Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

(Ημερολόγιο χωρισμού - ΣΤ') - Βρήκα το φάρμακο κατά της πρόωρης εκσπερμάτισης!

Όσο ήμουν με τη Μ. είχα απαιτήσει να μένουμε ο καθένας σπίτι του. Και καλά... για να έχουμε το χώρο και το χρόνο μας.
Στην πραγματικότητα μου είχε κολλήσει η ιδέα πως όλο και κάποια γκομενίτσα θα μου καθόταν κι άρα χρειαζόμουν έναν προσωπικό χώρο για να μη χάσω την ευκαιρία.
Φυσικά κανένα γκομενάκι δεν γύριζε να με κοιτάξει, κι εγώ ξημεροβραδιαζόμουν στη γκαρσονιέρα της Μ. γιατί φοβόμουν πως εκείνη θα εκμεταλλευόταν την απουσία μου για να μπάσει κανέναν γκόμενο στο κρεβατάκι της...
Η Μ., όπως όλες οι γυναίκες, ήταν η μήτρα της δολιότητας.
Πέταγε συνεχώς σπόντες που περιείχαν έμμεση απειλή χωρισμού, χωρίς να χρησιμοποιεί τη λέξη "χωρίζουμε"! Είναι η κλασική μέθοδος να σμπαραλιάζεις τις αντιδράσεις ενός μη αποφασισμένου άντρα και να τον έχεις του χεριού σου...
Η Μ. είχε το πάνω χέρι και στο σεξ. Το κάναμε πάντα και μόνο όταν αυτή ήθελε. Αν καμιά φορά είχα κι εγώ τις απαιτήσεις μου, εκτός απ' τα κλασικά περί κούρασης, πονοκέφαλου κ.λπ., άκουγα απαντήσεις όπως "ρε άσε τους έρωτες και πιάσε καμιά σφουγγαρίστρα" ή "ψάξε να βρεις καμιά δεύτερη δουλειά που 'χουμε τέσσερα νοίκια απλήρωτα"...
Βέβαια, για να λέμε και του στραβού του δίκιο, η Μ. είχε κι ένα καλό: παρότι μπορούσε να έχει όποιον άντρα ήθελε, εντούτοις οι ερωτικές της εμπειρίες ήταν συνειδητά περιορισμένες. 
Η πρώτη της σχέση ήταν στο πανεπιστήμιο και κράτησε 5 χρόνια. Έμεινε μόνη άλλα τρία χρόνια, γνώρισε για κάνα εξάμηνο έναν χλέμπουρα και στο καπάκι τα 'φτιαξε με μένα. Πολύ χαμηλό σκορ για την εποχή μας, την ηλικία της και τη γοητεία της...
Θυμάμαι πως το πρώτο πράμα που ερωτεύτηκα στη Μ. ήταν τα πράσινα μάτια της. 
Όλα γύρω μού φαίνονταν πράσινα. Ο καναπές, οι τοίχοι, το ψυγείο που έβγαζα τις πράσινες μπύρες.
Παρ' όλ' αυτά δεν είχα καμιά διάθεση να κόψω τα ξενοπηδήματα. Νόμιζα πως είμαι ο κύριος Δεν Ξέρω Που Να Πρωτοβάλω Το Καβλί Μου, Αλλά Θα Τις Προλάβω Όλες!
Φυσικά, καμιά δεν μου "καθόταν" εκτός απ' τη Μ. Αλλά κι αυτή, όσο πέρναγε ο καιρός, όλο και πιο αραιά...
Πάντως, στα πρώτα μέλια μαζί της είχα τόση κάβλα που πάθαινα πρόωρη εκσπερμάτιση! 
Μόλις άρχιζε τα πρώτα βογγητά ερεθιζόμουν τόσο, που έχυνα κατευθείαν. Οπότε βρήκα την υγειά μου χρησιμοποιώντας ωτοασπίδες!

6 σχόλια:

Άθη είπε...

