Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Αυνανίζομαι φιλοσοφώντας!

Νομίζω πως το ’χουμε ξαναπεί. Ο αυνανισμός είναι υποκατάστατο του σεξ, κι η φιλοσοφία υποκατάστατο του αυνανισμού. Άρα, έστω και έμμεσα, η φιλοσοφία είναι υποκατάστατο του σεξ.
Αυτό το έχω καρατσεκάρει και σας το επιβεβαιώνω εμπειρικά. Κάθε φορά που μένω αγάμητος, το ρίχνω στη φιλοσοφία, κάτι συμβαίνει στον εγκέφαλό μου, δεν ξέρω τι ακριβώς, κι έρχομαι σε οργασμό!
Απόψε το "τερμάτισα" στη φιλοσοφία. Αναμένονται φοβερές ονειρώξεις! Έχω πέσει με τα μούτρα στη μελέτη του Εμπεδοκλή.
Εμπεδοκλής ο Ακραγαντίνος, λέει. Γιατί καταγόταν απ’ τον Ακράγαντα της Σικελίας. 
Ήταν η ωραία εποχή που δεν είχαν ακόμα ανακαλυφθεί οι εθνικισμοί, κι οι άνθρωποι έπαιρναν το όνομα της πόλης που γεννήθηκαν. Π.χ. Πλάτων ο Αθηναίος, Ψόνθο ο Καρπενησιώτης κ.λπ.
Έζησε, λέει, από το 495 π.Χ. ως το 434 π.Χ. 
Κουφό μου φαίνεται. Εγώ δεν ξέρω πότε γεννήθηκε ο παππούς μου, κι αυτοί ξέρουν τον ακριβή χρόνο γέννησης και θανάτου χιλιάδων προσώπων της αρχαιότητας! Μάλλον μας δουλεύουν ψιλό γαζί...
Έτσι όπως τα διαβάζω, τον Εμπεδοκλή μάλλον για σαμάνο τον κόβω. Όλο για μετενσαρκώσεις γράφει, για αθάνατες ψυχές, θεόπνευστες αλήθειες.
Είχε και μια εμμονούλα με τους "καθαρμούς". Και καλά, οι ψυχές παραβίασαν κάποιες θείες εντολές, εξέπεσαν κι έπρεπε να υποστούν σταδιακούς εξαγνισμούς για να ξαναβρούν τον θείο δρόμο τους. 
Απ’ την άλλη υπάρχουν και τα υλικά σώματα. Που ξεφύτρωσαν απ’ το χώμα, σαν τα σπανάκια να πούμε.  Αυτά δεν μου φαίνονται σοβαρά πράγματα, πηδάω κάμποσες σελίδες και μάλλον πέφτω σε καλό σημείο.
"Η δημιουργική αρχή του σύμπαντος είναι η Στοργή"! Αυτό φαίνεται κάπως πιο ενδιαφέρον. Σα να λέμε πως η Αγάπη χτίζει και οικοδομεί τα πάντα. Ας πάμε λίγο παρακάτω...
"Ο αισθητός κόσμος οφείλεται στην ανάμιξη τεσσάρων στοιχείων (γη-νερό-αέρας-φως) που γίνεται με την επέμβαση δύο αντίρροπων δυνάμεων, της φιλίας και της έχθρας"!
Τι να πω... Ποιος ξέρει τι έπιναν και τι κάπνιζαν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής. 
Αλλά ό,τι και να κάπνιζαν πρέπει να ήταν εκλεκτής ποιότητας. Αλλιώς δεν σου βγαίνουν τέτοια πράγματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: