Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Στην Κόρινθο μέχρι κι ο βλάχος εκπολιτίζεται!

Όπως σας είπα, στην Κόρινθο πήγα για να βρω καμιά τρύπα της προκοπής να βάλω την καρπενησιώτικη γκλίτσα μου.
Αλλά το σενάριο άλλαξε!
Τι πράματα και θάματα είν' τούτα που βλέπω?
Πριν περάσω τ' αυλάκι έκανα μια βολτούλα μέχρι την Περαχώρα.
Κάτω, στα ριζά του βράχου, ακριβώς μπροστά απ' το μικρό λιμανάκι ο ναός της Ήρας.
Τον έφτιαξαν λίγα χρόνια πριν οι πατριώτες μου οι Δωριείς.
Συντηρητικοί άνθρωποι! 
Κι αυτές οι ιέρειες της Ήρας, ρε πιδίμ, φοράνε κάτι ράσα μέχρι το σαγόνι.
Το πήρα απόφαση πως εδώ δεν θα δω βυζόμπαλα, και πήρα τον κατήφορο.
Να 'μαι τώρα στ' αυλάκι!
"Αυλάκι" το λέτε σεις, αλλά στη δικιά μου εποχή δεν το είχαν ακόμα κόψει το μέρος.
Ένας πρωθυπουργός της Κορίνθου, ο Περίανδρος, σχεδίασε κάποτε να φτιάξει κανάλι, αλλά το ματαίωσε.
Ο Καλιγούλας ανέθεσε σε κάτι Αιγύπτιους μηχανικούς να φτιάξουν σχέδια, αλλά εκείνοι του είπαν πως έτσι και κόψουν τη στεριά, τα νερά θα σκεπάσουν την Αίγινα.
Μετά ο Νέρωνας έβαλε μπρος το έργο, μα τον σκότωσαν τον έρμο και δεν πρόκανε...
Τελικά το κανάλι έγινε το 1893, επί Τρικούπη, πακέτο με την πτώχευση...
Με το κουβεντολόι ούτε κατάλαβα πώς έφτασα στην Ισθμία.
Τι θαύμα τούτος ο ναός του Ποσειδώνα?
Πιο πίσω το θέατρο και απέναντι το στάδιο.
Είμαι και τυχερός!
Έπεσα πάνω στην ώρα που αρχίζουν οι πανελλήνιοι αγώνες των Ισθμίων.
Βλέπω και τον Πλάτωνα τον Αθηναίο!
Παίζει στον τελικό της πυγμαχίας.
Φιλόσοφος ξεφιλόσοφος, έχει έναν σβέρκο αδελφάκι μου σαν καλογέρου!
Και ξαφνικά, μια τσαπερδόνα Κορίνθια μου σκάει ένα μπεκατσοφιλάκι...

3 σχόλια:

Άθη είπε...

Εεε,εμ...καλημέρα καλό μου...χαααχαααχαααχαααχαααχααααα!πονηρούλα η Κορίνθια ε?...πάντως η αφήγηση σκίζει δε λέω...πολύ....γλαφυρή...χοοοοχοοοχοοοοχοοοο! αναμένουμε τη συνέχεια...καλημέρες...

Μαρία είπε...

δεν σε χώραγε η Αθήνα, στην κόρινθο πήγες να εκπολιτιστείς;

Ψονθομφανήχ είπε...

Μπα, δεν θα τη συνεχίσω την ιστορία.
Αφήνω τον βλάχο στην αγγαλιά της Μαρίας Κορινθίου, κι αγώ φεύγω για Αγιονόρος!