Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Σας αποκαλύπτω πώς να πλουτήσετε! (Ε' - Να χαίρεστε με τις επιτυχίες των άλλων!)

Στην προηγούμενη ανάρτηση λέγαμε πως η γενναιοδωρία συμβάλλει στον πλουτισμό μας. Ακούγεται αντιφατικό αλλά είναι αληθινό. Πλούσιος δεν γίνεται αυτός που μασουριάζει αλλά αυτός που σκορπάει με αγάπη κι ανιδιοτέλεια.
Τις προάλλες ένας πελάτης μου χρεοκοπημένος ζήτησε τις συμβουλές μου για να ανακάμψει. Περίμενε να του αποκαλύψω κανένα νομικό παραθυράκι να τη σκαπουλάρει απ' τους δανειστές του και να εξασφαλίσει κανένα τραπεζικό δανειάκι. Αλλά μάλλον τον απογοήτευσα. Γιατί του έδωσα την πιο πολύτιμη συμβουλή που διέθετα. Του αποκάλυψα, και μάλιστα δωρεάν, το μυστικό να ξαναγίνει πλούσιος.
- Πόσα λεφτά σου έχουν μείνει?
- 200 ευρώ όλα κι όλα στη γιούρομπανκ.
- Πολύ ωραία... αύριο πρωί-πρωί πήγαινε να τα πάρεις, σπάστα σε 20ευρα και μοίρασέ τα σε όποιον περαστικό νομίζεις πως τα 'χει ανάγκη! Δεσμεύομαι πως σε μια βδομάδα όχι μόνο θα έχεις ξεχρεώσει αλλά θα μπουν στον τραπεζικό σου λογαριασμό και 10.000 ευρώ!
Φυσικά δεν με άκουσε. Με πέρασε για τρελό, απατεώνα, ιεχωβά... Αυτός έχασε.
Τώρα, εσείς θα με ρωτήσετε: καλά, τρέλα πουλάς? Ναι, "τρέλα" πουλάω κι όχι ναρκωτικά, όπλα ή επιστολές του Ιησού. Όμως πριν με γελοιοποιήσετε, εφαρμόστε τα και τα ξαναλέμε...
Για σήμερα σας έχω μια ακόμα "συνταγή" για να πλουτίσετε: ποτέ μη ζηλεύετε και μην φθονείτε όσους πλουτίζουν. Αντιθέτως να χαίρεστε και να πανηγυρίζετε για την επιτυχία τους. Θα σας πω ένα προσωπικό παράδειγμα.
Λίγες μέρες πριν τα περασμένα Χριστούγεννα πήγα μ' έναν φίλο στον ιππόδρομο να παίξουμε. Εγώ ό,τι έπιανα γινόταν κάρβουνο. Κι εκείνος ό,τι άγγιζε γινόταν χρυσάφι. Κέρδιζε συνεχώς και προκλητικά. Αλλά κάθε φορά που εκείνος κέρδιζε εγώ πανηγύριζα τρελά.
"Ρε μαλάκα, τι χαίρεσαι?", μου έλεγε. "Εγώ κερδίζω κι εσύ χάνεις! Τι πανηγυρίζεις?".
"Άσε, ξέρω εγώ!", του έλεγα.
Για να μην τα πολυλογώ: στην τελευταία κούρσα τίναξα την μπάνγκα στον αέρα. Μιλάμε κέρδισα ένα εξωφρενικό ποσό! 
Εννοείται πως αγόρασα απ' το κυλικείο όσα σάντουιτς είχαν μείνει απούλητα και τα μοίρασα στους περαστικούς! 
Στην πραγματικότητα δεν χάρισα ούτε σεντς. Γιατί ήξερα πως όσο εγώ θα κοιμόμουν το βράδυ, τα λεφτάκια που ξόδεψα για τους άλλους θα σκαρφίζονταν χίλιους-δυο τρόπους να επιστρέψουν πολλαπλάσια στο πορτοφόλι μου...
Για να είμαι ειλικρινής, τα συγκεκριμένα λεφτάκια άργησαν να μου επιστρέψουν. Το έκαναν μέσα Απρίλη 2020. Κι αμέσως αγόρασα μερικά λαπτοπάκια που τα χάρισα σε φίλους να περάσουν πιο υποφερτά την περίοδο της καραντίνας. 
Αν αυτά που έδωσα για τα λαπτόπια μού επιστρέψουν μες το καλοκαίρι θα περάσω διακοπές ζάχαρη. Αν αργήσουν, θα πάω το χειμώνα διακοπές στις Άλπεις!

