Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

"Φιλοσοφικό ημερολόγιο κλεισούρας"! (ΙΘ’ - Σήμερα έχει τραγουδάκι!)



35 σχόλια:

μί είπε...

🌹Υπέροχο 🌹 💕 🌹🌹Υπέροχo 💕 🌹κοίτα..έκλεψα απο τα σχόλια του βίντεο λουλούδια, για να στα αφήσω🌹

Ψονθομφανήχ είπε...

υπέροχα!
Κι όπως λένε και στο χωριό μου...
το ξένο και το κλεμμένο είναι πιο γλυκό!

μί είπε...

είναι που η παρανομία κυλάει στο αίμα μας

Ψονθομφανήχ είπε...

Παίζει κι αυτό, αλλά, όπως θα ξέρεις,
έχω κόλλημα με την ψυχανάλυση κι εκεί
αναζητώ τις βαθύτερες αιτίες.
Το να θεωρείς το ξένο "καλύτερο" απ' το δικό σου
σχετίζεται άμεσα με την έλλειψη αυτοεκτίμησης και
αυτοπεποίθησης που μας χώνουν στον εγκέφαλο απ' τα
μικράτα μας γονείς, δάσκαλοι, παπάδες κλπ

μί είπε...

αχαχ ναι ναι

μί είπε...

πολύ όμορφη μουσική..... και το βίντεο που έχει και οι στίχοι και όλα, έρχομαι κάθε τόσο και το ακούω..είναι ενα τραγούδι που δεν είχα ξανακούσει..

μί είπε...

άκου..κατα περίεργο τρόπο η αρχή του μου θυμίζει το παρακάτω

https://youtu.be/MkOVEiQB9_Y

Ψονθομφανήχ είπε...

Οι στίχοι της Χαρούλας είναι βιωματικοί.
Ανατριχιαστικά ρεαλιστικοί...

Όντως, υπάρχει κάποια κοινή μουσική βάση. Αυτό θα μας το που ίσως καλύτερα ο Γιάννης και ο Δημήτριος που σκαμπάζουν λίγο από
μιούζικα.

Αλλά κι οι στίχοι του Βαγγέλη Γκούφα είναι φοβεροί

μί είπε...

είναι ενα σημείο στην αρχή πριν ξεκινήσουν τα λόγια του...έχω ανοίξει δυο youtube, ακούγοντας και τα δυο τραγούδια εναλλάξ...αυτο κάνω σήμερα :))

μί είπε...

ναι οι στίχοι της Χαρούλας σε αυτό το τραγούδι, δημιουργούν εικόνες..

μί είπε...

και το πρόσωπο της δημιουργεί όλη την ένταση..κοίτα τι κάνει αυτή η γυναίκα όταν τραγουδάει..είναι απίστευτο...το ενδύεται

https://youtu.be/zw5XUvoEJRQ

μί είπε...

και δεν ξέρω πως, κατέληξα να ακούω τέτοια αυτή την στιγμή :))

https://youtu.be/DmkpNSuzasM

Ψονθομφανήχ είπε...

απίστευτη η σκηνική παρουσία της Χαρούλας!

Κατέληξες σε σκηνικό παλιάς Τρούμπας!
Το χεις στο αίμα σου...

μί είπε...

που να δεις τις αναλύσεις για τις σκηνές της ταινίας..κοίτα εδώ...
(ε μου αρέσουν οι αναζητήσεις..γι'αυτό :))

https://retromaniax.gr/threads/%CE%9B%CF%8C%CE%BB%CE%B1-1964.14161/

μί είπε...

η δε περιγραφή στα σχόλια με το λουκουμι για την Μοσχολιού, μου θύμισε κάτι που είχε πει κάποιος για να αποτρέψει κάποιον να κάνει σχέση μαζί μου..είναι αυτό που λένε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...είχε πει το χαρακτηριστικό "τι την θες αυτή, αυτή αξίζει μια τυρόπιτα, οι άλλες ζαμπονόπιτα"...φοβερό? σου μένουν κάποια πράγματα τελικά στον εγκέφαλο αχαχ τελικά δεν τον απέτρεψε, μιας και ανήκει στον ενα απο τους τρεις γάμους που είχα στο παρελθόν...αχαχ...

