Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

"Φιλοσοφικό ημερολόγιο κλεισούρας"! (ΚΒ' - Χριστιανισμός και Αριστερά μού γάμησαν τη ζωή!)

 

Δεν υπερβάλλω καθόλου. Ούτε πλάκα κάνω. Πέρασα κι απ’ τα δύο αυτά μονοπάτια. Και την πάτησα. Γιατί μου έκαναν το μυαλό σούπα. Δεν με κατέστρεψαν ακριβώς. Αλλά παραλίγο. Στο τσακ τη γλίτωσα...
Δεν έχουν καθόλου άδικο αυτοί που θεωρούν τον δογματικό κομμουνισμό ως την "τέταρτη μονοθεϊστική θρησκεία". Θα έλεγα μάλιστα πως η κομμουνιστική αριστερά μοιάζει περισσότερο με κάτι ακραίες σέχτες, τύπου ιεχωβάδων ή πεντικοστιανών παρά με την επίσημη κρατική εκκλησία.
Οι παλιότεροι θα θυμούνται τον μακαρίτη πλέον Φαράκο. Που έκανε και γενικός γραμματέας του ΚΚΕ. Στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης ήταν καθοδηγητής της ΚΝΕ. Κάτι σαν κατηχητής, που λένε στην εκκλησία. Ε, τι να σας πω. Ή τον Φαράκο άκουγες ή τον (επίσης μακαρίτη) Καντιώτη, το ένα και το αυτό. Μόνο που ο δεύτερος φορούσε ράσα και κράταγε σταυρούς αντί σφυροδρέπανα.
Είτε σε παρεκκλησιαστική οργάνωση ήσουν είτε στο ΚΚΕ, τα βασικά μηνύματα που δεχόσουν ήταν πάνω-κάτω τα ίδια. Μπορεί όχι με τρόπο απροκάλυπτο, αλλά σίγουρα υποδόριο. 
Σου μετέδιδαν μια μιζέρια. Μια ενοχή αν περνούσες καλά. Έπρεπε να αποφεύγεις την καλοπέραση, την απόλαυση των αγαθών του πολιτισμού. Γιατί διαφορετικά ήσουν αμαρτωλός, επιφανειακός, ρεφορμίσταρος. Ό,τι προερχόταν απ’ τη Δύση και κυρίως την Αμερική ήταν του σατανά. Κόκα-κόλα, ροκ και άλλα ξενόφερτα καταναλωτικά ή πολιτιστικά αγαθά ήταν για το πυρ το εξώτερον.
Στην ΚΝΕ αποθάρρυναν ανοιχτά τις προγαμιαίες σχέσεις. Και φυσικά την πολυγαμία, το γκομενιλίκι και ό,τι άλλο μπορούσε να απορροφήσει την ενεργητικότητά μας. Γιατί αυτή έπρεπε να την έχουμε ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη στην επανάσταση. 
Και στο καπάκι δεν έπρεπε να σκεφτόμαστε πώς θα πιάσουμε την καλή. Ούτε πώς θα κονομήσουμε. Για πλούτο ούτε καν κουβέντα δεν σήκωναν. Τελικά μάλλον μας ήθελαν φτωχομπινέδες για να μπορούν να μας χειραγωγούν. Γιατί ο πλούσιος ούτε φανατίζεται με μαλακίες ούτε γίνεται εύκολα κανισάκι κανενός.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, έχασα κάμποσα ποιοτικά χρόνια απ’ τη ζωούλα μου. Σίγουρα γάμησα λιγότερες γκόμενες απ’ ό,τι ήταν γραφτό μου. Και μου έμεινε και το κουσούρι του σαβουρογαμίσματος. Ακόμα κι όταν μετακόμισα στην ελευθεριακή Αριστερά, και δεν άφησα αγύριστη καμιά κατάληψη των Εξαρχείων, πάλι κάτι μπάζα γαμούσα. Ελάχιστες ήταν πραγματικά αξιογάμητες...
Αλλά και στα οικονομικά μου δεν τα πήγα καλύτερα. Πέρασαν πολλά λεφτά απ’ τα χέρια μου. Αλλά όπως γρήγορα ήρθαν τόσο γρήγορα και εξαφανίστηκαν. Γιατί υποσυνείδητα η Αριστερά και ο Χριστιανισμός είχαν μέσα μου ταυτίσει το χρήμα με κάτι το σατανικό. Άρα έπρεπε να το πετάξω όσο πιο γρήγορα γίνεται από πάνω μου για να γλιτώσω!
Όταν σου έχουν γανώσει τον εγκέφαλο πως το χρήμα είναι η ρίζα όλων των κακών, πως αν βγάλεις πολλά είσαι άπληστος και γερο-Λαδάς, πως αν εσύ επιλέξεις το δρόμο του πλούτου θα εγκαταλειφθείς απ’ τις παλιές παρέες και φιλίες... Ε, δεν θέλει και πολύ να καταντήσεις κλοσάρ!
Τα τελευταία χρόνια έκανα μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου. Γύρισα οριστικά τις πλάτες μου σε όλον αυτόν τον κομπλεξικό και υστερικό βούρκο. Πίστεψα στον εαυτό μου. Πείστηκα πως αξίζω μια πολύ καλύτερη τύχη και ζωή. Πως τα θεόμουνα δεν είναι αποκλεστικά για τους γόνους των εφοπλιστών. Και πως το χρήμα υπάρχει για όλους και ρέει αύθονο όταν του δείξεις ανιδιοτελή αγάπη κι όχι κτητικότητα. 
Άρχισα σιγά-σιγά, κι ας είμαι πενήντα φεύγα, να ρίχνω αξιολάτρευτα γυναικάκια. Και να ξαναμαζεύω χρήμα, αλλά χωρίς να μου γίνεται έμμονη ιδέα.
Περισσότερο ξοδεύω όχι για τη δική μου ευχαρίστηση αλλά είτε για να βοηθήσω τους άλλους είτε για να κινείται το εμπόριο και ν’ ανασαίνει ο κοσμάκης. 
Σήμερα αγόρασα χειμωνιάτικα ρούχα και πατούμενα. Όταν έβγαλα τα λεφτάκια απ’ την τσέπη μου τα ευχαρίστησα που μου είχαν κάνει ως τότε παρέα, τα ευλόγησα, τους ευχήθηκα καλό δρόμο κι εκείνα μου υποσχέθηκαν πως θα επιστρέψουν πάλι σε μένα φέρνοντας μαζί τους κι όλο τους το σόι ...
Τελικά το να γαμήσεις και να πλουτίσεις θέλει τρόπο κι όχι κόπο!

40 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Εάν το σύστημα της "άλλης πλευράς" υποστήριζε πραγματικά το: "απολαμβάνουμε όλοι επί ίσοις όροις", θα έλεγα: "γιατί όχι";
Αλλά τελικά φούμαρα πουλάει κι αυτό...
Πάλι οι "λίγοι" θα τα φάνε κι οι πολλοί -από κάτω- θα ζουν για να..... πληρώνουν!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Ισότητα στην απόλαυση δεν πρόκειται να υπάρξει.
Γι αυτό και η σοφή λαϊκή παροιμία μας προτρέπει ...
ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο κώλος μας!

Ανώνυμος είπε...

https://choratouaxoritou.gr/?p=76044&cn-reloaded=1

https://nikosxeiladakis.gr/3%CE%BF%CF%83-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%B9/

δες λίγο αυτά και πες μυ πως μπορούν να συνδεθούν με το όνειρο που είχε δει κάποιος..σκέψου τι εννοώ

και ξαναδιάβασε τι γράφεις μετά..

Ανώνυμος είπε...

και σκέψου μέρα και ώρα, αυτών που είπε "κάποιος άλλος άνθρωπος" σήμερα και με τι συνδέετε η ώρα και η μέρα


Ανώνυμος είπε...

μαρμαρωμένος βασιλιάς

Ανώνυμος είπε...

αστερι βηθλεεμ 2020

Ανώνυμος είπε...

http://enaasteri.blogspot.com/2020/12/deja-vu.html

Ανώνυμος είπε...

http://epic-atheist.blogspot.com/2020/12/blog-post.html

μί είπε...

να 'μαι κι εγώ, δεν θα μιλήσω για οικονομική διαχείριση :)) δεν τα πήγα καλά φέτος και βλέπω πιάσατε θρησκευτικά θέματα, ούτε με αυτά τα πάω καλά, σας αφήνω γιατί τρέχω σήμερα με διάφορα

μί είπε...

"Χριστιανισμός και Αριστερά μού γάμησαν τη ζωή!" σε αυτό μια χαρά απάντησε ο Γιάννης..συγχώρεση, είναι η απάντηση :))

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Γιατί αυτό που ζούμε τώρα, 3ος Παγκόσμιος δεν είναι;

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δεν βγήκα να το δω το "αστεράκι" τελικά! Στον κόσμο μου ως συνήθως.. Έχω διαβάσει πως υπάρχει προφητεία από Πατέρα της Εκκλησίας ότι "ανάλογα σημάδια" με τη Γέννηση του Χριστού θα εμφανιστούν κακ προ της γεννήσεως του Αντιχρίστου! Βρε μπας;; 😛

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Όχι τον καταλαβαίνω! Εγώ ακόμα "στολίζω" τους παπάδες...

μί είπε...

ε ναι Γιάννη, μην δίνεις σημασία (όλο προβλήματα δημιουργεί αυτή), επίσης το ξέχασα μας ζάλισαν με το "αστεράκι" :))

μί είπε...

υπάρχουν εξαιρέσεις, ξέρω εγώ εναν παπά που είναι πολύ σωστός!!

μί είπε...

με αυτά που λένε οι παπάδες σε λίγο μπορεί να πιστέψουμε και οτι ο Ψονθομφανήχ μπορεί να είναι ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς αχχαχα

Ψονθομφανήχ είπε...

Πω πω... απ όλα έχει σήμερα ο μπαχτσές!
μαρμαρωμένους βασιλιάδες, σπάυες που βγαίνουν ή ήδη βγήκαν,
εξαδάχτυλους και... αστεράκια!
Προσωπικά ήμουν στη βεράντα κάμποσες ώρες τη νύχτα περιμένοντας
να δω το θαύμα της Βηθλεέμ, αλλά είχε συννεφία και ... τζίφος!.
Ευτυχώς όμως δεν έβρεξε και δεν σκούριασε το σπαθί του Βατάτζη!

μί είπε...

εμείς το ξεχάσαμε να βγούμε στην βεράντα, ούτε ο Γιάννης ούτε εγώ το είδαμε το "αστεράκι"

Ψονθομφανήχ είπε...

να βγούμε πάλι σήμερα που μάλλον θα έχει ξαστεριά!
Το φαινόμενο της σύζευξης Δία και Κρόνου θα κρατήσει
μερικές μέρες...

Δημήτριος είπε...

Μιας δεν το έχω σκοπό να παρουσιάσω το ζήτημα οπως τοχω βιώσει από την αντίστοιχη δική μου πλευρά άλλωστε δεν ήμουνα πάντοτε φλώρος και φλούφλης,τι
θα λέγατε να σας παρουσιάσω κάνοντας τις φωνές ως καραγκιοζοπαίχτης και εν είδει ραδιοφωνικής εκπομπής ένα σατιρικό μου αφήγημα με τίτλο "συνοικέσιο με έναν κομμουνιστή "αφήνοντας για να μη μας κρεμάσουν κουδούνια το διάλογο των δύο φιλενάδων να τον αναλάβει η Μυρτώ με την Μι ,θα το κανω εντατικά προβά γιατί σε κάποιο σημείο με πιανουν τα γέλια.

Ψονθομφανήχ είπε...

ok, η Μι είναι έτοιμη για μεγάλη καριέρα,
αξιοποίησέ την!

Ανώνυμος είπε...