30 σχόλια:

Μυρτιά είπε...

καλημέρα~ πόσο όμορφα είναι εδώ..ξέρεις τι μου αρέσει? πάντα μα πάντα όταν έρχομαι και σε διαβάζω, ασυναίσθητα ενα χαμόγελο έρχεται και όπως και να είμαι αυτό έρχεται και δεν λέει να φύγει...κοίτα..δεν ξέρω αν θα πλουτίσουμε κυριολεκτικά, ακριβώς με την έννοια της λέξης, αλλά υπάρχει μεγαλύτερος πλούτος απο το να χαμογελάς? απο το να σου δημιουργεί κάποιος ενα χαμόγελο στα χείλι? και είναι σαν τις συναυλίες όλο αυτό τελικά -σκέφτομαι τώρα- πόσο έχει ενα εισιτήριο? ελάχιστα χρήματα...κοίτα όμως τι σου χαρίζεται ΚΑΙ την ώρα που ακούς την συναυλία ΚΑΙ μετά όμως γιατί έχει γεμίσει η ψυχή σου με εικόνες και μουσικές και κάποιος ήταν εκεί επάνω και ουσιαστικά τραγούδησε για εσένα...γιατί μπορεί να ήσουν ανάμεσα σε τόσο κόσμο αλλά ήσουν κι εσυ εκεί, μέρος όλου αυτού....να, κάπως έτσι νιώθω όταν σε διαβάζω και νομίζω οτι -δεν ξέρω πως γίνεται αυτό- όλο σε κάποιο blog σε πετυχαίνω και μόνιμα σου σχολιάζω....και μιας και είπα για συναυλία, αφήνω εδω αυτό που ακούω σήμερα με τον καφέ μου https://youtu.be/uWT0GCY6LRE

Ψονθομφανήχ είπε...

υπέροχος δίσκος, μοναδική Μαρινέλλα,
απίστευτη δεύτερη φωνή κα κιθάρα ο γύφτος

Δημήτριος είπε...

Ώρες ώρες αρχίζω και τρομάζω με αυτά που γράφεις, και μια που έχεις αρχίσει και μιλάς για χρήμα, διέγραψα ένα τεράστιο κατεβατό που θα δημοσίευα γιατί ανησύχησα μήπως με πάει γρουσουζιά η συνεχής κουβέντα μου για τι ρευστό...
Μοναχα μια παρατήρηση: αν είσαι απόφοιτος νομικής καταλαβαίνω γιατί ο τύπος της δικηγορίνας είναι πολύ επικίνδυνος γυναίκα και δικηγόρος μαζί; τρομαχτικός συνδυασμός !
είναι όμως επώδυνο ανακαλύπτεις ότι σε κάποιους τομείς υπάρχει ο πρώτος με το Χρυσό μετάλλιο καθ δεν βρίσκεις δεύτερο στο είδος του.

Ψονθομφανήχ είπε...

γιατί ρε Δημήτρη, εσύ δηλαδή δεν είσαι περιπτωσάρα?

Μυρτιά είπε...

εγώ πάντως δεν ξέρω κανένα απόφοιτο νομικής σε αυτή την ζωή..πέρα απο εναν που είμαστε και ξαδέρφια και μια χαρά αυτό γιατί μου έχει λύσει πολλές απορίες

Δημήτριος είπε...

Περιπτωσαρα και δη καμμενη...
Αυτό θα (με) πονέσει αλλά δεν μπορω να το κρύβω πια

https://youtu.be/5T5ohzx1FnE

Ψονθομφανήχ είπε...

