Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Ο έρωτας στεγνώνει γρήγορα, όπως το σπέρμα!

Αγάπη είναι το τηλέφωνο που χτυπά
ακούγεται μια φωνή
αλλά δεν είναι ποτέ η "σωστή" φωνή...

Αγάπη είναι το κουνούπι
που ψεκάζεις με αεροζόλ.
Αγάπη είναι το αδειανό σκαμπό 
δίπλα σου στο μπαρ...

Δεν τη λες και πολύ όμορφη.
Αλλά κάτι με εντυπωσίασε στη συμπεριφορά της.
Ίσως που τάιζε με ζάχαρη τα μυρμήγκια μου.
Που έτριβε τσόφλια αυγών στο νερό του ποτίσματος
για να θρέψει με ασβέστιο τα φυτά μου...
Σίγουρα έχει πληγώσει λιγότερους στη ζωή της
από κάθε άλλον που ξέρω...

Το κινητό μου χτυπάει,
είναι εκείνη.
"Ναι?"
"Σ' αγαπώ", μου λέει.
"Ευχαριστώ!"
"Μόνο αυτό έχεις να πεις?"
"Ναι!"
"Να φας σκατά!"
Και μου το κλείνει...

Απόψε βρέχει,
ρίχνει μια κολασμένη βροχή.
Κι εγώ είμαι ένας μπερδεμένος μεσόκοπος
που οδηγεί στη βροχή
κι αναρωτιέται πού πήγε η τύχη.
Θα έδινα τα πάντα 
για ένα γυναικείο χέρι στ' αρχίδια μου απόψε.
Να τα στρίβει, να τα ζουλάει
και να λέει "μαλακίες ρε φίλε,
βάλε καμιά καλύτερη μουσική
κι άνοιξε λίγο το καλοριφέρ"...
Ν' ανοίγω τη ντουλάπα μου
να τραβάω από μέσα ένα μπλε κιλοτάκι
να τη ρωτάω "δικό σου είναι?"
και να μου απαντάει
"'Οχι, είναι του σκύλου!"

Επιτέλους, φτάνω στο σπίτι της Κικής.
Την έχω για καβάτζα.
Παρκάρω το παλιό μου αμάξι
με την πεσμένη μπαταρία
και τις πόρτες σχεδόν να κρέμονται
απ' τους σπασμένους μεντεσέδες. 
Χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας! 

Έχει μπόλικα πιασίματα
κι εγώ της τα χουφτώνω.
"Κοίτα κούκλα, θ' αδειάσω μέσα σου
έναν άσπρο και καυτό χυμό απόψε.
Δεν έκανα τόσο δρόμο
για να παίξουμε σκάκι!"

Είναι καλό να είσαι μόνος
μα υπάρχει μια παράξενη ζεστασιά
όταν δεν είσαι μόνος.
Βλέπω άλλους άντρες με γυναίκες 
ήσυχες κι ευγενικές.
Εγώ γιατί μπλέκω μόνο με πόρνες
-νυν και πρώην-
μπεκρούδες, μαστούρες και παλαβιάρες?
Όταν φεύγει η μία
έρχεται μια άλλη 
χειρότερη απ' την προηγούμενη!
"Δεν θ' άντεχες μια σωστή γυναίκα!",
λέει ο κολλητός μου...
Μάλλον θα φταίει 
καμιά βαθιά ριζωμένη μαλακία
απ' τα παιδικά μου χρόνια.

Ξεπέταξα την Κική και πάω στο μπάνιο.
"Ο έρωτας στεγνώνει τόσο γρήγορα
όσο και το σπέρμα!", σκέφτομαι.

Για να 'μαι ειλικρινής
η ζωή μού φέρθηκε καλύτερα
απ' ό,τι άξιζα.
Τόσα δάχτυλα μες στα μαλλιά μου
τόσα χέρια να μου πιάνουν τ' αρχίδια
τόσα κιλοτάκια πεταμένα στο χαλί
δίπλα στην κρεβατοκάμαρα...
Αυτό μάλλον το λες κωλοφαρδία!

13 σχόλια:

Δημήτριος είπε...

Είσαι μεσήλικας όταν έχεις συναντήσει τόσο πολύ κόσμο ώστε κάθε άνθρωπος που γνωρίζεις σου θυμίζει κάποιον άλλο. Ogden Nash --

Πηγή: https://anekdota.duckdns.org/2020/0276.html

Ε,λοιπον μετά τον ψονθομΦάνηχ θα μπορώ να πω πλέον οτι έχω περάσει στο στάδιο που εννοεί η ανωτέρω φράσις. Διοτι μέχρι τώρα στάθηκε αδύνατον να σε ταξινομήσω κάπου... να σε παρομοιαάσω με κάποιον άλλο .

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι, αλλά παρακάτω γράφει... "δεν είναι καπνός, είναι ατμός"! χαχαχα
Σωραίος δε Δημήτρη!

Ανώνυμος είπε...

