Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Δυστυχώς, δεν έχω ιδέαν από γυναίκες (Α’)

Μπορεί να έχω βγει αναρίθμητα ραντεβού και να έχω κάνει αμέτρητες σχέσεις, αλλά πρέπει να το ομολογήσω: δεν ξέρω τίποτα από γυναίκες. 
Όχι γιατί οι γυναίκες είναι "μυστήρια τραίνα" ή "χαίρε βάθος αμέτρητο". Αλλά γιατί απλά εγώ είμαι μεγάλος γκαφατζής και ανεπίδεκτος μαθήσεως. 
Από καιρό σκεφτόμουν να κάτσω να καταγράψω όλες τις εμπειρίες μου αλλά βαριόμουνα. Κάνω τώρα μια αρχή και βλέπουμε...
Οκ, όσο για τόσο ξέρω καλά πως καμιά σχέση δεν είναι εύκολη, πως στην πορεία κρύβονται πολλές εκπλήξεις και απρόοπτα. Δεν αρκεί να γουστάρεστε εμφανισιακά. 
Καθώς δεν υπάρχει κοινό παρελθόν, είναι πολύ δύσκολο ν’ αντέξει το ζευγάρι τα πρώτα χτυπήματα και τις δυσκολίες. Κανείς δεν θέλει με το καλημέρα να χωθεί σε προβλήματα. Γι’ αυτό και σπεύδει να το βάλει στα πόδια...
Στην αρχή κάθε σχέσης μου είχα τα μάτια μου τετρακόσια. Σίγουρα παραήμουν επιφυλακτικός. Έως και αρνητικός. Αναρωτιόμουν μήπως απλά ερωτεύτηκα τον έρωτα ή αν ... η μοναξιά στήνει παγίδες. 
Μου είχε καρφωθεί πως τα δύο φύλα είναι από άλλον πλανήτη. Κι ασυνείδητα αντί για γέφυρες έχτιζα τοίχους. Ίσως να μην ήμουν ποτέ κι έτοιμος για μια ώριμη σχέση...
Άλλη μεγάλη λαλακία μου ήταν που προσπαθούσα απ’ την αρχή απεγνωσμένα να εντυπωσιάσω. Κι έτσι έβγαζα όχι μόνο την καγκουριά και την ανασφάλεια που με έδερνε, αλλά κι ακόμα παραπάνω. 
Δεν είχα καταλάβει πως άξιζα να μ’ αγαπούν γι’ αυτό που είμαι κι όχι για το θέατρο που έπαιζα. 
Επίσης, έδινα πολλά, αν όχι κι όλα, στο πρώτο ραντεβού, αλλά στην ουσία έχανα τον εαυτό μου. Έχανα την αυτοκυριαρχία μου, πρόδιδα τις αξίες μου, γινόμουν μια καρικατούρα που μάλλον γέλιο ή λύπηση προκαλούσα παρά θαυμασμό και έλξη...
Απ’ την άλλη, είχα την κακιά συνήθεια να κάνω στις λεγάμενες πολύ αδιάκριτες ερωτήσεις από αρκετά νωρίς. Λες και τις περνούσα από κάστινγκ. 
Δεν τις άφηνα να μου αποκαλύψουν εκείνες όσα ήθελαν και με τον τρόπο ή τον ρυθμό που εκείνες επέλεγαν. Αυτό το λάθος το κατάλαβα σχετικά νωρίς, αλλά το διόρθωσα μ’ ένα άλλο λάθος. Πέρασα στην ακριβώς αντίθετη όχθη. Του στυλ... δεν σε ρωτάω τίποτα, δεν με ρωτάς τίποτα. Λες και θα μέναμε αιωνίως δυο άγνωστοι...
Στην προσπάθεια να εντυπωσιάσω, που σας έλεγα παραπάνω, έκανα και τούτη τη χαζομάρα. Προσπαθούσα ν’ ανοίξω συζητήσεις για βαριά και βαθυστόχαστα θέματα. Και καλά... για να δείξω πως δεν είμαι κανένας επιφανειακός κι αδιάβαστος τύπος. 
Μάλιστα, πριν τα ραντεβού έκανα ολόκληρη προετοιμασία. Μελετούσα λεπτομερώς ένα συγκεκριμένο θέμα, και ... όλως τυχαίως έφερνα εκεί την κουβέντα για να κάνω επίδειξη γνώσεων και πλούσιου ρεπερτορίου. Σκέτο νούμερο μιλάμε...
Αλλά σαν πολλά δεν σας είπα για αρχή; Ας κάνουμε ένα μικρό τάιμ άουτ...

11 σχόλια:

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Είναι ωραίο και τίμιο που είσαι ειλικρινής! Λάθη πάντα γίνονται.. Το ζήτημα είναι να μαθαίνεις απ' αυτά.

Ψονθομφανήχ είπε...

Η πλάκα είναι πως όταν μαθαίνεις είναι συνήθως λίγο αργά...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ..

Δημήτριος είπε...

Στο κρεβάτι πηγαίνατε στην τελικη; αυτό έχει.σημασία

Ψονθομφανήχ είπε...

Κυνικός αλλά και ρεαλιστής ο Δημήτρης...

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Δεν έχει και άδικο! Γι αυτόν ακριβώς το λόγο θα γίνει κι εγώ λίγο πιο "κυνικορεαλιστής" λέγοντας πως υπάρχουν κάποιες που αξίζουν μόνο για κρεβάτι και κάποιες που αξίζουν για πολλά παραπάνω! Ε.. και τέλος κάποιες που δεν αξίζουν ούτε το ένα, ούτε το άλλο!!! Χο χο χο!!!

Ψονθομφανήχ είπε...

Eζείς το κάνατε επιστήσμη! χαχα

Δημήτριος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτριος είπε...

https://www.phorum.com.gr/viewtopic.php?t=6355

Ψονθομφανήχ είπε...

Koλακευτικότατο!

Δημήτριος είπε...

Φανταζεσαι πόσα θα μπορούσες να προσφέρεις στο εν λόγω Φόρουμ αν έκανες εγγραφή; ή άνοιγες ένα κανάλι στο YouTube, δεν ξέρω βέβαια αν ήδη έχεις...