Μυρτώ, χαχαχα δεν ξέρεις κανέναν, εκτός από έναν!

Δημήτριε, οι περιπτωσάρες είναι το κερασάκι στην
τούρτα της μίζερης καθημερινότητας..

Δημήτριος είπε...

Ευτυχώς εσύ ψονθο δεν είσαι μέρος της μίζερης
καθημερινότητας και σε θεωρώ κορυφαίο μέλος του διαδικτυακού κλαμπ θετικής ενέργειας (τώρα το έφτιαξα αυτό το μακρινάρι!)δεν λεω τα αλλα μελη του κλαμπ για να μη θεωρηθεί σπαμ, απλα υπενθυμίζω τον γνωστο!μας στιχουργοαοιδό...
Αχ,μακάρι να τραγουδήσει κάποτε μια στιχουργική διασκευή του" εγώ είμαι και του λιμανιού" για πάρτη σου,
Εγω κάτι σκαρωνω μέρες τώρα...

Ψονθομφανήχ είπε...

μόλις το σενιάρεις ενημέρωσέ μας

Μυρτιά είπε...

οι συγγενείς δεν πιάνονται για γνωριμίες..άρα δεν ξέρω κανέναν..και το Μυρτώ είναι ονοματεπώνυμο..σαν την κολόνια την Μυρτώ..έλεγε Μυρτώ τάδε?? δεν έλεγε.

Μυρτιά είπε...

"εγώ είμαι της πόλης και του λιμανιού
ψάρι γλυκού νερού και αλμυρού...αντάμα
αντάμα κι επιτόπου
είμαι αεράκι δροσερό και ζεστασιάς αγέρι
κύμα γλυκό στην πλώρη σου αντάμα κι επιτόπου

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
αντάμα κι επιτόπου..
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)

νύχτας ξάστερης παιδί, ημέρας φωτισμένης
και για σένα δεν με μέλει δεν με μέλει δεν με μέλει
ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
κι η μιλιά σου στάζει μέλι...

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
αντάμα κι επιτόπου..
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)"




Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...

Στον ποιητή τι άλλο μπορείς να γράψεις εκτός από ποίηση;να ρωτήσω... τραγουδιέται πάνω σε κάποια γνωστή μελωδία η δόμηση του είναι ...αυτονομη;ομολογώ ότι το χω το κουσούρι να μην μπορώ να φανταστώ στίχο χωρίς μελωδία.

Για το εν λόγω σου δινω συγχαρητήρια , έχει ψαγμένα νοήματα που δεν είναι και υποχρεωτικο να τα κατανοώ εγώ απολύτως,
εγώ θα είμαι ωμος και ειλικρινής ,δεν θα καταθέσω το δικό μου δημιούργημα γιατί έχω κολλήσει να περιγράψω σε κάποιο που μου έκατσε απόψε, ποια είναι η πιο δύσκολη εγχείρηση... ζητώ συγνώμη για αυτό που υπονοώ

Ψονθομφανήχ είπε...

ραντεβού δώσαμε όλοι οι λαλημένοι εδώ μέσα...

Μυρτιά είπε...

axax ναι ήρθα κι εγώ και ολοκληρώσατε...δεν ξέρω , πριν έτσι μου βγήκε απο το "ασκαρδαμυκτί κι αντάμα"..το αντάμα κι επιτόπου, δεν μου αρέσει τώρα που το βλέπω γραμμένο...γενικά χάλια είναι, μη δίνεται σημασία

Μυρτιά είπε...

εγώ θα ήθελα να διαβάσω απο Δημήτριος, το δημιούργημα

τώρα πιστεύω θα πει σε μενα ο ψονθομφανήχ "ποιος σε χέζei εσένα" αχαχαχ

Μυρτιά είπε...

"εγώ είμαι της πόλης και του λιμανιού
ψάρι γλυκού νερού και αλμυρού...αντάμα
είμαι αεράκι δροσερό και ζεστασιάς αγέρι
κύμα γλυκό στην πλώρη σου..αντάμα

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)

νύχτας ξάστερης παιδί, ημέρας φωτισμένης
και για σένα με μέλει με μέλει με μέλει
ασκαρδαμυκτί...η μιλιά σου στάζει μέλι...

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα.
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)"

μμ καλύτερο τώρα....

Μυρτιά είπε...

"εγώ είμαι της πόλης και του λιμανιού
ψάρι γλυκού νερού και αλμυρού...αντάμα
είμαι αεράκι δροσερό και ζεστασιάς αγέρι
κύμα γλυκό στην πλώρη σου..αντάμα

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)

νύχτας ξάστερης παιδί, ημέρας φωτισμένης
και για σένα με μέλει με μέλει...αντάμα
ασκαρδαμυκτί...η μιλιά σου στάζει μέλι...
η γραφή σου ταξιδεύει...αντάμα

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα.
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)"

αυτό είναι!!!! καλύτερο τώρα....αφιέρωση, μόνη της βγήκε

Δημήτριος είπε...

Ετσι ντε, αυτό το αρνητικό μόριο" δεν "με μπέρδεψε ,
με κάθε σεβασμό στα όποια πνευματικά δικαιώματα και έχοντας περίπου γνώση για το τι είναι και τι δεν είναι λογοκλοπή καταθέτω το κάτωθι

ότι θέμα και να πιάσεις
ο Ψονθο το ξέρει
κι οτι και να κουβεντιάσεις,
μια αλλη οπτική
στη συζήτηση θα φέρει
και συ θα τα χάσεις
μία πινελιά σαν βάλει
λογοτεχνική.

Γιατί είναι και του λιμανιού,
γιατί είναι και το σαλονιού.
κι ούτε στη σάρκα ουδέ στο νου
δεν είχε αυτός ποτέ ταμπού.

Μια ζωή μέσα στην πιάτσα
όλα τα 'χει μάθει
Και χωμένος μες τα πάντα
Όλα τα χει δει.
Σαν τον Τσάρλι Μπουκόφσκι έχει
ζησει ακραία πάθη
κι όταν άρθρα του διαβάζεις
λες "να ο φωστηρ"!

Οκ, ειναι φανερό πάνω σε ποιο πάτησα αλλά είχα και το νου μου να το τραγουδήσει και κάποιος συγκεκριμένος,γιου νοου, αν δεν γράψει ο ίδιος βεβαια κάτι καλύτερο.
Το πως θα εξαναγκαστεί! να γράψει κάτι καλύτερο όμως είναι θέμα άλλου στιχουργήματος...

Μυρτιά είπε...

όχι....άλλη μια ...

"εγώ είμαι της πόλης και του λιμανιού
μέθη γλυκόπιοτου κρασιού και αλμυρού αντάρα
είμαι αεράκι δροσερό και ζεστασιάς αγέρι
κύμα ορμητικό σε πλώρη και σε πρύμνη
της ξαστεριάς αγρίμι

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)

νύχτας σκοτεινής ξενύχτης, μέρας φωτεινής ο μύστης
η γραφή μου επεμβαίνει αν για σένανε με μέλει
ασκαρδαμυκτί αντάμα κι η μιλιά μου στάζει μέλι...
η μορφή μου ταξιδεύει σαν της Άνοιξης σταφύλι
σαν μοσχάτο κοκκινέλι

ασκαρδαμυκτί κι αντάμα.
αντάμα αντάμα αντάμα(ρεφρέν)"

λίγο διαφορετικό..νομίζω ταιριάζει καλύτερα...κράτα όποιο θέλεις, αφου βγήκε ..βγήκε

Μυρτιά είπε...

τέλειο ..μπράβο Δημήτριος!!!!!

βρε τι πάθαμε σήμερα αχαχα

Μυρτιά είπε...

λες να φταίει που μας αποκαλύπτει πως να πλουτίσουμε και ενθουσιαστήκαμε ? αχαχ εγώ πάντως αγόρασα ενα λαχείο..ποτέ δεν ξέρεις...

Μυρτιά είπε...

....άλλη μια ...θα το κάνω ποίημα μιας και του Δημήτριου είναι ωραίο σαν τραγούδι...


Ασκαρδαμυκτί κι αντάμα (τίτλος)

εγώ είμαι της πόλης και του λιμανιού
μέθη γλυκόπιοτου κρασιού και αλμυρού αντάρα
είμαι αεράκι δροσερό και ζεστασιάς αγέρι
κύμα ορμητικό σε πλώρη και σε πρύμνη
της ξαστεριάς αγρίμι

νύχτας σκοτεινής ξενύχτης, μέρας φωτεινής ο μύστης
η μορφή μου επεμβαίνει αν για σένανε με μέλει
ασκαρδαμυκτί κι αντάμα η μιλιά μου στάζει μέλι
η γραφή μου ταξιδεύει σαν της Άνοιξης σταφύλι
σαν μοσχάτο κοκκινέλι


Δημήτριος είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω,Μυρτώ...
βέβαια τα κορίτσια εκτός από ότι γράφουν γενικα ένα διαφορετικό είδος στίχου από τον άντρα γεμάτο ευαισθησία και λυρισμό έχετε το πλεονέκτημα ότι είσαστε και οι εξ ορισμού καλλιφωνές, δλδ μια κοπέλα και ενα λα λάλα λα να τραγουδάει με μελωδία εντελώς κουκουρούκου θα κάνει μια καλη εντύπωση , εμείς είμαστε εν γενει άστα να πάνε,
που σημαίνει εάν γράψω για κάποιο πρόσωπο και το τραγουδήσω πα να πει είχα σκοπό να τον προσβάλλω ,να τον μειώσω, δηλαδή και να μην το είχα σκοπό ,το αντιλαμβάνομαι εκ των υστέρων οτι το εκάνα υποσυνείδητα,
οπότε θα κάνω πειραματισμό με virtual voice autorap

Μυρτιά είπε...

εγώ νομίζω οτι δεν παίζουν τόσο ρόλο τα κορίτσια στα συγκροτήματα και ευτυχώς έχουν δευτερεύον ρόλο..πάρε πχ περίπτωση Παπακωνσταντίνου, οκ είχε και δυο γυναικείες φιγούρες στο συγκρότημα... μα ποιον θα πάς να ακούσεις? Παπακωνσταντίνου φυσικά!!! λες υποσυνείδητα να προσβάλαμε? μπορεί..σωστό κι αυτό..πχ εγώ εδώ είμαι γιατί μου αρέσει να διαβάζω αυτόν που έχει το blog, όχι να γράφω εγώ..πολύ σωστό αυτό...ναι...καλούς πειραματισμούς Δημήτριε, πάω κι εγώ να πειραματιστώ στο blog μου...λες να μας κατσαδιάσει ο Ψονθομφανήχ?? ας εξαφανιστούμε καλύτερα, μας έρχεται κατσάδα αχχαχ

Δημήτριος είπε...

Ο Παπακωνσταντίνου είναι επαγγελματίας μεγάλος καλλιτεχνης και εχει επιπλέον και ταλέντου τραγουδοποιού ο ίδιος, η μακαρίτισσα η Αρλέτα όμως ήτανε αναμφισβήτητα μια γυναικεία δυνάμις , βασικα ομιλώ για ερασιτέχνες , εκεί νομίζω οι γυναίκες υπερτερούν.

Ψονθομφανήχ είπε...

Η Μυρτώ είναι από φωνή κορμάρα
κι ο Δημήτρης από φωνή στιχάρα!

... στη Μεθώνη στην Κορώνη
ήμουνα της γης βελόνι!

Δημήτριος είπε...

Η Μυρτώ να δεις που και κορμάρα ειναι και φωναρα και στιχαρα και ψυχαρα, στα δε σκυλαδικα οσο χάλια και να τραγουδά η αοιδος αηδος δεν είναι σε καμια περίπτωση!

Ψονθομφανήχ είπε...

ε καλά... το "πακέτο-Μυρτώ" τα έχει όλα!