μί είπε...

πρέπει να επιτρέψουν οι νόμοι και 4ο γάμο..δεν λέει έτσι η κατάσταση αχαχ

Ψονθομφανήχ είπε...

κάτσε ρε συ, εγώ 2 γάμους ήξερα, έκανες και τρίτον?
Το πνίγεις στην ψύχρα το κουνέλι, έτσι?

μί είπε...

ναι ναι, τρεις γάμους, νόμιζα το ήξερες...
ε όχι και το πνήγω το κουνέλι..είμαι vegeterian..στο περίπου δηλαδή

μί είπε...

τα ιδιαίτερα στο ανάμεσα, πριν και μετά, τα ξέρεις αυτά..

μί είπε...

μισοπνιγμένα τα κουνέλια.. :))

Ψονθομφανήχ είπε...

τι ζούμε ρε μαλάκα?

μί είπε...

τι να κάνω...λόγο της δουλειάς μου παρεκτρέπομαι, μην νομίζεις!!!
άκου...εκείνος με την τυρόπιτα που είχα πει.....θα πω αυτό και τέλος.
δούλευα σε ένα μαγαζί, αυτός ήταν μη νομίζεις οτι ήταν κανένας αγράμματος πχ... διεθυντής ήταν -δεν θα πω που, σε τι κτλ- είχε κολλήσει το κεφάλι του να κάνει σχέση με μένα....ενα βράδυ ήμουν αρκετά μεθυσμένη, οπότε σε κάποια φάση που μιλούσαμε απλά όταν του πήγα το ποτό του, με άρπαξε και με φυλούσε και δεν μπορούσα να φύγω, ουσιαστικά με είχε ακινητοποιήσει...γεμάτο το μαγαζί....ήθελε να το δουν όλοι υποθέτω αυτό..ξέρεις τι έκανα? του γέλασα και μέσα σε μια ώρα, φίλησα άλλους δυο, ώστε να με δουν όλοι..του χάλασα την στιγμή την δική του, που θα είχε να διατυμπανίζει.

σόρυ για την κατάχρηση των σχολίων..σταματάω...

ε ζείσατε μεγάλες στιγμές με αυτά τα σχόλια :)) θα είμαι απασχολημένη, γλυτώνεις τα υπόλοιπα...

Ψονθομφανήχ είπε...

σε ήθελε για λάφυρο και να σε...
ε-πηδήξει!

μί είπε...

ούτε για λάφυρο με ήθελε, ούτε για να με πηδήξει -σόρυ, δεν κρύβομαι πίσω απο τις λέξεις- ήθελε να γίνει το δικό του, απλά...

Ψονθομφανήχ είπε...

μπορεί και να πάνε πακέτο όλ αυτά...

μί είπε...

αν το "ε-πηδήξει!" κρύβει μέσα του την λέξη επίδειξη, ούτε αυτό ήταν...

μί είπε...

δεν θα ασχοληθώ άλλο, τέλος..άλλωστε οτι και να ήταν μόνο στο παρελθόν ανήκει..ποια η θέση του στο παρόν μου?
αναρωτιέμαι? χμ..νομίζω δεν έχει θέση στο παρόν μου..δεν αναρωτιέμαι, συμπέρασμα είναι τελικά

Ψονθομφανήχ είπε...

ναι, γυρνάμε σελίδες και γράφουμε
νέα κεφάλαια στη ζωή μας!

μί είπε...

ισχύει


(ο Γιάννης που ειναι πάλι?)

μί είπε...

είναι απαραίτητη η παρουσία του, γιατί αν λείπει προσπαθώ να καλύψω το κενό και γράφω χαζά :))

μί είπε...

και για κάποιο προσωπικό λόγο είχα μια σύγχυση και σε ζάλισα με χαζά..σόρυ

Ψονθομφανήχ είπε...

καθόλου χαζά... είσαι η όαση στην έρημό μου!

μί είπε...

είμαι ένα κείμενο κι εσυ τα σημεία στίξης..

Ψονθομφανήχ είπε...

θυμάσαι την υπογεγραμμένη κάτω απ’ το ωμέγα;

μί είπε...

:))