Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Σελίδες απ’ τα ρημαγμένα καλοκαίρια της ζωής μου (Α’) Αμοργός - Η γυναίκα με το κόκκινο γέλιο...

Την έλεγα "γυναίκα με το κόκκινο γέλιο".
Γδυνόταν μπροστά μου ατάραχη, χωρίς αιδώ μα και δίχως αναίδεια...
Σα να μην ήμουν πλάι της εγώ αλλά ο ίσκιος μου.
Με αγνοούσε;
Με ξεχνούσε;
Ποιος ξέρει...
Γδυνόταν...
"Μ’ αγαπάς;", τη ρωτούσα.
"Όχι!"
"Δεν μ’ αγαπάς;"
"Όχι!"
"Θα μ’ αγαπήσεις;"
"Ίσως"
Μια νύχτα θέλησα να της ακουμπήσω τα μάτια της με τα δικά μου.
Ένα σμίξιμο των βλεφαρίδων.
Φρένιασε!
- Τι θες να μου κάνεις;
- Ένα χαδάκι!
- Στα μάτια μου;
- Γιατί όχι;
- Γιατί τα μάτια μου θα τα χαρίσω μόνο σ’ αυτόν που θ’ αγαπήσω!
Φαίνεται πως στα μάτια της θρόνιαζε η τιμή της...
Όμως τα χείλη της ήταν πάντα κατακόκκινα, μέρα και νύχτα.
Δεν ξέβαφαν ποτές.
Ακόμα και το σάλιο της κατακόκκινο ήταν.
Ο δαίμονας κι εγώ...

14 σχόλια:

Ψονθομφανήχ είπε...

Κάνουμε ένα μικρό διαλειμματάκι απ’ τις ινδικές ιστορίες, αλλά θα επανέλθουμε!

Έτσι, για την ποικιλία...

Ανώνυμος είπε...

πηδάς από δώ και από κεί ,με δυό λόγια...οκ

Ψονθομφανήχ είπε...

έλα μωρέ, ένα μικρό πηδηματάκι απ’ το Δελχί στην Αμοργό έκανα!

Κι εσύ το κάνεις θέμα... γκρινιάρα!

Ανώνυμος είπε...

βγαίνεις και σε καγκουρό xxl ???

Ψονθομφανήχ είπε...

καγκουρό, κουνέλι, βάτραχος, σπίνος... σε ό,τι τραβάει η ψυχή σου!

Ανώνυμος είπε...

σου έχω λοιπόν πρόταση ,η επόμενη version να σε βγάλουμε σε φόραδο .....και λίγα με την ψυχή μου

Ανώνυμος είπε...

Φιλί (για τον "ακροβάτη" ). Τα πηδηματακια με αφήνουν αδιάφορη...

BUTTERFLY είπε...

Εμενα πιο πολυ μου αρεσουν αυτες σου οι ιστοριες!

Ανώνυμος είπε...

συγκινείς τα πλήθη ,ατιμούτσικο.της αερολέσχης και καταδρομών
http://youtu.be/4xYh9vXvFjs
ο νέος !!!!

Ασυλλόγιστη είπε...

Kαλή η ιστοριούλα αλλά όχι όπως οι άλλες στο παλιό μπλογκ

Χρόνια σε περιμένω είπε...

πάντως απ' τις ινδιάνικες καλύτερη είναι

Ανώνυμος είπε...

ρε βαρβάτε !!ο λαός ψοφάει για περίοδο και betadinia ,μυρίζεις απήγανο αδερφάκι μου

Ψονθομφανήχ είπε...

τι γένετε δω ρε παιδιά;

Για συνέλθετε λίγο μην σας αλαλιάσω στους αγίους απ’ τις ινδίες!

Heliotypon είπε...

Αφού δεν σ' αγαπούσε τι ήθελες να σου πει ψέματα; Μπράβο της για την ειλικρίνειά της. Πολλές στη θέση της θα σου έλεγαν ψεύτικα λόγια, τάχα αγάπης, για να σε "τυλίξουν" σ' ένα μαύρο ...γαμπριάτικο ρούχο.