Είναι δυνατόν αυτό το -"σ'αγαπώ' -ευχαριστώ" να είναι ένας αληθινός διάλογος; Αναρωτιέμαι πραγματικά αν αυτός ο διάλογος, έχει συμβεί στην πραγματικότητα. Πως μπορείς να πεις σε κάποιον που σου αρέσει τόσο πολύ, έτσι απλά ένα "ευχαριστώ";



Ανώνυμος είπε...

Εκείνη του είπε πρώτη σ'αγαπώ αλλά δεν ήξερε πόσο πολύ τον αγαπάει/εκείνος είπε ευχαριστώ και έφυγε αλλά δεν έφυγε/δεν την άφησε να φύγει γιατί εκείνη του το ζήτησε/και το σεβάστηκε/χάθηκαν όμως δεν χάθηκαν γιατί εκείνος ήταν πάντα εκεί/είναι πάντα δίπλα της/δεν το πιστεύω, ανάποδα, το σ'αγαπώ έγινε ευχαριστώ και το ευχαριστώ έγινε σ'αγαπώ/σ'αγαπώ-ευχαριστώ-γεια/σ'αγαπώ-ευχαριστώ-γεια/ανάποδα/όλα ανάποδα/τον βρήκε ξανά και είναι πάντα δίπλα της/τον βρήκε/τον βρίσκει/όμως δεν υπάρχει το δεύτερο γεια/τι μπορεί να σημαίνει αυτό;/συνέχεια/υπάρχει συνέχεια/

μπορείς να πεις ευχαριστώ;/ναι μπορείς να πεις ευχαριστώ γιατί συναντηθήκατε/κάπου αλλού το λες;/ναι/στο σύμπαν/σε ότι υπάρχει/δεν υπάρχει το τελευταίο γεια/θα συναντηθούν ξανά;/θα συναντηθούν ξανά/νομίζω δεν πρέπει να πουν γεια/σοκ
νομίζω απάντησα στον ανώνυμο
Αντώνης

Ανώνυμος είπε...

δεν την άφησε να φύγει, γιατί εκείνη του το ζήτησε=δεν την άφησε, γιατί εκείνη του το ζήτησε/απίστευτο


Αντώνης

Ανώνυμος είπε...

δεν τον άφησε να φύγει γιατί εκείνη του το ζήτησε;/μπερδεύτηκα/περίμενε/δεν της είπε ποιος είναι όταν για μια μόνο φορά μίλησαν, για να υπάρξει συνέχεια;/ναι μίλησαν μόνο μια φορά/για να μην πουν το τελικό γεια;/εκείνη θα έμενε αν της έλεγε ποιος είναι;/θα έμενε και αυτός το ήξερε/θα υπήρχε το τελικό γεια;/θα υπήρχε/τι άλλο δεν καταλαβαίνω;


Αντώνης


Ανώνυμος είπε...

υπάρχει και το ανάποδο/εγώ σου τα γράφω όλα αυτά γιατί αυτή την στιγμή είμαι επηρεασμένος απο εικόνες και λόγια, κάτι σαν καλά στημένο ψυχολογικό παιχνίδι/ή εγώ σου τα γράφω αυτά γιατί έχω πέσει ξανά στην παγίδα καλά στημένου ψυχολογικού παιχνιδιού ξανά στο παρελθόν και συμβαίνει ξανά το ίδιο για κάποιο λόγο/ποιος ο λόγος;/απλά να καταλάβω το καλό στημένο ψυχολογικό παιχνίδι του παρελθόντος/;/αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω ακόμα/σκέφτομαι/όσο μπορώ/


Αντώνης

Ανώνυμος είπε...

ωραία, είμαστε δυο ανώνυμοι, καλύτερα να μην μιλάμε και απλά να διαβάζουμε. Ανώνυμε, όταν δεν μιλάς ακούς!




Αντώνης



Ανώνυμος είπε...

έχεις δίκιο Αντώνη όταν δεν μιλάς ακούς καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

ωραία, είμαστε 3 ανώνυμοι, τρίτωσε το κακό, τρία σε ενα, τα τρία του πήρε!αχαχαχ Το κινητό του το σήκωσε, αν και μεσόκοπος κινήθηκε γρήγορα αχαχχα Αντώνη εσύ καλύτερα να μην σχολιάζεις και να μείνεις απλός αναγνώστης!

Ανώνυμος είπε...

ένας ανώνυμος είμαι. Μικρή συμμετοχή και εδώ, μέχρι 21 Απριλίου τα σχόλια είναι κανονικά. Θυμήθηκα αυτές που τσακωνόντουσαν από κάτω στα σχόλια και είπα να σου κάνω πλάκα.

θα είμαι εδώ και θα συνεχίσω να σε διαβάζω

Ανώνυμος είπε...

μου θύμισε εναν αληθινό διάλογο αυτό το σ'αγαπώ-ευχαριστώ..θα έρχομαι εδώ να αναπολώ ενα δικό μου σ'αγαπώ-ευχαριστώ, μέχρι να πάω να πω την σωστή λέξη...!!! ή όταν είμαι στεναχωρημένη και με παίρνουν τα ζουμιά.......αυτό


ζωή μου σ'αγαπώ~ είπε...

με έβγαλε ανώνυμη...η Ζωή ήμουν πριν