Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Ξερνούσαμε τα έντερά μας και τα μυστικά μας...

Ειλικρινά, ποτέ μου δεν κατάλαβα τη χρησιμότητα του γάμου. 
Αν εξαιρέσεις τη μπίζνα των "γραφείων κοινωνικών τελετών", τα τυχερά των παπάδων και τις χαζοσυγκινήσεις των ηλικιωμένων συγγενών, όλα τ’ άλλα είναι μια σκέτη φαρσοκωμωδία!
Πάντα έβλεπα το γάμο σαν ένα παγωμένο κουκούλι που μπαίνεις ανάλαφρη και πολύχρωμη πεταλούδα, μετατρέπεσαι σε κιτρινοπράσινη κάμπια και, τελικά, μεταμορφώνεσαι σε μικρό μαύρο ζουζουνάκι...
Για να είμαι ειλικρινής μια φορά κόντεψα να την κάνω την κουτσουκέλα!
Ήταν μια πιτσιρίκα που στο δρόμο ίσως δεν θα της έριχνες δεύτερη ματιά. Κάποιοι κοινοί φίλοι προσπάθησαν να μας κάνουν "κατάσταση". Εκείνη, πανέξυπνη και κωλοπετσωμένη, κατάλαβε την αδιαφορία μου. Κι έσπευσε να με απορρίψει πρώτη!
Μάγκες μου, το κόλπο πιάνει σχεδόν πάντα. Όποια σε απορρίψει, θίγει τον εγωισμό σου και χωρίς να το καταλάβεις σού γίνεται έμμονη ιδέα λέμε!
Τελικά, για να μην τα πολυλογώ, γλίτωσα κι απ’ αυτή την κακοτοπιά! Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να λυπηθώ. Προσωρινά αποφασίζω να νιώθω χαρούμενος...
Γενικά, το παραμύθι δεν είχε ποτέ θέση στη ζωή μου. Οι γυναίκες όπως πάντοτε αντιστέκονται αλλά τελικά υποκύπτουν. Κι αργά ή γρήγορα μισούν αυτό που κάποτε ερωτεύτηκαν...
Οι μέρες απλώς κυλάνε. Αδιάφορα, ανόητα, άσκοπα. Με αυτοσχέδιες παρέες, μικροαντιζηλίες και μικροαποκλειστικότητες. Όλοι, πού και πού, ξεσπάμε στους άλλους. Σωρευμένοι θυμοί, ανεκπλήρωτα όνειρα, απογοητεύσεις...
Τα βράδια όμως είναι πάντα πιο απολαυστικά! Μπορείς να λες ό,τι σου καπνίσει χωρίς να φοβάσαι την κριτική. 
Υπάρχουν και στιγμές που θέλω να εξαφανιστώ. Τότε είναι που λέω από μέσα μου τα ξόρκια που με κάνουν αόρατο!
Τη συνάντησα πάλι σ’ ένα απ’ τα κλασικά στέκια. Ως τώρα προσπαθούσα να κρύψω τη λαχτάρα μου. Να παραμείνω ένας "καλός φίλος", κρυμμένος διακριτικά στη γωνιά της ζωής της.
Της προτείνω να πιούμε μια μπύρα. Μου αρνείται όχι και τόσο ευγενικά. Πιάνω στον αέρα σαν κάτι να την απωθεί.
Ίσως πέρασε σαν αστραπή απ’ το μυαλό της η τελευταία φορά που μεθύσαμε μαζί. Καταλήξαμε μισόγυμνοι να ξερνάμε τα έντερά μας και τα μυστικά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: