη δεν είναι ακριβώς επιστροφή γιατί πάω κι έρχομαι αναλόγως χρόνου αλλά όταν δεν προλαβαίνω να διαβάσω -καλή ώρα σαν και τώρα- την δημοσίευση μια μια όταν τις κάνει ο Ψονθομφανήχ, έρχομαι και τις διαβάζω όλες μαζί..εδώ που τα λέμε, λογικό είναι πολλές φορές να υπάρχουν κάποια κενά της παρουσία μας

μί είπε...

καλημέρα Ψονθομφανήχ, ξέχασα να αφήσω την καλημέρα μου πριν..εσυ ξέρεις ποιο πολλά πράγματα για τον Γιάννη απο οτι εγώ και τι μουσικές ακούει και τι ξέρει και τι δεν ξέρει..

μί είπε...

είδες πάντως..γύρισα να αφήσω την καλημέρα μου

Ψονθομφανήχ είπε...

kακημέρα μι-γυριστρούλα!
στην αθήνα χιόνισε σήμερα για 10 λεπτα

μί είπε...

κοίτα τι τραβάγαν οι καημένες οι κοπέλες..στο χιόνι θα κολλήσουμε? τι δήθεν τους έκαναν τα γλυκά μάτια τι δήθεν το ενα τι δηθεν το άλλο...τι να μας πει ενα χιόνι..

Ψονθομφανήχ είπε...

ναι μωρέ, τώρα το παίζουν όλες βιασμένες!

μί είπε...

εγώ λέω για τις κοπέλες της δημοσίευσης και τις τότε εποχές..

μί είπε...

δεν τέλειωσε ακόμα η τιμωρία του Γιάννη?

Ψονθομφανήχ είπε...

του επέβαλα τον κακόνα της ξηροφαγίας και αφωνίας-αγραφίας!

μί είπε...

μπαίνω κι εγώ σε τιμωρία για συμπαράσταση του Γιάννη...αναγκαστικά βέβαια γιατί απο αύριο αυξάνονται οι ώρες εργασίας μου..αλλά θα διαβάζω τις δημοσιεύσεις μαζεμένες όποτε έχω χρόνο, φιλιά!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

μπέστε όλοι στη σαλαμούρα!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

"Άλλοι" τον τιμωρούν, τον Γιάννη, για πράγματα για τα οποία δεν ευθύνεται!!
Και δε θα ησυχάσει -ο τελευταίος- εάν δεν αποδοθεί δικαιοσύνη...