Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Ως και το γαμόσκυλο με πρόδοσε τη μέρα των ερωτευμένων!

Εδώ και πέντε χρόνια ήταν "ο σκύλος μου"!
Αδέσποτος κοπρίτης, βέβαια, αλλά εγώ τον τάιζα, εγώ τον φρόντιζα, εγώ τον αγαπούσα.
Όλη η πιάτσα το ήξερε. "Ο σκύλος του Ψόνθο!", έλεγαν...
Τον είχα βαφτίσει "Νταλί" επειδή ήταν μουστάκιας.
Και τον έβρισκα μονίμως εκεί: είτε στον πεζόδρομο πίσω απ’ το Μινιόν, είτε στη γωνία Βερατζέρου και Γ’ Σεπτεμβρίου.
Κάθε πρωί μοιραζόμασταν την τυρόπιτά μου, κάθε μεσημέρι το κουλούρι μου και κάθε απόγευμα το κρουασάν μου. Και μη νομίσετε πως τον "έριχνα". Ήμουν πάντα ακριβοδίκαιος στη μοιρασία. Κι ας χτυπούσε πολλές φορές ταμπούρλο το στομάχι μου.
Του μίλαγα στοργικά, τον χάιδευα, τον έξηνα, δεν επέτρεπα σε κανέναν να τον βασανίσει. "Όποιος τον πειράξει θα ’χει να κάνει μαζί μου!"...
Μόνο εγώ είχα δικαιώματα πάνω του. Τα οποία σπάνια ασκούσα. Μόνο καμιά βροχερή μέρα που λάσπωναν τα παπούτσια μου, τα γυάλιζα με τις αυτάρες του...
Για να είμαι ειλικρινής πάντα είχα την απορία τι στο διάολο έκανε ο Νταλί τις νύχτες. Αλλά δεν το πολυέψαχνα. Με βόλευε να πιστεύω πως ήταν πάντα "εκεί", σαν τον πιστό Άργω, να με περιμένει...
Ώσπου σήμερα ξημερώματα έγινε το κακό.
Βρέθηκα κατά τις 4 το πρωί στην πλατεία Βάθης. Κι εκεί που αρχίζει η Μάρνη, τσουπ, να ’τος ο δικός μου.
"Νταλί!", φώναξα. Δεν με άκουσε, έκανε πως δεν με άκουσε, θα σας γελάσω. Με "έγραψε" κανονικά και συνέχισε το δρόμο του.
"Ευκαιρία να δω που πηγαίνει τα βράδια", σκέφτηκα και τον ακολούθησα από σχετική απόσταση.
Διασχίσαμε όλες τις κακόφημες γειτονιές ώσπου χωθήκαμε σ’ ένα στενό δρομάκι πίσω απ’ το ΠΕΡΟΚΕ. 
Εκεί ο Νταλί επιτάχυνε κι άρχισε να κουνάει την ουρά του σαν ελικόπτερο. 
Κοντοστάθηκα. Τον είδα να πηγαίνει τρέχοντας σ’ ένα γιαπί και να πέφτει με φόρα πάνω σ’ έναν άστεγο που τον περίμενε με ανοιχτές τις αγκάλες.. Δεν φαντάζεστε τι παχνίδια κι αγαπούλες έκαναν οι δυο τους...
Αποφάσισα να πλησιάσω. Ο άστεγος τρόμαξε κάπως. Αλλά η έκπληξη ήταν ο Νταλί. Μου έδειξε τα δόντια του και γρύλισε απειλητικά!
Ήταν ολοφάνερο: ήμουν ανεπιθύμητος!
Πούστικο, μπάσταρδο, γαμόσκυλο. Αλλού τρως, αλλού πίνεις, αλλού πας και το δίνεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: