Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Απίστευτο! Βρήκα γκόμενα πιο "χύμα" κι από μένα!

 
Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ, αλλά θεωρούμαι (και είμαι) πολύ καλόβολος και "χύμα" άνθρωπος. 
Πάω στο καπηλειό και στον καφενέ μου, παραγγέλνω το φαγητό και το καφεδάκι και ό,τι μου φέρνουν το τρώω, χωρίς ποτέ να διαμαρτυρηθώ πως είναι κρύο, ανάλατο, πικρό κ.λπ.
Σήμερα όμως γνώρισα μια τύπισσα που είναι πολύ πιο "χύμα" από μένα. Η ιστορία με λίγα λόγια:
Πάω πολύ πρωί να πιω το καφεδάκι μου, με τη δροσούλα και πριν πλακώσει πολυκοσμία, την οποία πλέον δεν πολυγουστάρω. Σε λίγη ώρα, τσουπ έρχεται και κάθεται στο διπλανό τραπεζάκι ένα γκομενάκι, από αυτά που δεν τα λες και αδιάφορα.
Έρχεται το γκαρσόνι και του λέει: "Φίλε, φτιάξε μου έναν καφέ"
"Πώς τον πίνετε;"
"Τι πώς τον πίνω ρε φίλε; Φέρε μου εκεί ένα καφέ, ό,τι να 'ναι!"
Αυτό το "ό,τι να 'ναι" με χτύπησε σαν σφυρί στο μεσόφρυδο.
Σηκώθηκα αμέσως από την καρέκλα μου, πλησίασα την τύπισσα και της ... υπέβαλλα τα σέβη μου!
Τι να σας πω ρε μάγκες. Είμαι πενήντα πέντε ετών και ποτέ σε καπηλειό ή καφενείο δεν είπα "πιάσε μια μερίδα ό,τι να 'ναι" ή "φτιάξε ένα μαυροζούμι ό,τι να 'ναι"! 
Κι αυτό εδώ το νιάνιαρο μου φόρεσε τα γυαλιά. Μου έδειξε μια άλλη διάσταση της ζωής. 
Πλέον αυτό θα κάνω. Θα παραγγέλνω "ό,τι να 'ναι"...

12 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Ρε συ.. μη πιάσεις γκόμενα και με παρατήσεις μόνο μου!

Ψονθομφανήχ είπε...

εγώ δεν γίνομαι Πήλιος Γούσης. Σιγά μην ξεχάσω
τους φίλους μου επειδή βρήκα μια "αράχνη"!

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=3DcOIHkwugw

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Λεπτή ή χοντρη είναι η "αράχνη";

Ψονθομφανήχ είπε...

σφυχτούλα φαίνεται, αλλά δεν έχω κάνει
ακόμα αυτοψία στα επίμαχα σημεία...

Ανώνυμος είπε...

ουστ

melissalli είπε...

δεν βγήκε κανονικά το σχόλιο καλά που επέστρεψα και το είδα

έχει παραγίνει αυτό με τους καφέδες δεν θέλουν ζάχαρη θέλουν ζαχαρίνη δεν θέλουν ζαχαρίνη θέλουν υποκατάστατο κτλ... δεν θέλουν την κανονική δομή του καφέ και ζητάνε ενα κατεβατό με οτι μπορεί να υπάρξει σε ενα κατάστημα καφέ και ότι μπορεί να μην υπάρξει γιατί αυτό σημαίνει οτι σε κάτι το μαγαζί θα έχει έλλειψη..δεν μπορείς να έχεις τα πάντα σαν μαγαζί...ζαχαρίνες, σπιρουλίνες, φυτικά υποκατάστατα κτλ παράνοια, γι'αυτό και αυτή η κοπέλα ζήτησε εναν απλό καφέ λογικά έχει δουλέψει σε καφέ ή είχε κατάστημ

melissalli είπε...

και ανώνυμα είχε βγει? κάποιο θέμα του υπολογιστή πρέπει να είναι στο instagram έχω δει περισσότερα..να πάτησα κατα λάθος? μπορεί

melissalli είπε...

κατάστημ=κατάστημα
δεν πήρε το α

Ψονθομφανήχ είπε...

α, ώστε πλέον όλοι οι κομπλεξικοί ζητάνε της παναγίας τα μάτια;
Έχασα επεισόδια...

morfeas είπε...

Από περιέργεια άκουσα το τραγούδι των Χαινηδων και το βρήκα έξοχο!
Και γω στο πολύ χύμα είμαι αλλά κάποιες φορές μου αρέσει και καλοπέραση

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=XYQEUqHtAKw