Βασικά ακολουθώ τη γράμμα Γιάννη Οικονομίδη: επιτρέπω εποικοδομητική παρεμβαση του ηθποιου στο σενάριο:

-(Ελενη διασχιζει το πεζοδρόμιο κινουμενη νευρικα/Τζενη βγαινει καθετα απο την καφετερια και σχεδον συγκρουεονται μετυαξυ τους


-Μιλας μας και μη μας αγαπας,φιλαιναδα


-Ε;Γεια σου τζενακι..συγνωμη ημουν βιαστικη και ουτε που σε καταλαβα


-μα εσυ κατι εχεις..στην κοσμαρα σου χαμενη να το πω; Της νιτσας της πολλα βαρυς μην της μιλατε το πρωι!


_Οπως το ειπες τζενακι..μην της μιλατε το πρωι!Απ το πρωι εχω φυγει πριν το χαραμα μοναχη εξεπορτισα και δεν συμμαζευεται τελος παντων.


-Μπερδεμενα μου τα λες.σημερα..δεν σε πιανω διολου. Μπαι δε γουαη σρεσει η καινουργια μου κοκκινη τσαντα που αγοραζα;


-Ιιιιι.μην ακουω κοκκινη,μην ακουω κοκκινο..με που το καζο πουπαθα αυτες τις μερες δεν θελω να βλεπω αποχρωση του ερυθρου για κανα μηνα τουλαχιστον.


-Ερυθρου;Α..πως λεμε ερυθροφρουροι ..του μαο; Ας πουμε


-Μωρη!Μην ξαναπεις μαο γιατι θα σε φαω.κακομοιρα μου


-Ααααα! Εσυ φιλαιναδα περνας ασκημη περιοδο αυες τις μερες μου φαινεται και εχεις πολλα νευρα! Α για να σε δω..εσυ παιδακι μου εχεις γινει..κατακοκ.. (αγριο βλεμμα) ρουσα θελω να πω


-Μην μου λες ρουσα.. Γιατι αναβω η γυναικα


-ουτε αυτο θελεις να ακους πια;


-Ουτε ρουσα,ουτε ρουσία γιατι κανω κατι συνειρμους με την πρωην σοβιετικη..καταλαβαινεις..


-Χριστο δεν καταλαβαινω η γυναικα..τελος παντων κερνας καφε να μου πεις τι σου συμβαινει.


-Μωρε και καφε, κερναω και πορτοκαλι κερναω και βεραμαν και οτι χρωμα τραβα η ψυχη σου..μονο το ακατονομαστο μην πεις γιατι θα ξεμαλλιαστουμε


(Επι της καφετεριας)


-Ολα ξεκινησαν απο τη μερα που εφυγε ο νταντυ για τον αγιον ορος

(ΓΟΥΡΙ ΘΑ ΜΑς ΠΑΕΙ...ΠΡΙΝ ΠΑΤΗΣΩ ΥΠΟΒΟΛΗ Η ΠΑΡΕΑ ΔΙΠΛΑ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΚΚΕ!!!!!)

Ψονθομφανήχ είπε...

γαμάτο σενάριο!
έχεις ταλέντο...
Αν το εμπορευτείς, είναι δίκαιο να πάρει ποσοστά
και το ΚΚΕ!

Δημήτριος είπε...

Ευχαριστώ αλλά ως κειμενο αυτό καθεαυτό δεν λεει και πολλά, η υλοποίηση και δη με τον πρέποντα τρόπο είναι αυτό που θα το καταξιώσει..με το κατάλληλο κοινό βεβαίως...

μί είπε...

και ήπιαν καφέ σε ενα take away :)) πάνε οι καφετέριες λόγο κορονοιού

μί είπε...

είπες Γιάννη Οικονομίδης και βλέπω οτι υπάρχουν 3 ταινίες του στο YouTube
«Σπιρτόκουτο», «Ψυχή στο Στόμα» και «Μικρό Ψάρι»

μί είπε...

έχει κι άλλες ταινίες του..να το πω γιατί ανέφερα μόνο τρεις, δεν ξέρω πως και δεν έχω δει καμία του

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Πάντως το ότι το ΚΚΕ ήταν συντηρητικό με τις προγαμιαίες σχέσεις δε μου κάνει τόσο εντύπωση, αλλά η Αριστερά γενικά;

Ψονθομφανήχ είπε...

O Οικονομίδης είναι ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης.
Το τραβάει στα άκρα βέβαια, αλλά περιγράφει ζωντανά
ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας...

Πιστεύω πως ο Δημήτριος και η Μι θα μπορούσαν να γίνουν
πρωταγωνιστές σε ταινίες του. Χωρίς παρεξήγηση Δημήτρη,
κι ας είσαι άνθρωπος καλλιεργημένος, εμένα μου βγάζει κάτι
το παρακμιακό και άντεργκράουντ.
Η Μι μπορεί άνετα να υποδηθεί το τσουλάκι...

Ίσως κι ο Γιάννης θα μπορούσε να παίξει έναν τύπο που
ζει συνεχώς στην κοσμάρα του.

Εγώ θα μπορούσα να παίξω το ρόλο του γραψαρχίδη που όμως όταν
έρχεται η στιγμή να κάνουμε μπίζνες και βρωμοδουλιές
σοβαρεύω και γίνομαι απρόβλεπτος και επικίνδυνος...

μί είπε...

νομίζω οτι πρέπει να δω ταινίες του Οικονομίδη..θ δω μια τώρα, ποια να δω? πες μια που σου άρεσε περισσότερο

μί είπε...

τον Οικονομίδη τον ρώτησες Ψονθομφανήχ? :))

μί είπε...

εντωμεταξύ αυτό το "μπορεί άνετα" που είπες, το βάζεις μόνο στον δικό μου ρόλο, στους υπόλοιπους λες "θα μπορούσε"..

μί είπε...

ξέχασα να σχολιάσω αυτό που έγραψε ο Δημήτριος, σταμάτησα την ταινία που βλέπω και ήρθα..Δημήτριε ήταν καλό, έχεις πιάσει σημεία, μου άρεσε αυτό...

Δημήτριος είπε...

Δεν ξέρω τι έχω πιάσει αλλά ενα πρόβλημαβλήμα που αντιμετωπίζω είναι ότι πολλές φορές το σενάριο εξελίσσεται στο μυαλό μου απο μονο του ,οι σκηνές διαδέχονται η μία την άλλη χωρίς εγω να μπορώ να το σταματήσω, σερφάρω μαγειρεύω, τρώω και η υπόθεση προχωρά απο μόνη της, άσχετο αυτό είναι από άλλο στορυ, επι του παρόντος μπορώ να αναπαραστήσω ,ικανοποιητικα πιστευω,μοναχα το διαλογο μπολσεβικας θείας και ανιψιού Γιαννάκη .

Ψονθομφανήχ είπε...

Tελικά, ποια ταινία πρωτοδιάλεξες μικούλα?

Ψονθομφανήχ είπε...

H συνέχεια της συζήτησης στο καινούργιο ποστ...

μί είπε...

Δημήτριε axaxx..

Ψονθομφανήχ είδα τελικά κάτι άσχετο που μου είχαν προτείνει και δεν μου άρεσε καθόλου..και είχα ανοίξει του Οικονομίδη ταινία, τι να πω..σήμερα θα δω Οικονομίδη , πάει και τελείωσε :))

μί είπε...

μου αρέσει το μικούλα..μην το ξεχάσεις
(και το ντάντυ στο κείμενο του Δημήτριου)

Ανώνυμος είπε...

Μικρό αφιέρωμα στους αριστερούς του Σύριζα:

https://www.youtube.com/watch?v=jqwEPP59enQ
https://www.youtube.com/watch?v=BVtmCnLgnb0
https://www.youtube.com/watch?v=DZllhiTe8XY
https://www.youtube.com/watch?v=k8R9iJC_2nM

https://www.youtube.com/watch?v=s3wcpQn_znA
https://www.youtube.com/watch?v=MLrmCUsLY-c

Enjoy!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δοκίμασε το "χριστιανισμού" του Μουρούλη και του Θερμού!!