Ε,εμ...έτσι ε?...(καλό μεσημέρι παρεπιπτόντως αγαπητέ ιδωκτήτα)..ε,εμ...ό-λοι οι άντρες το ίδιο είστε και τα ίδια κάνετε!ε,γιανά σε απειλεί η κοπέλα με χωρισμό..θα τις είχες,δώσει και κάποια 'δικαιωματάκια'να το κάνει!!!δ εν μπορεί να το'κανε έτσι για πλάκα..ή γιανά σου σπάσει απλώς τα νευράκια....(όπως έκανε ο πρώην μου,όταν του μιλούσα για χωρισμό (σπάνια βέβαια (πιο συχνά μου μιλούσε εκ εί νος για χωρισμό)-τώρα τόοοσα χρόνια μέτα-πιστέυω ότι θα'πρεπε να το'χα κάνει πιο συχνά!),όταν του μιλούσα για χωρισμό...αυτός μου το'παιζε 'αθώα περιστερά'-'παρθενόπη'και δ εν συμμαζέυεται!-κι ενώ ήταν 'οφθαλμοφανές'...ότι έφταιγε α υτός κι ό χι ε γώ!-α υτός προσπαθούσε να με πείσει για το αντίθετο!-άσκοπα)βέβαια...πο-τέ δ εν με έπεισε για την ακρίβεια!)επειδή Δ ΕΝ είχε κανένα επειχήρημα που να στέκει)...ε,εμ...και τι'θελες ρε συ να κάνει η κοπέλα?όποτε σου...'κ...α...λωνε'εσένα να σου καθόταν ντε και καλά!?....μπορεί και όντως να μην μπορούσε!...ε,εμ...και από την άλλη τι να'κανε,ρε σύ? όταν κάνεις σέξ βογγάς υποτίθεται!εκτός κι α ν είσαι ζώον και δ εν καταλαβαίνεις τίποτε!και το κάνεις εντελώς μηχανικά,από υποχρέωση,και δ εν ξέρω από τί άλλο!,κι όχ ι επειδή το θες...επειδή ΘΈΛΕΙΣ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟΣ..να το κάνεις,με α υτόν που αγαπάς..για τί τον α γα πάς κλπ,κλπ...)μό-νο ένα βόδι δ εν θα βογγούσε!...χοοοοχοοοχοοοχοοοχοχο!....ε,άκου έβαλε ωτοασπίδες!!!άλλο πάλι και τούτο άντε και να δώ τι άλλο,παράξενο θα δω γραμμένο εδώ μέσα, ακόμη απο'σένα..χοοοχοοοοχοοχοοοοχοοχο!...πάντως γέλασα δε λέω και χαίρομαι που βλέπω (ότι ίσως?) έχεις αρχίσει να 'ξεφέυγεις' λίιιγο?από την 'κλαψομουνίλα'του χωρισμού?(το εύχομαι)....πάντως γέλασα...φιλάκια και καλό μεσημέρι και πάλι...

Ψόνθο είπε...

Πολύ γουστάρω την ορολογία σου ρε συ Αθούλα: "παρθενόπη" "κ...α...λωνε" "κλαψομουνίλα" κλπ

Ναι, σε καλό δρόμο είμαι, ετοιμάζω και το σχετικό ποστάκι...

BUTTERFLY είπε...

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού του δίκιο, η Μ. είχε κι ένα καλό: παρότι μπορούσε να έχει όποιον άντρα ήθελε, εντούτοις οι ερωτικές της εμπειρίες ήταν συνειδητά περιορισμένες.

????!!!!!!! Eλεος δηλαδη με τα αντρικα σας κολληματα! Δηλαδη ρε φιλε αν ειχε παει με 10 αντι για 3 θα ειχε κατι κακο; Α και να σου πω, ετσι για να μην αυτπατασαι... Οι περισσοτερες γυναικες με 3 λενε οτι εχουν παει!...

Ψονθομφανήχ είπε...

Είδες Χριστινάκι μου; Παρασύρομαι κι εγώ απ’ τα κοινωνικά στερεότυπα!
Κανονικά θα έπρεπε να περηφανεύεται ένας άντρας όταν η γυναίκα του είχε πολλούς πριν απ’ αυτόν, αλλά απ’ όλους αυτός επέλεξε τον ίδιο ως καλύτερο!

Ανώνυμος είπε...

Και οι κροταλισμοί των Εγγλέζικων πολυβόλων, και οι εκκωφαντικοί βομβαρδισμοί των Μποουφαίτερ και Σπιτφαιρ, εκεί στις οχηρωματικές θέσεις του Αρδητού, το ίδιο επιβρανδυντικό αποτέλεσμα είχαν.

Έχω φάει κόλλημα

ΟΡΕΙΝΟΣ

Ταξιάρχης είπε...

Βλέπω τα ζεις τα Δεκεμβριανά Ορεινέ!
Το ΄χεις αποθημένο γιατί την ώρα που ο "Λόρδος Μπάυρον" πολεμούσε στο Πολυτεχνείο, εσύ πολεμούσες εναντίον του ΕΔΕΣ στην Ήπειρο...