Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Με θέλει μόνο για τρίψιμο;

Ποτέ ως τώρα δεν μπόρεσα να διακρίνω την οριακή στιγμή που σε μια σχέση η αγάπη μετατρέπεται σε απέχθεια και μίσος.
Αντιθέτως, συνειδητοποιώ εκείνες τις μοναδικές στιγμές που νομίζουμε πως είμαστε μαζί αλλά στην πραγματικότητα είμαστε απελπιστικά μόνοι.
Δεν ξέρω γιατί το έκανα, αλλά σχεδόν πάντα προσπαθούσα να στοκάρω κάθε χαραμάδα της ψυχής μου, να μην αφήσω να βγει τίποτα απ’ όλα εκείνα τα "απαγορευμένα" που είχα στο μυαλό μου όταν βογγούσαμε ο ένας μέσα στον άλλον...
Με την Μ. μοιάζαμε περισσότερο με δυο εμπόλεμα κάστρα. Ποτέ δεν "βασιλέψαμε" μαζί, πάντα "πολεμούσαμε".  Σε τέτοιες μάχες εξουσίας όλοι είναι χαμένοι. Η αγάπη κι ο έρωτας γίνονται ατμός. 
Πολύ φυσικό που την κοπάνησε χωρίς ένα αντίο. Κι έμεινα πάλι με τον εαυτό μου, μοναδικό φίλο και συμπότη...
Νιώθω χαμένος χωρίς αυτή. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με την ιδέα πως δεν ήμουν τίποτα γι’ αυτήν. Χρειάζομαι κάποιον δίπλα μου.
Ξέρω το μεγάλο μου πρόβλημα με τις γυναίκες. Δεν τους δημιουργώ αίσθημα ασφάλειας. Κι η ασφάλεια για τη γυναίκα είναι το άλφα και το ωμέγα.
Επιπλέον δεν είμαι ο τύπος του "χορηγού". Οι νέες κι όμορφες κοπέλες έχουν την απαίτηση ν’ αναλάβεις όλο το "πακέτο", διασκέδαση, ταξίδια, ρούχα, λούσα κ.λπ.
Μόλις μπήκε στο μαγαζί η Λ. Την ξέρω απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη. Είναι ένα ξέκωλλο που έβαλε βυζιά κι έδειξε γυναίκα. Τη θυμάμαι με κάτι βυζάκια-φιρίκια.
Αποφασίζω να την "καρφώσω". Αν μου "ανάψει πράσινο" θα της την πέσω άγρια. Είμαι αποφασισμένος απόψε.
Το παιχνίδι σιγά-σιγά χοντραίνει. "Είσαι μεγάλο μούτρο και δεν σου φαίνεται!", μου λέει.
Ήταν πολύ ερεθισμένη. Φύγαμε σχεδόν τρέχοντας για το πλησιέστερο ξενοδοχείο. Μπήκε πρώτη στο μπάνιο
Απ’ τη μισάνοιχτη πόρτα την έπαιρνα μάτι. Έβγαλε απ’ το ντους το μπροστινό μέρος κι έχωσε το σπιράλ στο μουνί της και πετούσε με πίεση το νερό στην κλειτορίδα της.
Όταν ήρθε στο κρεβάτι, έβγαλε απ’ την τσάντα της έναν δονητή τύπου ράμπιτ, τον έχωσε μέσα της και γύρισε μπρούμυτα. 
Σε λίγο, γύρισε εμένα μπρούμυτα, και έκατσε πάνω μου τρίβοντας το μουνί της στον κώλο μου. Ένιωσα τα υγρά της να κυλάνε στα μπούτια μου.
Ακούμπησε στην πλάτη μου ένα τασάκι κι άρχιζε να καπνίζει ενώ ταυτόχρονα τριβόταν στα σφιχτά κωλομέρια μου.
Ρε πούστη μου, δεν κατάλαβα, τι ρόλο τραβάω εδώ πέρα; Αν με θέλει μόνο για τρίψιμο, να της βάλω ένα μαξιλάρι κι εγώ να γυρίσω στο μπαράκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: