Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

Καταστροφικά πρώτα ραντεβού! (Ζ')

Λένε πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Εγώ λέω πως είναι τα 3/4 του παντός. Ειδικά το πρώτο ραντεβού στα γκομενικά μετράει πολύ. Κι έχω τραγική εμπειρία επί του θέματος. 
Δε λέω πως είμαι ο "κύριος τέλειος", αλλά έχω φάει πολλές φρίκες. Τι να πρωτοθυμηθώ...
Η μία στο πρώτο ραντεβού πίνει τον άμπακο, αλλά παραδόξως δείχνει νηφάλια και ήρεμη. Αλλά ξαφνικά αρχίζει έναν άγριο τσακωμό με το διπλανό τραπέζι, την αρπάζω σχεδόν σηκωτή και φεύγουμε, την πάω σπίτι, της ψήνω καφέ, την βάζω στο κρεβάτι κι εγώ ξαπλώνω στον καναπέ, σε λίγο μου έρχεται και μου ρίχνεται, δεν ανταποκρίνομαι φοβούμενος καμιά καταγγελία για βιασμό, αρχίζουν οι τραγωδίες... πάει... γαμήθηκε ο Δίας.
Με την άλλη σχεδιάζω φίνο δείπνο, σε κυριλέ εστιατόριο, αλλά εκείνη επιμένει να μου κάνει σπίτι της το τραπέζι και να περάσουμε ωραία μόνα τα δυο μας. Πάω, αλλά διαπιστώνω πως ήταν απαίσια μαγείρισσα. Το αρνάκι στο φούρνο ήταν μισοκαμμένο, παλεύω να το φάω, κι εκείνη με φλομώνει στην όπερα, ενώ το ήξερε πως είμαι του λαϊκού ρεπερτορίου. Είχε και τρεις κωλόγατες που κάθε τόσο έχωναν την ουρά τους στο πιάτο μου...
Γενικά, πρέπει να είναι πολύ μαλάκω η γκόμενα που (τα έχω δει όλα λέμε!):
- κανονίζουμε περίπατο στη φύση και σκάει μύτη με ψηλοτάκουνα!
- κλείνουμε ραντεβού στην καφετέρια που συχνάζω και μόλις φτάνει η πρώτη της κουβέντα είναι "δεν έχω φάει όλη μέρα, δεν πάμε κάπου αλλού που φτιάχνουν κανονικό φαγητό;"!
- πάμε παραλία κι έρχεται χωρίς μαγιό-πετσέτα-αντηλιακό!
- φτάνουμε στο Καραΐσκάκη να δούμε το ντέρμπι κι αυτή έρχεται με ένα πανάκριβο δαχτυλίδι και με ρωτάει αν είναι ασφαλής!
- κλείνω ταβερνάκι με σούπερ φαγητό για τσικνοπέμπτη και μόλις καθόμαστε στο τραπέζι αυτή μου λέει πως από σήμερα άρχισε δίαιτα!
- απ’ το πρώτο κι όλας ραντεβού προβάλλεται σα νύφη και σχεδόν προβάρει και το νυφικό. Παίζει με κάθε μωρό που συναντάει, προσφέρεται να μου ράψει το χαλαρό κουμπί στο πουκάμισο κι άλλα τέτοια γαμοπίλαφα!
Δε νομίζω πως υπάρχει κανένας άντρας που να ονειρεύεται στο πρώτο ραντεβού να περάσει το υπόλοιπο της ζωής του με πεθερικά, πάνες, ευθύνες, στεγαστικά δάνεια, δίδακτρα για παιδιά κ.λπ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: