Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Το μεθυσμένο πέος μου...

Κωλοφαρδία είναι να κατεβαίνεις την Ερμού
και κάποιο κορίτσι,
από ένα μασαζάδικο,
να σου φωνάζει "γειά σου γλύκα!".

 Αμηχανία είναι η γκόμενά σου να λέει
"πες μου πως μ' αγαπάς"
κι εσύ να μην μπορείς 
να το ξεστομίσεις...

Θαύμα είναι να έχεις
πέντε γυναίκες καψουρεμένες 
με την πάρτη σου
στα πενήντα δύο σου!

Όλες οι γυναίκες μου 
είχαν παπούτσια και φορέματα,
λαρύγγια και μουνιά
και πρώην γκόμενους και συζύγους
και πάντα έναν έξυπνο τρόπο
να τα βγάζουν πέρα μόνες τους...

Αλλά τούτη δω είναι πάνθηρας.
Ό,τι πρέπει μετά τόσα πρόβατα,
βερβερίτσες, οχιές κι αλεπούδες
που ρήμαξαν τη ζωή μου...

"Χώσε τη γλώσσα σου στον κώλο μου!"
της λέω.
"Όχι!"
"Γιατί?"
"Γιατί στο επόμενο πάρτι θα μεθύσεις
και θα πεις σ' όλους
πως έγλειψα την κωλοτρυπίδα σου!"
"Δεν θα το πω, στο υπόσχομαι!"
"Θα μεθύσεις και θα το πεις!"

Τελικά,
είμαστε ερωτευμένοι
με εξαίρεση όσα λέω στα πάρτι...

Είναι καυτή!
Τόσο καυτή 
που τη θέλω αποκλειστικά δική μου!
Είναι χαζό, το ξέρω,
και παιδιάστικο.
Μα είμαι κολλημένος!

Το γαμήσι βελτιώνει τα πάντα!
Όσοι δεν γαμούν αβέρτα
δεν ξέρουν τι χάνουν... 

Κι αυτή κοιμάται
με τ' αρχίδια μου στα χέρια της
για να μην της τα κλέψεις κανείς!
Αλλά ήρθε η ώρα να με βαρεθεί!
Ήταν υπερδραστήρια
κι εγώ μεγάλος τεμπέλης.

"Αγαπούλα μου", της έλεγα,
"εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι
που ξεκολώνονται στα εργοστάσια
και στα χωράφια
για πενταροδεκάρες.
Δεν ξέρεις πόσο κωλόφαρδοι είμαστε
που κωλοβαράμε!".

Το τελευταίο βράδυ, πριν φύγει,
μου είπε:
"Ξέρεις κάτι?
Υπάρχουν κι άλλοι άντρες στον κόσμο
εκτός από σένα".
"Άποψή σου!", της απάντησα.
Είχα ήδη αποφασίσει 
πως είμαι ο γοητευτικότερος άντρας
και δεν θα άφηνα κανέναν
να μου το χαλάσει...

Ξάπλωσε δίπλα μου
ακουμπώντας το μεθυσμένο μου πέος
στο δεξιό της μπούτι.
Χαράματα άκουσα 
τα ξυπόλυτα πόδια της στο πάτωμα.
Και σε λίγο την εξώπορτα
να κλείνει διακριτικά.

Υπάρχουν πάνω από 5.000 μπαρ στην πόλη.
Θα πάω στα 25 από αυτά
για να την ψάξω...
Τελικά, οι καλύτερες στο σεξ
δεν είναι τόσο καλές
και στα υπόλοιπα...

8 σχόλια:

Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...

Άρχοντα... έλληνα Μπουκόφσκι και λίγα λέω πέρνα απ' το phorum.com.gr και που ξέρεις? μπορεί να εμπνεύσεις τον Πορφύριο Εξαρχίδη να του βάλει μελωδία και να μας το τραγουδήσει... ότι ο στίχος είναι ελεύθερος δεν έχει καμία σημασία δηλαδή ρε μεγάλε ο hellegennes που του κάνανε τραγούδι πιο μάγκας από σένα είναι? δεν το πιστεύω!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

χαχαχα λες να είμαι ο "Μπουκόφσκι του Καρπενησίου";

Δημήτριος είπε...

Μπουφοφσκι Καρπενησίου και πάσης Ελλάδος άμα λάχει να ουμε...
Πέρα από την πλάκα αυτό που εκτιμώ τα μαλα σε σένα εκτός από τα ...προφανή είναι πως δεν είσαι σε καμία περίπτωση ούτε ματαιόδοξος ,ούτε αλαζόνας πράγμα που δεν το συναντας συχνά στο διαδίκτυο...

Ψονθομφανήχ είπε...

Ε καλά, έχω περάσει κι εγώ απ’ τα στάδια αυτά φιλαράκο...

Δημήτριος είπε...

Με τόσεςΓνώσεις και ικανότητες που έχεις δικαίως πέρασες από το στάδιο του αλαζόνα ,εγώ φοβάμαι θα πεθάνω στο στάδιο του ματαιόδοξου γιατί για αλαζόνα δε με παίρνει...

Ψονθομφανήχ είπε...

Πάντως η ματαιοδοξία είναι της μόδας. Η τελευταία λέξη της ψυχολογίας απαιτεί να λέμε στους άλλους... "σας αξίζω"! χαχαχα μέσα στη μόδα είσαι φιλαράκο

Δημήτριος είπε...

Ευκαιρίας δοθησεις που μας παρεθεσες ενα ωραίο ποίημα ,ως ματαιόδοξος πάντα θα βάλω ένα δικό μου αλλά φρόντισα να μην είναι δυνατόν να μοιάζει με κανέεεεενα άλλο
ιδού
https://youtu.be/rZmxMfhduMw

αν αντιληφθείς, γιατί είσαι έξυπνος καθώς βλέπω, γιατί θα είναι πολύ πολύ πολύ δύσκολο να με μιμηθείς κι εσύ και όποιος άλλος στο δρόμο που χάραξα θα χαρώ να μου απαντήσεις, καλή συνέχεια