Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Για χάρη του ΣΥΡΙΖΑ γλειφομουνιάζω και τη Γερμανίδα αριστερίστρια!

Σάββατο βράδυ, παραμονή εκλογών.
Έχω κανονίσει με κάτι φίλους να τη βγάλουμε στου Ψειρή. Καλά παιδιά, δημοκρατικά, αλλά κάπως διαβρωμένα απ’ τη μόδα και το λάιφ στάιλ. Εγώ αυτούς τους λέω "αριστερούληδες"!
Διαφωνήσαμε. Εκείνοι ήθελαν να κάτσουμε σ’ ένα μαγαζί λαμπερό, πέρασμα, "να βλέπουμε μουνάκια να περνάνε"!
Εγώ ήθελα να πάμε στη στοά, πίσω απ’ την καγκελόπορτα στην Αγίου Δημητρίου. Δε λέω περισσότερα, οι μυημένοι κατάλαβαν για ποια χαμοκέλα μιλάω...
Για να μην τα πολυλογώ, διασπαστήκαμε όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, κι εγώ, μόνος μου, το κόβω με τα πόδια για Εξάρχεια.
Βέβαια, ποτέ δεν είμαι "μόνος μου". Στο σακίδιο, που πάντα κουβαλάω στην πλάτη μου, έχω μαζί μου όλους τους κλασικούς: Χέμινγουεϊ, Μπάροουζ, Κέρουακ, Μπουκόφσκι, αλλά και τους νεοσωκρατικούς Κρίστοφερ Φίλιπς, Δαυίδ Ρόμπινς κ.λπ. Πολύ βαρύ σακίδιο... μάλλον γι’ αυτό δεν ψήλωσα πολύ.
Πάω, που λέτε, στο στέκι της Ναυαρίνου, ακριβώς απέναντι απ’ την κατάληψη του γνωστού πάρκου. Και πέφτω σε μια τεράστια παρέα Ευρωπαίων αριστερών που ’χουν έρθει στην Αθήνα για τη συγκέντρωση του Αλέξη στο Σύνταγμα και σκόπευαν να μείνουν και την Κυριακή για να πανηγυρίσουν τη νίκη της Αριστεράς.
Γαμώ τη δυσλεξία μου γαμώ! Δεν μου επέτρεψε να μάθω μια ξένη γλώσσα της προκοπής. Έτσι αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω έναν φίλο μεταφραστή. Απορώ πώς τα καταφέρνει ο καριόλης και μιλάει άπταιστα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά κι ισπανικά!
Στο μεταξύ έχω ξελιγωθεί με μια Γερμανιδούλα γκαμήλα, με την τρίχα τούφα στις μασχάλες. Αριστερίστρια του κερατά, απ’ αυτές που ’χουν περίοδο και πλένονται με τη μάνικα της υδροφόρας του δήμου...
Για να μην σας τα πολυλογώ, απ’ τους Άγγλους και τους Γάλλους αριστερούς απογοητεύτηκα. 
Ρε σεις, τούτοι είναι εθνικίσταροι του κερατά. Δεν παραδέχονται ούτε πως η δημοκρατία ξεκίνησε απ’ την αρχαία Αθήνα ούτε πως την πρώτη ρωγμή στη νεοφιλελεύθερη Ευρώπη την έκανε πάλι η Ελλάδα με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Νομίζουν πως όλα αρχίζουν και τελειώνουν απ’ τις χώρες τους. Ακούς να σου λένε πως η Δημοκρατία είναι "αγγλική" ή "γαλλική"  εφεύρεση, και κάτι παθαίνεις.
Ακόμα κι οι Ισπανοί του Ποδέμος σνομπάρουν την Ελλάδα και τον ΣΥΡΙΖΑ. Νομίζουν πως αυτοί μόνο έχουν "ολοκληρωμένο πρόγραμμα" και πως ο ΣΥΡΙΖΑ, και γενικά κάθε τι ελληνικό, είναι για τα μπάζα!
Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, μόνο με τους Γερμανούς μπόρεσα να συνεννοηθώ σοβαρά. Ίσως να ήταν και η κάβλα μου για τη Γερμανιδούλα. 
Αλλά, θα σας το εξομολογηθώ ρε παιδιά. Έχω κι αν έχω κάνει τα άπειρα γλειφομούνια. Όμως αυτή τη γυναίκα θα τη γλειφομούνιαζα μεν αλλά αφού θα ΄χα κάνει τάματα σ’ όλους τους αγίους και τις αγίες, μεγάλη η χάρη τους...
Κάποια στιγμή, ρωτάω τους Γερμαναράδες αν έχουν έρθει τίποτα Βαυαροί δεξιοί να πανηγυρίσουν ενδεχόμενη νίκη του "Βαγγέλα του μπεγλέρα". 
Ακούω το φίλο μου τον μεταφραστή να λέει το όνομα "Μεϊμαράκης". "Ρε μαλάκα", του λέω, "να μεταφράζεις ακριβώς τα λόγια μου. Σου είπα Βαγγέλας μπεγλέρας και εντελαμαγκέν ντε βοτανίκ, εσύ γιατί λες Μεϊμαράκης;".
Αλλά άντε να τα μεταφράσεις αυτά στα γερμανικά. Πώς να του πεις του Γερμανού το "κουραδόμαγκας" και το "χεζοβράκης"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: