Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Βολτούλα στα κλεισμένα στέκια μου... (Α')

 





9 σχόλια:

μί είπε...

όμορφες εικόνες...πόσο ωραία ε? δεν πειράζει που είναι κλεισμένα, θα ανοίξουν πάλι..η ησυχία έχει κι αυτή ομορφιά...εγώ όταν βλέπω τέτοιους τοίχους θέλω να τους αγγίξω, θέλω να νιώσω τα χρώματα, θέλω να ανοίξω τα χέρια μου και να ακουμπήσω ολόκληρη πάνω σε κάθε σχέδιο κλείνοντας συγχρόνως τα μάτια μου...να ακουμπήσει ακόμα και το αυτί μου, τα πόδια μου, οτι υπάρχει πάνω μου..να νιώσω..να νιώσω οτι ένιωσε ο δημιουργός αυτής της τόσο όμορφης τέχνης που λέγεται graffity

Ψονθομφανήχ είπε...

ναι, τα γκράφιτις ομορφαίνουν την πόλη και τη ζωή μας. Είναι έργα τέχνης και πολιτισμού.
Φυσικά υπάρχουν και τα ακαλαίσθητα συνθήματα που έχουν το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα!

Αυτά είναι τα στέκια μου στο κέντρο της πόλης.
Αύριο θα σας δείξω τα εκτός άστεως...

Πολύ ποιητικό το σχόλιό σου Μι μου... Φωτίστηκες σήμερα μέρα που ναι...

μί είπε...

κάθε μέρα έχει τις στιγμές της..δεν γράφω τελευταία και αφέθηκα εδώ στο σχόλιο μάλλον, βοήθησαν και οι εικόνες σου σε αυτό..

Ψονθομφανήχ είπε...

μωρέ έχεις λογοτεχνική φλέβα!
Εσύ στη γραφίδα κι ο Δημήτριος στη μουσική πένα...

μί είπε...

ξέρεις όμως πόσο στεναχωριέμαι όταν εκφράζομαι και κανείς δεν λέει ενα καλό λόγο? κάτι καλό να πει κάποιος? πάντα έρχετε ενας και κράζει..στεναχωριέμαι όταν συμβένει αυτό..έβαλα σε μια ομάδα κάτι που είδα και θεώρεισα οτι είχε ενα καλό νόημα και μια ουσία και μόνο ενας ε΄πε κάτι κι αυτό σαν κράξιμο..καμιά φορά δεν ξέρω πόσο πρέπει να αφήνετε κάποιος να εκφραστεί..προσβάλθηκα βασικά για την επιλογή μου να τους βάλω κάτι και να θεωρηθεί τόσο άτοπο...έχω μια πικρή γεύση, βγήκα και απο την ομαδα..δεν έχω λογοτεχνική φλέβα, προσπαθώ να εκφραστώ απλά..

μί είπε...

και τελευταία με ενοχλεί που γράφω πολλά σε σχόλια και ουσιαστικά έτσ μιλάω πολύ..κοίτα πόσα είπες με δυο κουβέντες..δεν ξέρω γιατί με έχει πιάσει αυτή η πολυλογία και με ενοχλεί..άντε, δεν σε ζαλίζω άλλο, κάτι τέτοια με απασχολούν σήμερα..θα καθίσω να χαζέψω τα όμορφα graffity απλά..

Ψονθομφανήχ είπε...

ίσα-ίσα, μας αρέσει να σε διαβάζουμε, έστω και σε σχόλια!

Αύριο θα έχει περισσότερη φύση. Αλλά τώρα που βλέπω τις αυριανές φώτος,
αδικούν την τοποθεσία. Αλλά και τα κλειστά μαγαζιά είναι μια υποβάθμιση του χώρου...

μί είπε...

είναι στενάχωρο, ναι...μοιάζει να έκλεισαν για πάντα

μί είπε...

υπάρχει λύση για τα ακαλαίσθητα μηνύματα όταν έχουμε εναν τοίχο μπροστά μας και τίποτα άλλο...παίρνουμε φόρα και χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο, έτσι και το κεφάλι μας έρχεται στα σιγκαλά του και το ακαλαίσθητο μήνυμα του τοίχου έχει το βαθο΄λωμα απο το κεφάλι μας πάνω του και λογικά πέφτει ο σοβάς και χάνετε και σαν μήνυμα κι έτσι μένουν μόνο τα καλά graffity και οι πόλεις ομορφαίνουν